vauva 7kk, äippä lähtee tänään viihteelle!?
Menen ystävän luo, mukanani 8 siideriä! tarkoitus istua iltaa ja jutella ja herkutella. jos huvittaa niin mennään kuppilaan istumaan (yökrhot ei kiinnosta).
Iskä on innoissaan kun saavat poikien illan. Maitoa on pumpattuna heille valmiiksi, myös aamumaito.
Onko muita ja mitä mieltä?
Kommentit (20)
oikeasti en ymmärrä, miten kenellekään kuuluu moinen. Kait nyt aikuinen ihminen osaa/saa lähteä kotaan, ihan nyt mihin vaan. Ei tarvitse luetella, mitä ja kuinka paljon aikoo juoda, ellet sitten ole 16v ja äitisi lukee tätä palstaa! Hauskaa iltaa voin toivottaa! :D
tissit ei enää räjähdä kun imetän vain aamulla ja illalla:)
kunhan nyt muuten vaan ajattelin katsoa millaista keskustelua tulee:)
innolla iltaa odottaen:
ap
ollut "viihteellä" sanan tuossa merkityksessä vauva-aikana ollenkaan. En pystyisi juomaan 8 annosta alkoholia :).
Toisaalta kävin töissä silloin, kun vauvani oli tuon ikäinen.
muuten ollut poissa kotoa ja poissa lapsen luota? Jos on, niin pitikö siitä nostaa keskustelua tai tehdä isoa numeroa? Ihan pienenpieni tissivauva tarvitsee äitiä, mutta kiinteitä syövä tai pullolla ruokittu vauva ei ole äitiin kiinni ommeltu.
olet testannu mitä siideri tekee maidon tuotannollesi... mulla moninkertaisti sen ja ekaa kerta kun lahdin viihteelle (vauva suunnilleen saman ikäinen) niin ilta loppui kesken kun piti poistua baarista kun maito tuli jo läpi paidasta eikä lakannu millään...
mutta hauskaa iltaa olet sen ansainnut...
Koska ollaan av:lla niin oletko sä kuule äiti lainkaan? Missä vastuuntunto?? Jätät sitten lapsen isälle?!
Toivottavasti saat levätä myös aamulla;) Täytyy myöntää, että olen jopa vähän kateellinen...T. 3-vuotiaan äiti, joka haluaisi myös viihteelle;)
Ota Ap tissipumppu mukaan! Olen ollut viihteellä tytön ollessa 5kk, 7kk ja 8kk ja kahdella ekalla kerralla tarvitsin pumpun. Nyt en enää tarvitse koska imetys loppui pari viikkoa sitten. Tosin baarissa poke tarkisti laukut kun mentiin sisälle ja kysyi tissipumpusta että mikäs tää on, ja kun sanoin että tissipumppu niin meni nuori jätkä hieman punaiseksi..
menen eri huoneeseen jotta en tullessani häiritse iskää ja vauvaa. iskä syöttää hänet aamulla ja mä nukun johonkin 10een tuolla eri huoneessa:)
joo ehkäpä otan pumpun varalta, mutta ei ainakaan tissit ole täyttyneet kotona ollessa parin sidun jälkeen. mut toki se voi käydä kun enemmän ottaa.
Hauskaa iltaa edelliselle ja muillekin!:)
ap
siis vauvan ikä täsmää jne. mutta jos mä vetäisisin tänä iltana 8 siideriä, olisin kaatokännissä.
Onko muita ja mitä mieltä?
kuulu noihin muihin, mutta olen kyllä kateudesta vihreä :D ihanaa iltaa teille!! ja miehille kanssa kotiin.
meilläkin kyllä isi hoitais, mutta kun ei ole kavereita missään lähellä niin ei oo tilaisuutta lähteä.
meillä jää kanssa miehet kotiin miesteniltaa viettää. lapset 2v4kk ja melkein 8kk.
ja aamulla lähtevät muorilaan joten saan rauhassa viettää mahdollista krapula päivää =)
ap ota pumppu varmuuden vuoksi mukaan.
Mä olin eilen ja mun nuorimmainen on 4kk.
Nii ja hyvää teki. Nyt jaksaa sitten taas hoidella lapsia ja kotia :)
Kyllä isä pärjää, älä soittele tunnin välein, kuten minä tein ;)
kympin jälkeen heräilin aamulla kun iskä toi vauvan viereeni (nukuin eri huoneessa jotta en häiritse kotiin tullessani).
otetaan uusiksi;)
ap
Miespä päättikin lähteä äitinsä luokse nukkumaan, kun tulin baarista kotiin. Jätti minut humalassa yksin vauvan kanssa. Olin ihan paniikissa ja soitin poliisille, jotka sitten hakivat vauvan pois.
Mies luonnollisesti perusteli toimintaansa sillä, että "ei ollut saanut koko yönä nukuttua kunnolla" ja oli sitten äitinsä kanssa päättänyt antaa minulle opetuksen.
Niin ja kyseessä oli ensimmäinen viihdereissuni, lapsi 10kk ja juttu oli sovittu jo ties kuinka kauan etukäteen. Mies kyllä lähti baariin jo heti synnytyssairaalasta ja sen jälkeenkin vähintään joka toinen viikonloppu. Eipä häntä silloin kiinnostanut, kuinka hyvin minä nukuin...
Miespä päättikin lähteä äitinsä luokse nukkumaan, kun tulin baarista kotiin. Jätti minut humalassa yksin vauvan kanssa. Olin ihan paniikissa ja soitin poliisille, jotka sitten hakivat vauvan pois.
Mies luonnollisesti perusteli toimintaansa sillä, että "ei ollut saanut koko yönä nukuttua kunnolla" ja oli sitten äitinsä kanssa päättänyt antaa minulle opetuksen.
Niin ja kyseessä oli ensimmäinen viihdereissuni, lapsi 10kk ja juttu oli sovittu jo ties kuinka kauan etukäteen. Mies kyllä lähti baariin jo heti synnytyssairaalasta ja sen jälkeenkin vähintään joka toinen viikonloppu. Eipä häntä silloin kiinnostanut, kuinka hyvin minä nukuin...
lapsiaan idioottien kanssa, suurin osa kyllä miettii onko miehestä isästä ennenkuin rupeaa lapsentekopuuhiin tämän kanssa.
mä olen elänyt aina erittäin sosiaalisesti, myös kun lapset oli pieniä. en ole koskaan tuntenut olevani korvaamaton.
hauskaa iltaa!