Mr Mallorca on tiputuksissa, koska iso joukko suomalaisia
ei pidä sitä koomisena, koska ovat itse ihan samanlaisia. Jokainen pakettimatkalla ollut on tavanuut hänenlaisiaan. Minä ainakin Kuka sitä itselleen nauraisi...
Kommentit (29)
suomalainen äitinsä puolelta ja espanjalainen isänsä (parhaan?) kaverin puolelta voi olla muuta kuin let's go ja voitto kotiin -ainesta. Toivottavasti hän voittaa. Munamies junnaa tosiaan kennossaan, kuten joku osuvasti sanoi.
Isänsä hyvän ystävän puolelta, sanotaanko näin ja näinhän sitä sanotaan.
Mr Mallorca on ihan huippu. Toivottavasti jatkaa vielä huomisenkin jälkeen.
Kuten sanottu, Munamies on symppis, muttei enää niin hauska. lapset tykkää kyllä, aikuista se alkaa kyllästyttää.
on harjakainen kun on niin hyvä improvisoimaan
mallorcakin on hyvä
Luin että tiputuksessa :D:D
Ääni Harjakaiselle!
on sattumoisin KOLMEN PARHAAN joukossa, joten iso joukko suomalaisia PITÄÄ sitä koomisena, eikö ? Ihan typerä aloitus.
ei pidä sitä koomisena, koska ovat itse ihan samanlaisia. Jokainen pakettimatkalla ollut on tavanuut hänenlaisiaan. Minä ainakin Kuka sitä itselleen nauraisi...
suomalainen äitinsä puolelta ja espanjalainen isänsä (parhaan?) kaverin puolelta voi olla muuta kuin let's go ja voitto kotiin -ainesta. Toivottavasti hän voittaa. Munamies junnaa tosiaan kennossaan, kuten joku osuvasti sanoi.
Minäkään en ymmärrä tätä aloitusta, mutta vastaanpa silti että ääneni menee Mr.Mallorcalle, joka harmi kyllä on unibetin mukaan saletisti ulkona huomisen jälkeen. Unibet on tähän mennessä osunut hieman _liiankin_ tarkasti oikeaan kertoimiensa kanssa. Heillä ilmeisesti tarkkaa tietoa äänestysprosenteista ja niiden liikkeistä.
Täytyy nyt toivoa pientä ihmettä.
kyllä munat alkaa kyllästyttämään, niinkuin sen alussa jo tiesi. Hahmo sinällään hyvä ja hauska, mutta nyt naurattaa tuo Mr Mallorca ja se on tosi lets go!
joten ihan kunnon vertailua en voi tehdä, mutta yhden sketsin näin tuosta Mr Mallorca-miehestä, ja olihan se hauska. Juuri sen takia, että oli niin aito. Muistan kerrankin aikoja sitten tehdyltä Nizzan matkalta matkaopasmiehen, joka hoki hassuja fraaseja koko ajan, esim tänään on 'täyttä mollukkaa', ihan valmis sketsihahmo olisi ollut.
Se on ihan kiva ja vähän säälittävä ja suloinenkin, mutta ei hauska. Mr Mallorca on huippuhyvä ja Harjakainen. Joka pakettimatkalta löytyy vähintään yks Mr. Mallorca. Ihan huippu :-D
mutta itseäni ei se ainakaan naurata, lapseni tykkää, mutta viimeaikoina on kyl hokenut ninnunannua, että en tie onko suosiksi vaihtunut. Itse tykkää Harjakaisesta ja Mr Mallorcasta, enkä oikein osaa päättä heidän väliltään
mutta itseäni ei se ainakaan naurata, lapseni tykkää, mutta viimeaikoina on kyl hokenut ninnunannua, että en tie onko suosiksi vaihtunut. Itse tykkää Harjakaisesta ja Mr Mallorcasta, enkä oikein osaa päättä heidän väliltään
...jompikumpi noista voittakoon, munamiestä mä en ymmärrä?!
on ollut alusta alkaen samanlainen, ei ole kehittynyt. Ei lausu mitään yllätyksellistä, vaikka söötti onkin.
Mr Mallorca on hyvä tyyppi, aina kohteessa.
Samoin tykkään Harjakaisen läpästä. Tuollaisia työnjohtajia on irl, ja hän keksii aina uutta läppää joka tilanteessa toisin kuin munamies
Mr Mallorca on ollut minun suosikkini ihan alusta asti. Tosielämän travelleri ansaitsisi voiton jo pelkästään asusta mikä on oikein lets go. Jutut ovat hyvät ja niistä tulee hyvälle tuulelle. Täytyy kehua Jussi Vatasta, joka on hahmon takana ja on onnistunut siinä erittäin hyvin. Muista sarjan näyttelijöistä ei olisi Mr Mallorcaksi.
Harjakaisen härskit jutut eivät naurata. Mr mallorcan intonaatiokin on loistava!!!
Meidän perheessä heilutetaan lippua ihanalle Mister Mallorcalle. Kerrassaan valloittava tyyppi: hyväntuulinen ja positiivinen maailmanmatkaaja, joka ei pahemmin perusta omista "puutteistaan". Sanotaanko näin: itsetunto kohillaan.
Samoin kyllä täytyy ihailla Akun Harjakaistakin. On sekin karmivan hauska.
Sanotaanko näin ja näinhän sitä sanotaan, että M
munamies junnaa kennossaan. Mallorcalla parhaat jutut.
on se musta koominen tosihahmo. Mutta silti Munamies on vienyt mun sydämen, en voi äänestää muita:-)