Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko/minkälaisia kenkiä etelänmatkalle itselle ja lapsille?

Vierailija
12.02.2011 |

emme aio kentältä kaappia vuokrata talvikamppeille eli laitamme jo kotona umpisandaalit jalkaan..mitä muuta, pelkät läpsyttimet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä otan kahdet eri sandaalit mukaan ja lisäksi 3 korkokengät iltakäyttöön. Lapsille crocsit, siistit sandaalit sekä läpsyttimet. Just pakkaamassa...

Vierailija
2/5 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ajatellut ottaa yksiäkään korkokenkiä mukaan..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäisköhän ne noilla umpisandaaleilla joilla lähtevät, crocseilla tai avosandaaleilla ja uimatossuilla jotka ostimme viimevkolla..

ap

Vierailija
4/5 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos on vähänkin sellainen ihminen, että haluaa nähdä ja tutkia kaiken mahdollisen eikä vain löhötä meren/ uima-altaan reunalla.

Vierailija
5/5 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään yleensä lenkkareissa (lapset) ja minä jossain kevyissä kävelykengissä koneeseen. Siis sellaisissa missä kestää matkan hotellille vaikka lämpötila onkin kuuma. Joskus tosin olen ottanut lapsille sandaalit käsimatkatavaroihin, koska eivät ne paljon tilaa vie.

Lapset pärjää sandaaleissa päivät ja illaksi sitten fiksummat kengät, joissa voi mennä ravintolaan. Ja pliis ottakaa siistit iltavaatteet lapsille, joka reissulla on aina joku resupekkaperhe mukana, joiden lapset tulee ravintolaankin sandaaleissa, sortseissa ja t-paidassa. Ja joskus lippis päässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi