Oletko Nokian osakkeiden uhri?
Kommentit (46)
Selitätkö hieman? Näin maalaisjärjellä ajateltuna yhteistyö microsoftin kanssa ei kuulosta ollenkaan pöllömmältä. Mutta en tosiaan tiedä näistä jutuista yhtään mitään, kunhan kommentoin :D
Tuntuu vaan, että nyt myytiin sielu paholaiselle :D
riskinottokykyä ja -halua, niin on aika ostaa.
Silloin ostetaan kun halvalla saadaan.
Tero
vaikka tappiolla olenkin. Maksoin kympin pintaan osakkeelta useampi vuosi sitten, mutta verrattuna esim. Spondalla tekemääni persnettoon Nokia on vielä kevyttä kamaa.
Onneksi salkusta löytyy hyviäkin osakkeita, joten kokonaisuutena olen voitolla, mutta pidän itseäni kyllä erittäin huonona osakesijoittajana.
vielä lisää hintaan 7,33. Aika näyttää miten käy.
Moni on sanonut, että yhteistyö MSFT kanssa on ainoa markkinarako ja mahdollisuus Nokialle. Sitä paitsi ihmiset ovat tottuneet käyttämään Microsoftia, siinä on kuulemma huimat pelimahdollisuudet (xbox) ja paljon muuta kivaa. Android puhelimia on jo melkein joka valmistajalla ja kiinalaiset kopioivat niitä kovaa tahtia. Siihen väliin on hankala saada ainutlaatuista ja aivan uutta android-puhelinta edes Nokian.
Toivotan Nokialle kovasti tsemppiä ja onneakin sen kovassa tulevassa työssä. Työsarkaa nimittäin riittää...
joten onnea tarvitaan aika rutosti. Nokialla on niin tylsä maine, että jotain irtiottoa entisestä imagosta tarvitaan tuotteiden upgreidaamisen lisäksi. Voisivat hyvin ottaa käyttöön jonkun halvan trendipellelisukkeen puhelimiin, esim. niin että joka puhelimen kanssa saisi sille kännypipon tai kassin kaupan päälle tms. Niitä sitten uusittaisiin kuukauden välein ja tietenkin yksinoikeudella niin että teinit ja muut älyvässykät alkaisivat keräillä niitä rättejä puhelimen sijasta. Tekniikalla ei nykyaikana ole väliä, kun joka teknologiassa on jotain pahasti vialla.
Itse ostin Nokiaa muistaakseni noin 8 eurolla, viimeksi kun tarkistin olin noin 5% tappiolla. Onneksi salkussa on muutakin, että kokonaisuus on voitolla :)