Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Matkaintoa. Ihana katsastaa mitä kaikkea tarjolla.
12.02.2011 |
Olemme kesällä menossa rantalomalle. Katselin tuossa jo, että mihin voisi mennä syyslomalla syksyllä. Ja samoin ollut kiikarissa ensivuoden hiihtoloma.
Muutaman kerran ollut jo melkein lähellä, etten ole jättänyt varausta johonkin. Tulin kuitenkin siihen tulokseen, että mennään nyt matka kerrallaan.
Onko muita? Vai onko joku jo varannut useamman matkan?
Mihin teillä on matkoja varattuna?
Itse suuntaan Bulgariaan kesällä.
Kommentit (3)
ainakin toinen pitää tehdä joulukuussa ja tietenkin joku kesämatka. Ja ei minkään näköistä matkakuumetta, oikeastaan jos kehtaisin peruisin tuon varatun matkan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta matkustamme siis omatoimisesti varaten kaiken itse yleensä netistä. Siksipä minulle tulee sekä facebookiin että sähköpostiin tarjouksia päivittäin eri firmoista ja aina silloin kun on aikaa surffailla lueskelen matkailuaiheisia keskustelupalstoja, etsin halpoja lentoja hakukoneilta, katselen eri paikkojen hotelleja, lueskelen kertomuksia erilaisista matkakohteista jne.
Sitten kun sopiva sattuu kohdalle sopivalla hinnalla, niin saatan hyvinkin varata ex tempore saman tien. Rajoittavana tekijänä ovat lähinnä lomat, joita emme välttämättä aina saa ihan juuri silloin kuin haluamme sekä tietysti kouluikäiset lapset, jotka rajoittavat matkustamisen pääasiassa koulujen loma-aikoihin.
Mutta joo, matkojen katselu ja etsiminen on kivaa, vaikka joskus kyllä käy työstäkin. matkustamme yleensä kaukomaille 1-2 kertaa vuodessa ja lähemmäs 2-3 kertaa vuodessa.