Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää noi Huutiksen HV:llä pelleilijät! Ov

Vierailija
12.02.2011 |

Huusin yhtä kohdetta, jossa oli hv. Myyjä länttäsi kohteen välittömästi kiinni ja rupesi pommittamaan yksäreillä, että paljonko olen valmis maksamaan tuosta.

Kun en heti vastannut (=oltiin ja ollaan itse asiassa vieläkin vähän kipeitä), niin johan rupesi tulemaan todella vittumaista postia.

Laitoin eilen erittäin kipakan vastauksen, että lopeta tuo häiriköinti ja en ole kiinnostunut tekemään kanssasi mitään ohi kauppoja!

Tänään oli sitten vastannut, että niin ne muutkin ovat tehneet hänen kanssaan kauppoja..

Siis mitä hiton järkeä on laittaa hv, joka on aika varmasti taivaissa ja sen jälkeen aletaan neuvottelemaan huutajan kanssa hinnasta. Tuossahan menee Huutiksen idea täysin metsään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni ideana on välttää huutonetin tehomyyjäksi joutuminen ja niistä kaupoista huutikselle maksaminen.

Itse siirryn huomenna tehomyyjäksi ja ihan suosiolla.

Vierailija
2/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostoista ja suljettuja kohteita (kaikki hv-kohteita) 30 ja 15 oli huuto/huutoja. Eli uskoisin, että kyse on jostain pelle myyjästä, joka ei tiedä miten Huutis oikeasti toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Laitoinkin jo tän saman tohon toiseen huutis ketjuun, mutta ärsyttää nyt niin paljon, että laitan tännekin.)

Siis ne paketit, joihin tyypit lisäilee tavaraa, sitten jos huutoja tulee tarpeeksi. Huusin yhtä pakettia johon myyjä lisäsi vaatteita useita kertoja, joten oletin, että ollaan lähellä hintavarausta. Voitin huudon, mutta kauppaa ei syntynyt, koska oltiin yli 150€:n päässä hv:stä. Siis hä!? Ärsytti niin paljon!

Vierailija
4/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin ylläpidolle viestinä myyjän meilit. Todennäköisesti vähintään huomauttaisivat myyjälle tämän toiminnasta.

Vierailija
5/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

YP:lle viestiä! Kysessä on häiriköinti ja huijaus.

Vierailija
6/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin että jos on hintavaraus ja huudot ei mee varauksen yli-myyjä ei myöskään saa kenenkään tietoja?

no,ärsyttävä tyyppi kuitenkin, varmasti tehnyt enemmän kauppoja eri nimikkeellä, ilmoita ihmeessä ylkläpidolle!

Vierailija
7/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn meidän lasten pieneksi jääneitä vaatteita huutiksessa. Joskus pakettina (ei kasvava!), joskus yksitellen.

Myyn aina osta heti - hinnalla eli en koskaan myy edes huutokaupalla. Tykkään itsekin osta heti- kohteista, ei tarvii kyttäillä kohteen sulkeutumisia ja voittaako huudon. Jos haluan jonkun tuotteen, haluan sen heti =)

Ja olen kokenut tosi tehokkaaksi kaupankäyntitavaksi. HInnat asetan niin, että postikuluineen tuotteen hinta on järkevä. Esim. juuri myin uudet 60 egen merkkifarkut 20 egellä. Mä haluan päästä siis turhista rojuista eroon, en jaksa mitään viikkokirpparipöytää vatkata ja huutiksen osta heti- myyminen on tosi tehokas myyntitapa - ja ilmainen! En siis koskaan edes osta näitä maksullisia lisäpalveluita huutiksessa.

Vierailija
8/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään aina sujuvasti yli haistattelijoiden ilmoitukset. Pitäkööt rojunsa.

Vierailija
9/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn meidän lasten pieneksi jääneitä vaatteita huutiksessa. Joskus pakettina (ei kasvava!), joskus yksitellen. Myyn aina osta heti - hinnalla eli en koskaan myy edes huutokaupalla. Tykkään itsekin osta heti- kohteista, ei tarvii kyttäillä kohteen sulkeutumisia ja voittaako huudon. Jos haluan jonkun tuotteen, haluan sen heti =) Ja olen kokenut tosi tehokkaaksi kaupankäyntitavaksi. HInnat asetan niin, että postikuluineen tuotteen hinta on järkevä. Esim. juuri myin uudet 60 egen merkkifarkut 20 egellä. Mä haluan päästä siis turhista rojuista eroon, en jaksa mitään viikkokirpparipöytää vatkata ja huutiksen osta heti- myyminen on tosi tehokas myyntitapa - ja ilmainen! En siis koskaan edes osta näitä maksullisia lisäpalveluita huutiksessa.

Vierailija
10/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se on saanut sun tiedot?

Vierailija
11/11 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että porukka alkaa laittamaan ihan älyttömiä hintavarauksia (esim. lasten paita hv 30e). Tämä siksi, että kun hv ei ylity niin virallisesti ei tule kauppoja eikä myyjälle kerry "liikaa" kauppoja (rajana 100 kauppaa/12kk) ja "joudu" tehomyyjäksi. Myyjä ottaa sitten yksityisviestilä yhteyttä eniten tarjonneeseen ja on valmis myymään tuotteen tarjotulla hinnalla. Kaupat siis syntyisivät mutta eivät näkyisi huutonetissä (ei tietenkään voi myöskään antaa palautetta). Tehomyyjä-titteli sotkee kyllä nyt pahasti huutista; monet yrittävät sitä ja niitä maksuja vältellä ja tuon hv jutun kuulin nyt uusimpana vaihtoehtona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi