Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni ei taaskaan muistanut syntymäpäivääni :(

Vierailija
13.02.2011 |

Hän ei koskaan muista sitä jos joku vaimo tai tyttöystävä ei muistuta siitä. Isäni ja äitini ovat siis eronneet jo kun olin lapsi. Siitä lähtien isälläni on ollut joku nainen, mikä lie milloinkin. Isä ei pidä yhteyttä ellei ne naiset siitä hänelle muistuta. Isäni on narsisti. Hän ei pidä yhteyttä ennen kuin tarvii jotain rahaa jne. No tänään sitten soitti kun tarvi erästä asiaa. Puhelu loppu siihen kun taas jälleen kerran luipasin selvittää. Minulla on kuitenkin myös syntymäpäivä tänään. Onnitteluja en saanut. Koskaan en ole mitään muutakaan isältäni saanut. En kuitenkaan pysty sanomaan suoria sanoja sille. Joku ihme valta sillä on. Olen todella onneton tyyppi... :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo mainitsit,isäsi on narsisti,se selittää kaiken!!

Hyvää syntymäpäivää sinulle :)

Vierailija
2/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies ei muutenkaan muista kenenkään syntymäpäivää. Ymmärrän kyllä jos olet katkera lapsuuden vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kyllä muistaa kaikkien lastensa syntymäpäivät samoin äitinsä, isänsä ja sisarustensa. Minusta siis outoa jos isä ei lapsensa syntymäpäivää muista...

Vierailija
4/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän mielestään tuollainen ei ole olennaista, eikä se liity tunteisiin ko. henkilöä kohtaan

Vierailija
5/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni on myös paska samalla tapaa, mutta olen kyllä avautunut hänelle asiasta.Tosin ei siitä mitään hyötyä liene. Ei narsisti muutu.

Vierailija
6/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä kuoli 2009 syksyllä kun mun lapsi oli vain alle kuukauden ikäinen. Tyttö oli isäni ensimmäinen lapsenlapsi, ehti nähdä tyttäreni vain kerran. Edes nimeä en suostunut sanomaan, koska kastetilaisuuteen ei ollut aikaa kuin vain muutama viikko. Isäni ei sitten nimeä koskaan saanut tietää :(

Kyl kannattaa kaikista hetkistä nauttia, mun isä lähti niin yllättäen pois, oli niin onnellinen ensimmäisestä lapsenlapsesta.. Kaikki ei mene niin kuin haluaisi, mua tulee ikuisesti harmittamaan ettei mun isä ja lapseni tuu tuntemaan toisiaan ;(

Vierailija
7/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hänellä on lapsenlapsi joka on syntynyt jo vuosi sitten. Mutta eipä ole tätä vieläkään tullut katsomaan. Joten aika tyhmältä tuntuu tuo että "sinulla on sentään isä". Mitä iloa siitä isästä on kun se selvästi ei mitään välitä? Soittaa minulle vain kun tarvii jotain. Lapsenlastaan ei ole voinut tulla katsomaan kun "ei ole autoa". Haloo, junatkin kulkee! Isä asuu pääkaupunkiseudulla, me pohjoisessa. Olen odottanut että kutsuu meidät kylään luoksensa mutta sitäkään ei ole tehnyt.

Vierailija
8/8 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä surullinen ap:n puolesta,että isä ei välitä yhtään,eikä hänestä ole mitään "iloa",vaikka lapsenlapsiakin on..Ikävää on myös,jos joku on menettänyt rakkaan isänsä.

Hyvää syntymäpäivää sinulle,ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan