Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän pinoon ne joiden pimpulikarvat saavat rehottaa valtoimenaan.

Vierailija
11.02.2011 |

Kerro myös ikäsi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat alapäästä on lähteneet vain kerran elämässä, gynekologisen leikkauksen yhteydessä.

Vierailija
2/20 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla sievät ja siistit luomukarvat!irti mun pimpistä!!

Vierailija
4/20 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoittaudun myös. Pillu ei vain yksinkertaisesti kestä sheivausta, KAIKKI mahdolliset niksit koitettu, mutta aina nousi kipeät näpyt. Mihinkään karvanpoistoon ei ole varaa mennä, kotona en ala vahojen tms. Kanssa läträämään ja yksitellenkään en ala niitä nyppimään.

Joten saksilla lyhyeksi leikatulla ja siistityllä luomukarvoituksella mennään, veikkaisin että kuitenkin hieman parempi vaihtoehto kuin posliini visvaa vuotavilla ja tulehtuneilla näpyillä. Ja ikää siis tuo 25.

Vierailija
5/20 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt siis todellakin rehottavat. En mitenkään saa niitä ajelluksi, ja haluan tehdä sen itse.

Vierailija
6/20 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerta tuntuu mukavammalta villinä ja vapaana. Vähän kyllä lyhentelen välillä, mutta muuten se on luonnontilassa (mitä nyt pesenkin toki säännöllisesti).

Vierailija
7/20 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerta tuntuu mukavammalta villinä ja vapaana. Vähän kyllä lyhentelen välillä, mutta muuten se on luonnontilassa (mitä nyt pesenkin toki säännöllisesti).

Ikää 39 v.

Vierailija
8/20 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vee...

Vierailija
9/20 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on protestiyhteiskuntaavastaan-pöheikkö, joka on todella juhlallisen tuuhea ja pitkä! Lisäksi mulla on myös tosi miehekkäät kainalokarvat :D

Olen oikeastaan aika ylpeä karvoistani ja kanssasisarten kauhistuneita katseita on hauska seurata!

Miehet (harrastan silloin tällöin seksiä) ovat yleensä vähän huvittuneita kun sanon, miksi mulla on karvat ja kun oikein esittelen kainaloni, eikä yksikään ole vielä yökkinyt ainakaan minun nähden (ja ovat halunneet uudelleenkin seksiä!). Itsetunto korvaa paljaan pillun ;)

Vierailija
10/20 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä että sheivaus aiheuttaa aina kipeät näppylät tai hiivatulehduksia ja mieheni on ainakin sanonut että mielummin pöheikkö ja seksiä kuin ajeltu ja tulehduksia ja ei seksiä.

Näillä mennään!

Vierailija
11/20 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt siis todellakin rehottavat. En mitenkään saa niitä ajelluksi, ja haluan tehdä sen itse.

Vierailija
12/20 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin harva ja vaalea karvotus etten viitsi enää ajaa. Kaljuuntuu vissiin tuo alapää iän myötä :/ 32v olen.

Vierailija
13/20 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä että sheivaus aiheuttaa aina kipeät näppylät tai hiivatulehduksia ja mieheni on ainakin sanonut että mielummin pöheikkö ja seksiä kuin ajeltu ja tulehduksia ja ei seksiä. Näillä mennään!

Sheivaus aiheuttaa kovan ja kutisevan sängen jo seuraavana päivänä ja punaiset kipeät tulehtuneet näpyt. Mä en käsitä mitä iloa on sheivata, kun sitä joutuu tekee joka päivä. siis mistä te sheivaatte? Ihan alhaalta, minne itsekään ei oikein näe? Vai sitä etumusta, mikä näkyy seistessä peilin edessä?

Mulla on ihan siisit luomut karvat alapäässä, ja miestä ei haittaa yhtään. Väri on sellainen keskiruskea. Toki sääri ja kainalokarvat ajan aina, niihin ei tule mitään näppyjä.

Vierailija
14/20 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajella. Luonnontilassa on ja tulee olemaan niin kauan, kunnes joku minulle osoittaa todella hyvän syyn ne sheivata. Se, että miehet tykkää (oletettavasti kaikki miehet on hulluna posliineihin) ei ole tarpeeksi hyvä syy.

Vierailija
15/20 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho ei kertakaikkiaan kestä jokapäiväistä ajelua. Ja kyllä mulla niin kamala karvankasvu on, että sais joka päivä ajella jos haluaisi olla siisti.

Ei kiitos.

Vierailija
16/20 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39. olen tarjonnut miehelleni mahdollisuutta ajella tai siistiä, mutta ei ole tarttunut mahdollisuuteen. Joskus satunnaisesti hiukan leikkelen, mutta en ajele. toisaalta eipä rehota missään reisissä, vaan nätisti kasvaa. :)

Vierailija
17/20 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea on kokeiltu, mutta tähän aina palattu.

Vierailija
18/20 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin jaksan tehdä niille mitään. ikää 33.

Vierailija
19/20 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tosi nolo karvoitus, ohut ja lyhyt. Jos "vähän muotoilen reunoilta", jää siihen keskelle sellainen karkea kiharaton valjun värinen hamppu, josta paistaa läpi. Täysin kalju taas kutisee. Olkoon siis näin. MOT

Vierailija
20/20 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä trendi tuli salakavalasti ja on mennyt minulta jotenkin ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan