Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen surullinen esikoisen puolesta kun ei saa sisaruksia :/

Vierailija
12.02.2011 |

Mä en vaan JAKSA enkä HALUA toista lasta.En keksi yhtäkään syytä hankkia toista,paitsi se että esikoiselle seuraksi..Ja tosiaan lapsi jo ekaluokkalainen,tuskin viihtyisivät edes keskenään kun niin iso ikäero.

Muita yhden lapsen äitejä linjoilla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olet surullinen asiasta.

En ole yhden lapsen äiti enkä itse asiassa yhdenkään lapsen isä, mutta olen silti perheeni ainut lapsi ja en ole varsinaisesti kärsinyt seuran tai tekemisen puutteesta koskaan.

Älä tuon "seuraksi toiselle" - argumentin perusteella ainakaan lähde toista lasta tekemään. Tuo argumentti pätee mielestäni enemmänkin vaikka koirien tai akvaariokalojen hankkimiseen, mutta ei lasten.

Ja tuskin tosiaan ainakaan lapsuusaikana tulisivat suuremmalti viihtymään toistensa kanssa juuri ikäeron vuoksi.

M29

Vierailija
2/11 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, lapsi 5v. enkä jaksaisi toista lasta. Surullista, mutta terveyteni ei anna myöden. Mut tärkeintä että lapsella on edes kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. haluaisin toisen mut ensimmäinen jo 4. en tiedä jaksaisinko enää sitä rumbaa. meillä ei mikään mennyt putkeen ensimmäisen kanssa.

useinhan se kuitenkin on niin et ne sisarrukset ei ole se onni ja autuus, mut jotenkin tuntuu et pitäisi..

monet ainoat lapset hankkii vain yhden jos ovat nauttineet elämästään, ne jotka ovat aina sisarrusta kaivanneet tekevät enemmän..

Vierailija
4/11 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt siitä, että olen ainokainen, mutta mun lapselle ei ole tullut sisarusta. Vain 5 keskenmenoa ja alan olla liian vanha. Jo yli 40.

Vierailija
5/11 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta tuo sisaruksen puuute ei paljon haittaa...

Vierailija
6/11 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka hetkellinen vauvakuume sitten tulikin siinä vaiheessa, kun lapsi oli n. 5 vuotias, niin juuri silloin ei ollut hyvä aika tehdä toitsa lasta, eikä sitten myöhemmin enää huvittanut tehdä toista, joten ainoaksi jäi tämä lapseni. Onneksi miehellä oli lapsi ennestään, viisi vuotta vanhempi kun tämä yhteinen, ja miehen lapsi on asunut meillä noin puolet ajasta, joten lapsellani on onneksi sisarus. Tytöt ovat myös aina tulleet hyvin toimeen ja ollett hyviä kavereita (vaikka itse en olekaan mikään erityisen hyvä äitipuoli ollut, toivottavasti en kuitenkaan ihan kauheakaan....).

Vierailija
7/11 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat päästä vaan helpolla,lelli se muksusi pilalle.Niin olisin minäkin tehnyt jos ei toista lasta olisi pikapikaa tullut!

Vierailija
8/11 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä ole asiaa koskaan harmitellut. En omalta enkä lapsen kohdalta. Uskon voivani tarjota lapselleni paremman lapsuuden näin, kuin jos hänellä olisi sisaruksia. Seuraa lapsi saa muualta, ei siis ole yksinäinen alkuunkaan.

Vierailija
9/11 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse isosisko ja mun veli oli koko lapsuuden kamala riesa,kiusasi mua ja teki muillekin pahojaan.

Minä en saanut hänen takiaa paljoa huomiota koska vanhemmat pohtivat veljeni käytöstä koko ajan.

Olin yksinäinen!!!!

Vierailija
10/11 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat päästä vaan helpolla,lelli se muksusi pilalle.Niin olisin minäkin tehnyt jos ei toista lasta olisi pikapikaa tullut!

Katkerasta sävystäsi päätellen olisit itsekin tahtonut päästä helpommalla ja jättää lapsiluvun yhteen.

Vierailija
11/11 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he olivat suuri tuki ja turva kun vanhempani erosivat aikoinaan,vain he ymmärsivät mitä minä tunsin ja kävin läpi.Tuntuu vaan surulliselta ettei oma lapsi saa samanlaista "turvaa" sisaruksista mitä itse sain.

Ja en tosiaan tee toista lasta vain tällä perusteella,mutta jos raskaaksi vahingossa tulisin niin olisin varmaan lopulta iloinen. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä