Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä haluan vauvan ihan vääristä syistä:

Vierailija
11.02.2011 |

Haluan, että minulla on isompi perhe kuin kenelläkään muulla. Koska olen superäiti ja kaikki kehuvat, miten loistava kasvattaja olen.

Haluan, että voin jäädä kotiin taas vauvan kanssa. En jaksa lähteä joka päivä töihin.

Haluan hyvän ystäväni lapseni kummiksi, jotta välillämme olisi joku "pakottava tarve" pitää yhteyttä.

Haluan laihtua raskauden jälkeen. Imettäminen kuluttaa 500kcal, joten imettäminen kuluttaa yhtä paljon kuin tunnin lenkki joka päivä.

Haluan ison mahan syystä, en vain läskin takia.

Haluan antaa lapselle hienon nimen. Se puuttuu sarjastamme.

Haluan käyttää sitä talvihaalaria vauvalla, joka ostettiin edellistä raskautta varten - ja jäi keskenmenon takia käyttämättä.

Haluan imettää öisin ja olla päivällä hyvällä omallatunnolla väsynyt.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mieltä hivelee kun muut ihailevat lapsikatraan määrää. Moni myös haluaa vauvan juuri siksi että voi jäädä taas töistä kotiin. Ja todellakin jotkin haluavat sen ison mahan syystä.

Kun sinulla jo lapsia ja tiedät mitä se on sekä viihdyt lasten kanssa, niin ei nuo syyt niin kamalalta kuulosta. Ne ovat niitä vaa'an kallistajia.

Ainahan se vauvan/lapsen haluaminen on itsekästä.

Vierailija
2/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Se on ollut lapsesta saakka elämäni tärkein päämäärä

- En halua, että minua aletaan sääliä, koska jäin lapsettomaksi

- Se olisi minulle ylpeyden aihe

- Saisin pitkästä aikaa tuntea itseni onnistuneeksi

- Haluan antaa lapselle kauniin nimen, joita olen suunnitellut jo lapsesta asti

- Haluan mennä ulos lykkimään vaunuja

- Haluan kokea synnytyksen ja kaiken muun lapsen saamiseen liittyvän ensimmäistä kertaa

- Haluan pestä kakkapyllyjä

- Haluan laulaa vauvalleni

- Haluan kantaa vauvaani ja pitää sitä sylissä/kantoliinassa/kantorepussa

- Haluan tuntea itseni tärkeäksi

- Haluan jonkin muun selityksen raskausarvilleni kuin muutenvain lihomisen

- Haluan ostaa ihania vauvanvaatteita

- Haluan lisätä vauvastani kuvi Facebookiin muiden ihailtavaksi ja kadehdittavaksi

- Haluan opettää lapselleni tärkeitä elämän periaatteita, joita olen miettinyt lapsesta asti

- Haluan mennä lapseni kanssa hiekkalaatikolle ja puistoon

- Ja saunaan

- Ja suihkuun ja punkkaan ja kylpyammeeseen

- Haluan mennä lapseni kanssa uimaan ja hiekkarannalle

- Haluan mennä perheeni kanssa piknikille

- Haluan mennä perheen kesken kesämökille ja matkoille

jnejnejne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Muillakin ikätovereillani on

-Mulla on nimet valmiina

-Tahdon kertoa parhaalle ystävälleni, että siitä tulee nyt sylikummi

-Tahdon raskausmahan jota voin esitellä

-Tahdon jotain sisältöä elämääni

-Yksi virstanpylväs olisi saavutettu

En vaan taida olla valmis äidiksi, siitä syystä ei oo vielä lasta tulossa.

Vierailija
4/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain sillä, että se vauva ja lapsi sitten hoidetaan hyvin ja sitä rakastetaan. Aivan sama mistä syystä sen lapsen on alunperin halunnut.

Vierailija
5/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siihen äitiyteen kypsýtään raskauden aikana, ei tarvi olla valmis sitä ennen.

Vierailija
6/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lapsen, koska sen aina tuntunut erittäin olennaiselta osalta elämääni. Siis jälkeläisen saaminen. Lapsettomuus ahdisti, nyt tuntuu että elämällä on taas päämäärä ja että etenen sitä kohti, kun olen raskaana.

Jos viihtyy lastensa kanssa, niin kyllä nuo ap:n syyt mielestäni riittävät. Pikkuasioitahan nuo periaatteessa ovat, mutta lisänä sille lasten kanssa viihtymiselle.

Vierailija
7/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään halusin vauvan, koska näin tosi ihanat potkarit. Vauvan haluan (melkein) joka päivä, välillä on syy välillä vaan tunne.

Ainoa, mitä ap:n listasta en ymmärtänyt oli, että miten se "hyvä syy" auttaa siihen väsymykseen. Mutta ehkä sen ymmrätää vasta kun on enemmän kuin yksi lapsi:-)

Vierailija
8/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä laittaisi vauvaani potkareihin, ovat ihan järjettömän epäkaytännölliset. Tuli vaan niitä katsoessa sellainen ihana lämmin tunne, että ajatella, jos olisi joku jolle kattella noita.

t. 23

Vierailija
9/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan se ois oltava kun kolmekymppiset lähestyy. Jotenkin vaan epäilyttää jaksaminen, mut kai se sitte on niin, että siihen kypsyy raskauden aikana. Vauvakuume mulla kyllä on, ja mieskin on näyttäny hyvinkin paljon vihreetä valoa sen suhteen. Mutta kun kattelin noita omia perusteluja, niin aika pinnalliselta näyttää! Emmää sitte tiedä onko se hyvä vai huono.

Yleensä siihen äitiyteen kypsýtään raskauden aikana, ei tarvi olla valmis sitä ennen.

Vierailija
10/27 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo ole huonoja syitä, minusta. Onko se väärin haluta iso perhe?

Ja mikä sen mukavampaa kun huomata todella olevansa hyvä kasvattaja. En minäkään jaksaisi lähteä töihin vielä, kohta olisi sen aika, ja juuri se on yksi syy myös minun kohdallani miksi toivon kolmatta lasta. Minun kohdallani pätee myös se että olen lihonut ja imetyksen myötä olen ennenkin laihtunut enemmän kun millään muilla keinoin, siinähän sitä pääsisi kiloista taas. Minäkin kaipaan vauvamahaa ja haluan kokea vielä raskauden, vaikkei se aina helppoa ole ja synnytys, senkin tahdon vielä kokea.

Toki suurin tekijä on se, että minä haluan vielä saada lapsen ja meidän perheessä on tilaa kolmannelle. Vaikka tietäisin etten koskaan enää laihdu niin haluaisin kolmannen lapsen silti. :)

Vierailija
11/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan halua myöntää noita samoja syitä! :0) Monta lasta teillä on? Nautitko lasten kanssa olemisesta? Jos juu, lisää sekin syy listaasi ja vauvaa toivomaan! :0) Mitä mieltä miehesi olisi uudesta vauvasta? (Ystäväni mies vastusti, mutta ystäväni sai tahtonsa läpi.)

Vierailija
12/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan nimi on vähän vaikea, mitä jos tulee eri sukupuolta kuin nimi?

Mäkin haluisin vauvan, mutta mun syyt on oikeesti huonot ja jää haluamisen asteelle.

Vierailija
13/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älä nyt lasta noista syistä hanki.

Vierailija
14/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jääköön nyt toistaiseksi vielä hankkimatta

Vierailija
15/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämä ei ole provo niin älä nyt lasta noista syistä hanki.

millaisista syistä lapsia kannattaa hankkia? En mä osaa ainakaan itse nimetä mitään kauhean järkeviä.

Vierailija
16/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieti pidemmälle. Miksi haluat vielä yhden lapsen? Raskaus ja vauva aika on hetkessä ohi ja sitten luultavasti haluat uuden vauvan.

Ei nuo oikeasti ole mielestäni huonoja syitä, jos teille mahtuu vielä yksi lapsi lisää.

Vierailija
17/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan halua myöntää noita samoja syitä! :0) Monta lasta teillä on? Nautitko lasten kanssa olemisesta? Jos juu, lisää sekin syy listaasi ja vauvaa toivomaan! :0) Mitä mieltä miehesi olisi uudesta vauvasta? (Ystäväni mies vastusti, mutta ystäväni sai tahtonsa läpi.)

Vierailija
18/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapi sitten olla! :0)

T. 2

Vierailija
19/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.8

Vierailija
20/27 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin lasten kanssa olemisesta. Jos voisin, olisin kotiäiti lopun ikäni. Lapset ovat ihaninta, mitä tiedän. Myös vauva-ajan jälkeen :) Vanhin lapsi on nyt esiteini.

ap