Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sims 2 vai Sims 3

Vierailija
12.02.2011 |

Tyttäreni haluaisi sellasen Sims 2den tai Sims 3men synttärilahjaksi. Mutta en tiedä kumman ostaisin, joten kertokaa mielipiteennne.

PS Sen pitäisi olla tietokoneelle ja jos ostan sen 2den pitäisikö hänelle ostaa joku sellanen lemmikki lisäosa siihen? Kiitos jos vastaatte.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi koneelta järkyttäviä tehoja verrattuna kolmoseen, rakentelu on hauskempaa ja simit näyttävät kivalta (katso esim. Youtubesta Sims 2 ja Sims 3 trailereita, näet eron kasvoissa!). Lisäosat ovat nykyään melko halpoja koska peli on jo ns. vanha. Peli on kuitenkin tosi hyvän näköinen ja viihdyttävä! :)

Minä tykkään rakennella ja sisustaa unelmakoteja, en niinkään välitä pelata.

Vierailija
2/12 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa uutena alle 10 eurollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon monipuolisempi koska on enemmän lisäosia ja kamasettejä. Sims kolmonen on sen verran uusi, ettei niitä ole pahemmin tullut ja hinnatkin ovat paljon korkeammat kuin kakkosen.

Ja tietenkin Sims 2 rasittaa vähemmän konetta, kuten yksi aikaisemmin sanoi.

Itselläni on nuo kaikki, joten kokemusta löytyy.

Vierailija
4/12 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki Simsit ja ehdottomasti uusin eli Sims 3!

Sims 3seen ei tarvitse ostella mun mielestä mitään kamasettejä kun siinä itse pelissä pystyy niin paljon muokkaamaan kaikkea ja kaikkia.

Lisäksi imuroin netistä sims3sen sivuilta uusia ukkoja ja kamaa. Mitään kamasettejä ei siis tarvitse, ehdottomasti Sims 3!

Vierailija
5/12 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelisin ehdottomasti Sims 3.

Kai se tyttökin olisi vähän pettynyt jos saisi vanhan version eli 2 :D

Vierailija
6/12 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pian 15-vuotias tyttö ja ottaisin TODELLA paljon mielummin kolmosen. :) Kakkonen on surkea, kun ajattelee kolmosta. Kolmosessa voit kävellä pitkin kaupunkia ilman monen minuutin lataamisvälejä. :) SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI KOLMOSTA! :) -kokemusta on, sillä omistan kaikki kakkosen lisäosat ja kamasetit yms. sekä nyt kolmoseen kaikki lisäosat ja kamasetit. :)

Vierailija
7/12 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan koneessa tehot riittää.

Vierailija
8/12 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan koneessa tehot riittää.

tehoja pitää olla kolmoseen?

Vierailija
9/12 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sitten ostettu 300e maksanut tavallinen kotikone johon on vaihdettu näytönohjain (maksoi n.90€), pyörittää simssiä 1920x1080 resoluutiolla.

The sims kolmoselle tulee täältäkin piste, ei enään kolme minuutin latauksia jokaikinen kerta kun siirtyy tontilta toiselle, kolmoseen on saatu jo peruspeliinkin niin paljon sisältöä että heti ei tarvitsekkaan ostaa uutta lisäosaa. Uusin lisäosa on lemmikkiaiheinen, koiria kissoja ja hevosia. =)

Vierailija
10/12 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelisin ehdottomasti Sims 3.

Kai se tyttökin olisi vähän pettynyt jos saisi vanhan version eli 2 :D

Peesi. Kakkosessakin on hyvät puolensa, mutta kolmosessa on niin paljon parannuksia ja onhan se uudempi ja hienompi, joten suosittelen kolmosta. Kolmoseen ilmestyy kyllä niitä lisäosia vielä, kun taas kakkoseen ei enää tule uusia.

Jos ostat kakkosen, niin voi käydä niin, että tyttö alkaa mieluilemaan pian kolmosta ja sitten on pakko ostaa sekin.

Vierailija
11/12 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sims 2 on ihan kiva mut sims kolme on parempi siinn simit on aidompii ja siel saa seikkailla paljon enemmän!

Vierailija
12/12 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen on paljon monipuolisempi, mutta haluatko et tä lapsesi kuulee kiroilua pelatessaan katso linkki (simi kiroilee tullessaan suihkusta, tehty pila sille)

http://www.youtube.com/user/simsmanic?blend=12&ob=5#p/u/33/T0up48uCUl8