Onko mitään keinoa päästä eroon selluliitista?
Olen ymmärtänyt sen olevan perinnöllinen ominaisuus ja kaikkien voiteiden ym. olevan huijausta. T. laiha läski selluliitilla
Kommentit (14)
sinne ne selluliitit jää sitten läskien alle
Sehän on vain ihonalaista rasvakudosta,naistenlehet ovat tehneet siitä "ongelman". Photoshop-siloteltu olemus ei ole realistinen,sellua on lähes kaikilla
Sitä on, eikä oikein tiedetä edes miksi. Kyse on ilmeisesti rasvakudoksen rakenteesta, joka jostain syystä on naisilla erilainen kuin miehillä. Mitään toimivaa lääkettä selluliittiin ei vielä ole.
Ota avioero. Loppuu myös turha määkiminen ja mielenosoittaminen samalla.
luin vähän aikaa sitten...ei hajuakaan onko mitään perää, mutta ainakin melkein kaikki noista neuvoista oli sellaisia, että eipä niistä haittaakaan ole: http://www.trendi.fi/Blogi/Alla-bloggar/Luokka/Kiitos-Hyvaa/Postaus/?Bl…
pudotin painoa, liikuin tosi paljon ja söin hurjan terveellisesti, kaikki selluliitti kyllä katosi kuten muukin ylimääräinen. Tuumin, että rasvanpoltto = selluliitit pois. En tiedä onko se eri ihmisillä eri juttu sitten..Mulle se oli yksinkertaista. Olin pelkkää lihasta, luuta ja nahkaa;-D. Ei se mitään: nyt on taas 20 kg lisäpainoa läskin kera;-D!
Vaikka ei sitä varmaan ole ihmisillä jotka ovat pelkkää lihasta :)
Hoikallakin voi olla yllättävn korkea rasvaprosentti.
Maksaa noin 50-60 euroa. Jos olet jäsen, voit saada halvemmalla.
Myös moni fysioterapeutti tai personal trainer tekee mittauksia.
Eihän se nyt maksa kuin jokusen tonnin... Sitten on myös laserhoito alkaen 140€ kerta. Muutaman kerran käy niin selluliitti on poissa.
mutta joskus treenaus auttaa. eli laihat vaan salille!
sinne ne selluliitit jää sitten läskien alle