Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä aion jättää kutsumatta vain yhden tytön tokaluokkalaiseni synttäreille..

Vierailija
11.02.2011 |

ja vain sen vuoksi, että tämä kyseinen tyttö teki saman minun tytölleni, ja kun tyttöni kysyi miksi et kutsu minua, tämä tyttö vastasi "koska olet niin ärsyttävä tyyppi.." Silti leikkii aina lapseni kanssa koulussa. No, nyt saa kokea miltä tuntuu tulla jätetyksi itse ulkopuolelle.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa sanoa, ettei saa kutsua, kun sinäkään et kutsunut minua.

Oppii varmasti tästä jotain.

Vierailija
2/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostonhimoisia naaraita:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee joskus osata kyseenalaistaa...jotenkin aika säälittävää tällainen toiminta näillä tiedoilla.

Vierailija
4/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäpä äitinä en antanut omani mennä luokan "kingin" synttäreille joka jakeli uhkavaatimuksia "jos et tuo mulle vähintään 50e rahaa, niin et pääse ollenkaan... Varmaan aika hiljaista oli tän lapsosen synttäreillä.

Vierailija
5/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein?

Hyvä naikkoset, hyvä:D

Vierailija
6/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikamme synttäreille. Kyseinen tyyppi hyökkäsi viime synttäreillä toisen vieraan kimppuun nyrkit pystyssä, on koulussakin arvaamaton/ väkivaltainen ja lisäksi on sanonut pojallemme (olen itse tämän kuullut), että jos yksi tietty poikakin tulee, tappeluksi menee :(

Tiedän, kyllä, että kutsumatta jättäminenkään ei varmaan tilannetta paranna.

Vierailija
7/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet yksi lapsista itsekkin! ja näytät oivan mallin kostosta lapsellesi!

Vierailija
8/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttäreille.

Miksi kutsua tällainen mielipahaa aiheuttanut lapsi omille synttäreilleen?

Toivottavasti hän ottaa opikseen.

Vierailija
9/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on käyttäytynyt huonosti, ei se automaattisesti oikeuta omaa huonoa käyttäytymistä.

Näin esimerkillisesti opetetaan miten kosto on suloinen.

Vierailija
10/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuimme yhden tytön lapseni synttäreille mutta hän ei sitten kutsunutkaan meidän tyttöä omilleen. Ei kutsuttu enää sen jälkeen.

Kyllä lapsenkin pitää oppia, että sitä saa mitä tilaa. Jos käyttäytyy huonosti, sillä on seurauksia. Se juuri on sitä kasvatusta.

Vierailija
11/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on ollut jonkun synttäreillä että pitäisi sekin kutsua omille?

Jo asunnon koko aiheuttaa rajoituksia vierasmäärään

Vierailija
12/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on ollut jonkun synttäreillä että pitäisi sekin kutsua omille?

Jo asunnon koko aiheuttaa rajoituksia vierasmäärään

Ne, jotka kutsuvat mun lapsiani, saavat kutsun meillekin.

Vierailija
13/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän oma kaverinne jättäisi teidät ainoana kutsumatta häihinsä, ja sanoisi, että syynä on ärsyttävyytenne, niin kutsuisitte hänet sitten ihan iloisesti kuitenkin omiin häihinne? Enpä oikein usko.

Vierailija
14/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään sitä ei kutsuta joka pitää meidän lasta ärsyttävänä, miksi pitäisi, mitä se lapsi meillä tekisi ärsyttävän lapsen synttäreillä?

Vierailija
15/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni ei ole saanut vielä yhdenkään luokkakaverin synttäreille kutsua joten pitäiskö meidän sitten olla kutsumatta ketään tytön omille synttäreille. Jos tämän ketjun aatteiden mukaan mennään... Sitten jäis synttärit kokonaan juhlimatta.

Ap, sinäkö päätit tyttösi puolesta että jätetään yksin kutsumatta?

Vierailija
16/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et siis anna lapsesi päättää ja olette nyt sit itse samanlaisia, tai siis vielä pahempia

Vierailija
17/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tohon voisi kuitenkin olla joku parempikin ratkaisu. Sellainen aikuismainen ja esimerkillinen.

Vierailija
18/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiselta ihmiseltä! Luuletko että 8 vuotias ottaa tuon asian niinkuin odotat hänen ottavan "en saanut kutsua koska en itse kutsunut kyseistä tyttöä. Otan tästä opikseni" ei todellakaan vaan siitä seuraa itkua ja jälleen kostoa. Ei ihme että pienet tytöt kasvavat juonitteleviksi jo alakoulussa.

Keskustelet asiasta tytön äidin/isän kanssa, jotka selittävät lapselleen miksi tämä ei ansaitsisi kutsua, mutta silti (ehkä?!) nyt saa kutsun.

Vierailija
19/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kutsuvat kaikki luokkakaverit, toiset eivät voi. Syitä voi olla monia, esim. joillakin on niin paljon serkkuja ja seurakavereita tms, eikä resurssit riitä kaikkien luokkakavereiden kutsumiseen.

Varsinkin yhden lapsen kutsumatta jättäminen tuollaisesta pikkumaisesta syystä opettaa todella huonoja käyttäytymismalleja.

Vierailija
20/25 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tytöt saisivat kutsun.

En opettaisi alentumaan samalle tasolle - eihän muukaan kielletty kuten lyöminen muutu sallituksi, jos toinen aloittaa.

Jos minulla olisi tuon tytön vanhempien puhelinnumero, varmaan laittaisin viestin, että "Päätimme kutsua tyttönne xxx syntymäpäiville, vaikka tyttömme yyy oli ainoa, joka ei saanut kustua xxx:n juhliin - koska on kuulema "niin äsyttävä tyyppi". Lapsenne on kuitenkin meille tervetullut, jos todella haluaa tulla ja osallitua hyvässä hengessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi