Peppupuksijat!

Vierailija

Minua kiinnostaa aidosti, että nauttiiko nainen peppuseksistä. Siispä kysyn teiltä, arvon siskot.

Jos harrastat peppuseksiä, nautitko siitä? Saatko peräti orgasmin?

Vai annatko peppua vain miehen mieliksi?

Tämä kuuluisi varmaan sex -palstalle, mutta yritetään nyt täälläkin.

Kommentit (14)

Vierailija

Satunnaisena kokeiluna peppuseksi voi olla minullekin kiihottava, mutta orgasmi ei synny itse peppuseksistä vaan muusta kiihotuksesta. Miehenikin mielestä perinteinen on kivempaa. eli emme ole muutamaa kokeilua enempää harrastaneet. Peräaukon alueen hyväily osana kiihottavaa seksiä kyllä tuntuu molemmista hyvältä. Suoraan sanoen pidän peppuseksiä myös terveysriskinä, koska siinä voi tulla ikäviä haavaumia.

Vierailija

on juttua tästäkin..

En ole koskaan kokeillut, mutta myönnän, että tuntuu hyvältä, kun miehen sormet osuvat sinne anaalin seudulle.

En voisi kuitenkaan kuvitella, että sinne sisään laitettaisi mitään.

Ei ole mieskään ehdottanut peppupanoa koskaan, mutta jos pyyntö lähtisi minun puoleltani, niin epäilemättä suostuisi. Kokeillaan muutenkin kaikkea mahdollista, mutta tämän suhteen pelkään kipua ja epäsiisteyttä;(

Vierailija

En nauti... tuntuu kuin pökäle menisi edes takas

Lainaus:

Minua kiinnostaa aidosti, että nauttiiko nainen peppuseksistä. Siispä kysyn teiltä, arvon siskot.

Jos harrastat peppuseksiä, nautitko siitä? Saatko peräti orgasmin?

Vai annatko peppua vain miehen mieliksi?

Tämä kuuluisi varmaan sex -palstalle, mutta yritetään nyt täälläkin.

Elsa25

En tiedä miksi tästä aiheesta nykypäivänä niin kamalasti keskustellaan ja väitellään. Harva näyttää tietävän, että tätä yhdyntätapaa mm. me sodan jälkeiset nuoret käytimme ennen kaikkea ehkäisyn ja ehkäisyvälineiden puutteen takia. Harjoittelemalla siitäkin oppivat nauttimaan myös ne jotka alussa jäkittivät.

Eipä näistä asioista tuolloin paljoa puhuttu yleensäkään. Toimittiin vaan miten hyväksi nähtiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi tästä aiheesta nykypäivänä niin kamalasti keskustellaan ja väitellään. Harva näyttää tietävän, että tätä yhdyntätapaa mm. me sodan jälkeiset nuoret käytimme ennen kaikkea ehkäisyn ja ehkäisyvälineiden puutteen takia. Harjoittelemalla siitäkin oppivat nauttimaan myös ne jotka alussa jäkittivät.

Eipä näistä asioista tuolloin paljoa puhuttu yleensäkään. Toimittiin vaan miten hyväksi nähtiin.

:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kävitte yöjalassa... Tapa oli tosiaan tunnettu mutta siitä ei juurikaan puhuttu. Anaaliseksin harrastamisestakin kerrottiin.

http://yle.fi/uutiset/yojalassa_kaytiin_ennen_ahkerammin/5663202

https://fi.wikipedia.org/wiki/Sukupuolisuhteet_entisajan_Suomessa

Vierailija

Ekan kerran pyysin saada peppuun. Olin niin kosteana pillunnuolentaa saaneena että jopa anaali oli vähän kuin märkä joten penis sinne sitten aika vaivatta saatiin... Nautin siitä vaikka tuntui vähän vieraalta. Akti ei kuitenkaan erityisesti kiihottanut minua eikä kyllä silloista partneriakaan. Sen jälkeiset kokemukset on ollut vähemmän kivoja. Sattuu, tuntuu epämiellyttävää painetta ja pelkään, että sieltä tulee yhtäkkiä ulos jotain. :D

Vierailija

Päätellen siitä innokkuudesta, jolla vaimoni tuota ehdottaa ja kyrpääni peräreikäänsä työntää päättelisin sen tuntuvan hyvältä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat