Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaas voimo tästä jo valittaa jonnekin?

Vierailija
11.02.2011 |

Vakuutusyhtiöön soiteltiin ja jonotettiin linjalla noin tunnin verran mikä sinällään jo erittäin huonoa asiakaspalvelua. Puhelun aikana kävi ilmi että jonottaminenkin oli maksullista! Tästä maksullisuudesta ei ollut vakuutuspapereissa mitään mainintaa siinä kohtaa ainakaan missä on puhelinnumerot!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin oli, ei valittamista. Muutoin kysy kuluttajaneuvojalta.

Vierailija
2/2 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mainittu maksullisuudesta puhelun alussa mitään

jonottaminen on maksullista ja siitä ei jonotuksen alkaessa kerrota, asiasta kannattaa valittaa ensimmäisenä kirjallisesti ao. vakuutusyhtiöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän