katson kateellisena hoikkien ystävien kuvia,itse olin joskus kaunis ja hoikka,20kg ylipainoa nyt
kyllä motivoi tämä kateus pudottamaan, nyt jo 3 kg lähtenyt. Voi kuulostaa todella todella turhamaiselta mutta nyt suurin haaveeni tällä hetkellä on että olisin hoikka ja kaunis oma itseni, voisin pukeutua kauniisti ja saisin katseita, haluan että minut huomataan. Olisi helpompi lähestyäkkin ihmisiä jos olisin itsevarmempi ja hoikka. Onkohan mahdollista pudottaa kessään mennessä 15kg?
Kommentit (5)
tukea löytyy täältä! Mulla ihan sama ajatus, haluisin pudottaa 20 kg ihan vaan sen takia että olisin nätimpi, vaatteet olisi kauniita päällä ja toki sit vielä saisi pirteyttä ja jaksaisi enemmän :) Otetaanpas siis niskasta itseämme kiinni ja kilot karisemaan :)
Itse koen olevani arempi ja ujompi ja kuvittelen että olen kiinnostavampi ja ihmiset ovat enemmän halukkaita olemaan ystäviäni jos olisn hoikka,muodikas ja kaunis. Niin se vaan tuntuu menevän että sellaiset ihmiset keräävät ihmisiä ympärilleen.
Ja sit vielä tämä koko ajan kilojen miettiminen ja niiden takia masentunut mieli :( Minkähän ihmeen takia olen antanut tulla 20 kiloa ihraa itseeni, kun niiden pudottaminen tai pudotuksen aloittaminen sit tahmoo... Nyt piru vie, kilot liikkeelle ja mieli pirteäksi!
että mikä siinä on että jotkut makeat pullahöttö herkut on vienyt voiton siitä tunteesta kun vetää farkut jalkaan ja näyttää hyvälle,jaksaa ja voi hyvin? Nyt olen ihan järkevästi laihduttanut,syön 5kertaa päivässä pieni annoksia ihan perus ruokaa,1 kerta vikossa karkki päivä,liiku en juurikaan mitä nyt hyötyliikuntaa,kiipeän portaat ja kävelen kauppaan ja lähimpiin kylä paikkoihin
kesällä oot omissA mitoissasi :)