Paljonko Nordean lainalaskuri antais teille lainasummaksi?
Mä kokeilin ja me saatais sen mukaan 391 000 euroa ;-) Kuukausierä 1780 euroa.
Kommentit (59)
ennestääkin velkaa eikä vakkarityötä.
Miksi sain summaksi 250 000e ja nykyisenkin lainan joka oli 150 000e kun sen otimme, maksamisessa on siinä mielessä tekemistä että säästöön meillä ei jää mitään?!!
MIKSI ei??? lapset, 2kpl, koulussa, emme käytä rahaa alkoholiin, tupakkaan tms, emme matkustele oikeastaan lainkaan jne.
Lehtiä tulee juu jokunen ja autolainaan menee 300e/kk+bensat ja päivittäismenot nielee paljon.
Ja Nordea antaisi meille 100 000e suuremmankin summan lainaa, HAH!!!
Pk-seudulla siis asumme.
kuukausierä oli jotain 350e..
mutta enpä ole tällä hetkellä lainaa ottamassa.
just otettiin tuon verran lainaa Sampopankista
wtf ja laitoin kaikki varovaisesti ja tulotkin alakanttiin. Aikamoisen riskin tekisi pankki, jos antais meille tuollaisen lainan.
Toisaalta jos ottaisimme tuollaisen lainan ja myisimme nykyisen talomme ja käyttäisimme säästömme talo olisi aika moinen lukaali.
meillä olikin alunperin 389.000 euroa lainaa, mutta ollaan lyhennytty sen verran, että jäljellä on "enää" 300.000 euroa. Kk-erä on juuri tuota luokkaa.
Ei tulisi mieleenkään ottaa tuollaista lainaa.
248 000e
En kyllä ikinä tuollaista summaa ottaisi.
Meille 260.000, todellisuudessa ei saatu Nordeasta lainaa senttiäkään :)
Lainaa saisin 199 000 ja lyhennys 927 euroa kuukaudessa.
En kyllä ottaisi 25 vuoden asuntolainaa koskaan.
t. sinkku
137 000 euroa, laina vain minulle ja olisi itse asiassa riittävä siihen asuntoon jonka haluaisin. :)
Ja me veronmaksajat maksamme sitten kaatuvia pankkeja ...voi vit....¤u...
56000 euroa. Ja oikeasti siihenkään ei kyllä ole mitään mahiksia. En saanut edes 1500 euron lainaa autoa varten.
Tuo laskuri antaa 150 000€ enemmän mitä saatais parista muusta pankista kun ollaan käyty kysymässä.
Onneksi ei toivottavasti tarvitse muuttaa pk-seudulle ja ottaa tuollaista lainaa. Hölmö kysely muuten sen osalta ettei kysynyt ikää..... Tuskinpa 40v saa 25vuoden lainaa...