Miten vaarilta saa ajokortin pois?
Hän jaksaa skarpata lääkärikäyntien ajaksi itsensä ihan normaalin teräväksi tyypiksi.
Toista se on sitten oikeassa elämässä...
Kun ei enää pää käänny ja jalatkin ovat jo huonot, eikä aina muista mihin on menossakaan
ja sokeriarvot heittelevät, niin puutteet korvataan sitten vauhdilla!
Ristus sentään sitä päätöntä menoa.
Ei ihme, että ooppelikin on hieman hierotun näköinen.
Pitääkö oikeasti käydä jotain todella pahasti, ennenkuin kukaan herää?
Kommentit (23)
Kyllä poliisille kannattaa ilmoittaa. Eihän se ole kuin puhelinsoitto ja olet omalta osaltasi huolehtinut ettei vaarisi aja ketään kuoliaaksi tai vammauta.
Itse jouduin ilmoittamaan isästäni kun oli ajanut autonsa tieltä eikä keskustelun jälkeen suostunut luopumaan kortista. Jo aiemmin olin huomannut holtittoman ajotyylin ja ilmoittanut etten enää mene kyytiinsä. Kolari oli sitten viimeinen niitti ja soitin poliisille.
Oli kyllä ikävää tehdä niin hänelle, mutta kun ei uskonut järkipuhetta ja pelkäsin muiden tiellä liikkuvien puolesta. Poliisin kanssa keskustelin ja kerroin sattuneista tilanteista ja hän sanoi että jos isäni kysyy pitää heidän kertoa kuka on ilmoittanut. Se sopi minulle ja ilmoitus poliisille oli minusta ainoa oikea ratkaisu.
Lääkäri uusi papan ajokortin samalla reissulla, kun aloitti dementiatutkimukset . Mummun ja serkkujen kanssa sovittiin, ettei papalla ole autoa käytössä. Vuorotellen oli jollain lainassa. Tämä tapahtui vuosia sitten.
Kyllä toimittaa.