Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Hirvein naapuri, joka teillä on ollut? Mitä tapahtui?

Vierailija
12.02.2011 |

Meillä kauhea kusipää äijä juoppo asuu alakerrassa.

Heti kun muutettiin alkoi kännipäissään haukkua meitä apinoiksi, kun silloin nvanhin tyttäremme oli 2v. ja tiputti vahingossa paperin palan naapurin parvekkeelle.

Nyt viiden vuoden päästä haukkuu minua siaksi,possuksi ym..

On uhannut, että ottaa aseen käyttöön jos vieläkin hänen parvekkeelleen tippuu jotain.

Joka kerta kun tulen häntä ja hänen koiraansa vastaan sanoo koiralle "syö tuo". Isokokoinen koira kyseessä

On myös lähes käynyt päälle monta kertaa rapussa ja huutanut minulle, että olen mukamas puhunut hänestä paskaa..

En ymmärrä mikä ihme voi tätä naapuria riivata. Ei olla missään tekemisissä koskaan oltu.

Olen ottanut poliisiin sekä vuokranantajaan yhteyttä, mutta kukaan ei ole vieläkään tehnyt mitään..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain vähän kokemuksia karmeista naapureista, mutta yksi "helmi" pariskunta on jäänyt mieleeni.

Ne riiteli äänekkäästi, rakasteli sängynpääty seinään paukkuen ja siinäkin piti pitää hirveää mekkalaa.

Sitten kun meiltä kantautui pienikin risaus, alkoi järkyttävä seiniinpaukuttelukonsertti. Itsekästä, äärettömän itsekästä. >:(

Vierailija
2/9 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme vuokralaisia ja naapurissa asui juoppo vanha mies. hänellä oli aina juoppokavereita kylässä, ovet auki, avaimet lukossa yms ei niinkään melua muuten.

kerran pari makasi käytävällä ovemme edessä melkein poikittain lattialla kusta, yrjöä ja jotain nestettä. siitä sit sipsuttelin varovasti, että pääsin ovesta sisään, äijä oli ihan taju kankaalla.

kerran arvattaen ne sen juoppokaverit yritti yöllä murtautua meidän asuntoon. onneksi meillä oli kunnon lukot ja systeemit.

pahinta oli se haju!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka teki meistä valituksen isännöitsijälle metelin takia vaikkei oltu oltu ees kotona. Sitten se kävi kerran ite meidän oven takana sanomassa että voitaisko kävellä hiljenpaa. Ja kaiken huippu oli kun se levitteli muille naapureille sellasta että oltais tapeltu ja sitten mun isä haki mut kassin kanssa pois. Oikeesti isä haki mut kyllä kun menin kotiin pyykille ja sitä ennen olin ollut yksin kotona. Onneksi naapurit ja isännöitsiä tiesivät millainen oli eikä meille tullut mitään ongelmia. Tää mies muutti sitten ite pois. Toivottavasti ei kerrostallon.

Vierailija
4/9 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisnesäijiä, lähemmäs 40 oli ikänsä. Työsuhdeasunto. Hakkasivat (maksullisia?) naisia, huudattivat musiikkia aamuyöhön keskellä viikkoa. Mieheni pyysi heitä lopettamaan, ensin väittivät ettei heillä ole kelloa mutta pian uhkailivat hakkaamisella. Sain soittaa poliisit viikottain, viimeinen niitti oli kun yhtä naista paiskottiin yläkerrassa niin lujaa että ikkunat vaan helisivät. Muutimme pois, sillä isännöitsijää lainataksemme: "täytyyhän POIKIEN jossain asua"!!!

Herttoniemenrannassa tämä ihanuus, kalliissa taloyhtiössä vieläpä.

Vierailija
5/9 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ikinä ikinä pitäisi rakentaa anoppilan viereen.

Erosin ja häivyin. Palasi yksityisyys.

Vierailija
6/9 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulemalla asuntonäyttöömme kertomaan valheita meistä ja taloyhtiöstä ostajillemme.

En tiedä mikä hänen motiivinsa oli, luultavasti ihan vain hulluus. Muillakin naapureilla oli hänestä ihan vastaavia kokemuksia.

Vierailija
7/9 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hän tapasi jonkun hentukan jolla oli lapsi. Tämä hempukka teki jotain kuohotustöitä öisin ja poika huudatti puuha peteä välillä yhdenkin aikaan yöllä.

Meinasin monesti soittaa poliisit ja mietin että oisin tehnyt ls ilmoituksen kun muutimme. En tehnyt

Vierailija
8/9 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joko se tuurijuoppo yh-iskä, jonka esiteinit harrasti bensa- ja tulitikkuleikkejä rivarin autokatoksessa...

...Tai sitten se hullu kyylä, joka jostain syystä ei voinut sulattaa sitä, että meidän perheellä on kaksi autoa. Se auton vainoaminen ja kaiken maailman uhkailulappujen tunkeminen postiluukusta sisään oli ihan uskomatonta.

Niinpä päätettiin muuttaa. Olisiko se vaihtoehto ap:lle? Tuo sun tarina on jo karmivaa.

Vierailija
9/9 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaasta päästä:

- yksinasuva nainen nukkui päivät ja juhli yöt, toi öisin miehiä kotiin ja tappelivat kunnes kerran huipentui naisen tekemään veriseen puukotukseen. Sen jälkeen nainen pesi pesutuvassa aurinkolasit silmillä verisiä mattoja.

- nainen teki yötöitä ja jätti radion huutamaan kun lähti. Tuli sitten kotiin neljan aikaan aamuyöstä ja sammutti silloin radion. Huusi milloin kenellekin pitkin pihaa. Poika sytytteli autosuojaa palamaan ja tuli kotiin ovea potkimalla, ei osannut käyttää kelloa. Nainen repi hiuksista jos sattui samaan hissiin. Huuteli parvekkeelta ohikulkeville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi