Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nykyään vain 2 pvä viikossa töissä. Mies ei tiedä tätä.

Vierailija
11.02.2011 |

Lyhensin työviikkoani. En jaksanut enää. Mies ei ymmärrä, miksi töitä pitäisi vähentää - pitäisi vain olla tyytyväinen, että on jotain mielekästä tekemistä.

Meillä on todella hyvät tulot. Se, että minä pienestä palkasti saan nyt alle puolet, ei hetkauta taloutta mihinkään suuntaan.

Jään kolmena päivänä kotiin miehen tietämättä. Siivoilen, nukun, katson telkkaria, ulkoilen, kerään energiaa, teen mitä haluan.

Enpä tiedä kerronko miehelleni tästä ollenkaan, kun ei ymmärrä. Minä sitäpaitsi hoidan perheen talouden kokonaan, joten eipä edes tiedä mitä tienaan ja mitä en.

Ajattelin joskus lähteä "työmatkalle" vaikkapa viikoksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä että tiedät rajasi ja olet vähentänyt töitä ennen kuin palat loppuun. Olet varmasti tehnyt oikean ratkaisun. Mutta miksi miehesi ei saa tietää ratkaisustasi? Jos hän kysyy, miten töissä tänään meni niin sitten joudut valehtelemaan? Tai muuten miehesi saa asian selville, työkavereiltasi tai jonkin sattuman kautta. Miltähän hänestä tuntuu jos olet pitkään salannut häneltä noinkin ison asian? Vai pelkäätkö ettei mies ymmärrä? Pakottaa sinut takaisin töihin? Alkaa riidellä? Pitkän päälle salailu tulee itsellesikin rasittavaksi. Salailu ja valehtelu eivät ainakaan paranna suhteenne laatua :(

Vierailija
2/4 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehe... :)

hyvä suunnitelma, mutta jäät kyllä kiinni joskus. olis varmaan helpompi kertoa itse, vaikka muutaman 'lomaviikon' jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuun ja lopetan työnteon ihan kokonaan. Mies on sellaisesta kulttuurista, ettei voi käsittää työuupumusta. Työ on hienointa, mitä ihmisellä voi olla. Ilman työtä ihmistä ei voi arvostaa.

Tein ratkaisuni ja olen tyytyväinen. Minulla oli joka tapauksessa niin epäsäännöllinen työ muutenkin, ettei mies tajua minun olleen koko päivän kotona. Tein myös etätöitä kotoa joskus, joten minulla on sata hyvää tekosyytä, jos "jään kiinni".

Parisuhde on kunnossa, kaikki on oikein loistavasti (nyt kun olen vähentänyt töitäni). Kulttuurieron takia mies ei tule vain ymmärtämään minun työuupumustani.

ap

Vierailija
4/4 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kunnossa, kaikki on oikein loistavasti (nyt kun olen vähentänyt töitäni). Kulttuurieron takia mies ei tule vain ymmärtämään minun työuupumustani.

ap

parisuhde ei ole todellakaan kunnossa, jos toinen elää valheessa. Itse en pystyisi valehtelemaan miehelleni joka ikinen päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan