Mikä siideri on parasta?
Meillä on juotu iät ja ajat Strongbowta, nyt haluaisin jotain muuta.
Kommentit (23)
Fizz Original Dry Apple
juurikin tällä hetkellä sitä juon, ja hyvää on, suosittelen lämpimästi!!
Fizz Original Dry Apple tai Crowmoor. Eli aika sama maku kuin ylemmillä :)
Täällä on yksi siiderihifistelijä ja tämä lista ei oo vielä yhtään kunnon siideriä nähnytkään, pelkkiä omenamehulitkujohdannaisia :D
Oma suosikkini on Westonsin Old Rosie Scrumpy, matalahiilihappoinen ja mukavan kirpakka. Pisteet saa myös Dunkertonsin Black Fox, jossa on hyvin maanläheinen maku kauniisti ilmaistuna, tallimainen tunnelma. Molemmat on aika tyjyjä, about 7%. Huono puoli on se, ettei kyllä joka kapakasta saati Alkosta löydy.
Vastaajat ovat vastanneet oman mielipiteensä, mutta tietysti vain kymppi on oikeassa : D
Meillä on juotu iät ja ajat Strongbowta, nyt haluaisin jotain muuta.
asutko Englannissa?
Rekorderligin mustikka-sitruuna siideri.
Sopivan kuiva ja makea yhtäaikaa.
Kokeilkaa ihmeessä. On sekä minun että miehen yhteinen suosikki. :)
Minä en tykkää Strongbowsta ollenkaan, on aivan liian kuiva ja käyneenmakuinen minulle.
Tällä hetkellä suosikkejani ovat Upcider Natural Apple, ja Golden Cap Green Apple Light.
Muten kuten sanottua, aivan makuasia.
Jos tykkäät tosiaan kuviasta, niin suosittelen FiZZ Dry:ta.
Itse en ole siidereitten ystävä ja opettelen vasta juomaan niitä mutta Golden capin ja Rekorderlingin mansikka-lime on hyvää, samoin crowmoor. Ehdottomasti paras on kuitenkin Magners.
Fizz Original Dry Apple tai Crowmoor. Eli aika sama maku kuin ylemmillä :)
Useampikin samalla maulla varustettu :)
joten nykyään on tosi vaikea löytää baarista sopivaa juomaa ja niinpä usein huomaan lipittäväni lonkeroa. Itse ostaisin kaupsta Recorderliciä (mikä vaan käy paitsi ei light) tai Kopparbergiä (mikä vaan käy paitsi ei light). Ajattelin kyllä siirtyä cocktaileihin.
Ehdottomasti. Join ennen Strongbowia, Crowmooria ym. vastaavia, mutta tämä on mielestäni paras. Stowford Press on myös hyvää.
Crowmoor dry apple tai sama extra dry