YHYHYYYYHHYYYYYY... Mulla on Mikko Z.iä ikävä
Miks se tippu... paras oli ja ois ollu kiva seu´rata sitä voiton jälkeenkin... jos se saatanan harjakainen voittaa, niin en kato ennää telkkaria...
Kommentit (11)
kunnes alkoi toistella itseään, se emäntä-hesa-juttu ei enää naurattanut. Olisi keksinyt jotain uutta.
Et sitten vissiin ymmärrä, mitä HOKEMA (joka hahmoilla on tarkoitus olla) tarkoittaa...
kunnes alkoi toistella itseään, se emäntä-hesa-juttu ei enää naurattanut. Olisi keksinyt jotain uutta.
Et sitten vissiin ymmärrä, mitä HOKEMA (joka hahmoilla on tarkoitus olla) tarkoittaa...
pitää olla hokema joo, mutta kun se ei riitä, pitää olla jotain muutakin, sen hokeman lisäksi.
sillä muutakin,se oli syvällinen.
mitä siinä harjakaisessa on muka, aina vaan panohommat ja kerttuvitsit... naisten alistamisjutut... ei naurata tippaakaan... menen harjakaista lyömään kaulimella päähän.
että tulis laittaa Harjakaisen ojennukseen, hehheh;)
joillekin hesan haukuminen kolahti ja kovaa... itteä ainaki huvitti... se oli sémmosta sarkasmia. =D
oli ujohko, herkkä, rehellinen, toiveikas, romanttinen... ja munan kaveri, eli hyvä tyyppi. ei oo ennää kettään mulla... sain mikosta lohtua. miten voiki joku fiktiivinen hahmo vaikuttaa ihmiseen.... =)
ei mua naurattanut Harjakainenkaan.
T: 2 (muistaakseni)
Miks se tippu... paras oli ja ois ollu kiva seu´rata sitä voiton jälkeenkin... jos se saatanan harjakainen voittaa, niin en kato ennää telkkaria...
paljo kiinnosta! =D
tais olla arka paikka se hesan mollaaminen joillekin hesan haukuminen kolahti ja kovaa... itteä ainaki huvitti... se oli sémmosta sarkasmia. =D
että hahmo pisti vähän halvalla myös maalaisia. En tiedä, huomasitko.
Ideahan oli siinä, että Mikko Z oli ihan vaan periaatteesta "Hesa-vastainen", koska hesalaiset asuvat Hesassa ja ei-hesalaisten "kuuluu" inhota hesalaisia justiinsa siitä syystä.
Eikä hahmo koskaan itse Hesaa mollannut, vaan hesalaisia emäntiä ja niitä emäntiäkin vain siksi, koska eivät olleet kiinnostuneita hänestä, itse Hörhönkylän Tzetterperistä. ;)
eikä vain hokeamia. Kyllästyttää jo Munamies ja sen "pieni muna iso sielu" juttu. Ei naurattanut enää yleisöäkään.
Luulen, että Haka voittaa vaikka ensin tykkäsin Munasta.