G: kuka on suosikkihahmonne putouksessa? Minun suosikkini
on raksamestari, mutta tykkään munamiehestäkin.
(Noloa, että katson edes mokomaa, olen akateeminen nainen ja 42-vuotias.) ((lapsen pyynnöstä vaan katson, heh.)
Kommentit (14)
Toivottavasti vetää loppusuoralla munamiehen ohi voittoon! Mikkokin on kyllä ihan hauska :)
Zetterberg naurattaa kans. Munamies on "hyytyny", ei ole enää niin hauska kuin alussa. Mr Mallorcasta en tykkää.
Lasten suosikki on munamies. Miehen sama kuin mulla.
tosi hyviä hahmoja. Mutta munamies on ykkönen, se on niin söpö. Sitten tulee Harjakainen ja mr. mallorca. Zetterberg sais mun puolesta pudota tänään.
Se sanoo semmoset asiat ulkomaalaisista, mitä suomessa ei saa sanoa, mutta ajatellaan. Tabut.
Naurattaa koko perhettä ja on niin symppis. Mr. Mallorca on myös hauska, mutta kaksi muuta ei.
Kaikkein parasta Munamiehessä on se, miten se naurattaa lapsia. Poikani kikattaa niin valloittavasti aina sen jutuille, että jo pelkästään sen takia voisin äänestää Munamiestä. Itsekin kyllä tykkään sen jutuista.
Just sen takia kun lapset rakastaa sitä, ni on itekki pakko rakastaa.
on oikeasti ihan hauskoja kommentteja, munamiehen hauskuus on puhetyylissä, mun mielestä se ei ole keksinyt mitään hauskaa sanottavaa, kuten teki marja tyrni keksi oikeasti hyviä sloganeita, "tortut kostuu" ja "suut makiaks"
kakkosena Harjakainen