Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikrohionta kasvojen iholle, mitä tekee,auttaako oikeasti?

Vierailija
11.02.2011 |

tahtoisin epäpuhtauksia pois,leuan pienistä arvista eroon ja ihoa heleämmäksi.iho on vilä nuori 22v :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lähinnä puhdistaa ja kirkastaa. Kuin rajumpi kuorinta.

Vierailija
2/5 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)iltaa!teen timanttimikrohiontaa kaikenikäisille asiakkaille,ja aina se saa kiitosta.nuorelle ihollekin se on aivan mahtava!ota hionta +perinteinen ihonpuhdistus.puhdistus on hieman kivuttomampaa ja iho todella kirkastuu ja esim.nenän alue siistiytyy kivasti.hionnan jälkeen iho on ``tasasileä`` esim.jos kärsit rasvaisesta ja paksuhkosta t-alueesta!verenkierto paranee ja voiteet imeytyvät hyvin!!takuuvarma hoito,muistathan sanoa hoitajalle jos jossain kohtaa tuntuu liikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikuttaa myös.

Nimenomaan heleämmäksi se iho käy; itse olen nyt käynyt muutaman vuoden ajan n. 4 krt/vuosi ja muutamat kasvojen alueen arvetkin ovat pehmentyneet, mutta suurta välitöntä vaikutusta mikrohionnalla ei niihin kyllä ole.

Noin viikko ihan ekan mikrohionnan jälkeen törmäsin naapurin naiseen, joka pysähtyi, jäi katsomaan minua ja sanoi: "...oletteks te käyneet lomalla?" Sillä tavalla levänneen ja vähän hehkuvan näköiseksi siitä tulee.

Vierailija
4/5 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käymisen, kun mulla alkoi tulla hiusverisuonia muutama näkyville. Olivat siis ennekin olleet lähelä pintaa, mutta aika näkymättömiä. Nyt ne huomaa läheltä.

Muuten olisin ollut tyytyväinen. Heleytti joo, mutta vaikutus ei kyllä ollut kovin pitkäaikaine, kun taas seuraukset ovat. Viime käynnistä jo vuosia, kävin yhteensä ehkä 6 kertaa.

Vierailija
5/5 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tääl kirjotti että hionta sattuu =( jos sattuu niin teho on liian kova sinun iholle!voi ei!kokeile e-style -laitetta ,se vie couperosan.ja vertaa hintaaaaa!!!!!!niissä on aivan hurja haitari!t.kosmetolooki =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan