Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä paljon sikamaisempaa tiedä, kuin naisen suhde mieheen jonka puoliso on raskaana!

Vierailija
10.02.2011 |

Tulen ajatuksestakin todella surulliseksi.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä mieskään tässä tapauksessa ole kovin fiksu tekojensa suhteen.

Olen tuo raskaana oleva nainen.

Ja todella surullinen.

-ap

kun seurustelen sinun miehesi kanssa?? kaksi eri asiaa;en seurustele ja nussi sinun kanssasi,vaan miehesi.

ja miehesi on ihan omasta halustaan kuule minun kanssani.on muuten hyvä nuolemaan,saan orkun joka kerta.

Vierailija
22/43 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi ei ole ollut kivaa sinun kanssasi,siksi on etsinyt toisen naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläsi ei ole ollut kivaa sinun kanssasi,siksi on etsinyt toisen naisen.

olet tosi rasittava kirjoittelija. Tähän mennessä sulla ei ole ollut yhtäkään fiksua kommenttia.

Vierailija
24/43 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juonittelvat kuin rouvat

sitten kun vaimo saa keskenmenon niin tulee ja kuiskaa korvaan miten se olikin abortti jne

Vierailija
25/43 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälleni mies kertoi olevansa eroamassa ja että asuivat vaimon saman katon alla enää käytönnön syistä. Rakastuneena ja naiivina sitä tietenkin uskoo tuollaisia juttuja... Ero ja poismuutto venyi ja venyi, kunnes ystäväni kuuli miehen vaimon olevan raskaana ja että mitään eroaikeita ei edes ollut :(

Tää oli varmaan mun entinen aviomieheni. Kerroin sille tytölle puhelimessa olevani raskaana, taisi olla pikku ylläri.

Vierailija
26/43 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tosi rasittava kirjoittelija. Tähän mennessä sulla ei ole ollut yhtäkään fiksua kommenttia.

Vierailija
27/43 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vaimo oli raskaana. en välittänyt siitä tuon taivaallista, eihän se ollut minun ongelma.

jäätiin vaimolle kiinni, kun se oli tsekannut miehen tiliotteen, jossa näkyi minun laskujani maksettuna ...... puhelinlaskua ja vuokraa ym. siitäpä se nainen innostui , ja alkoi soittelemaan ja riivaamaan minua puhelimitse. tuli jopa tapaamaan. suhteemme jatkui. kunnes sitten jossain vaiheessa lopetimme.

nolo nainen.

Vierailija
28/43 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnattu 29sille.

Vierailija
29/43 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä en ymmärräkään miten joku nainen voi olla niin kamala, ettei välitä yhtään. Todennäköisesti lapseton, epätoivoinen nainen.

Pidän miestäni aivan yhtä syyllisenä ja erittäin tyhmänä, mutta jotenkin sitä toivoisi että nainen ymmärtäisi naista... mutta eihän se niin mene.

-ap

Vierailija
30/43 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ajattelisi, että naiset olisivat sympaattisempia. Se vaimo voi olla oikeasti ihan mukava, tavallinen, kiltti ja sydämellinen ihminen, jolla ei ole mitään syytä epäillä miehen pettämistä. Tyytyväisenä hän puuhastelee kotona/töissä ja lasten kanssa, hoitaa kodin ja miehen.. Ei kaikki petetyt naiset ole pirttihirmuja, ei todellakaan.

T. Se yksi petetty, joka kirjoitti jo aiemminkin.

tässä en ymmärräkään miten joku nainen voi olla niin kamala, ettei välitä yhtään. Todennäköisesti lapseton, epätoivoinen nainen.

Pidän miestäni aivan yhtä syyllisenä ja erittäin tyhmänä, mutta jotenkin sitä toivoisi että nainen ymmärtäisi naista... mutta eihän se niin mene.

-ap

Vierailija
31/43 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ajattelisi, että naiset olisivat sympaattisempia.

En ikinä ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa jonka vaimo odottaa vauvaa. Mutta eihän noin muuten persoonallisuusHÄIRIÖISIÄ oliskaan...

Vierailija
32/43 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

ei tosielämässä mene noin. Mielestäni myos moraalikysymys, mutta aika moni ajattelee sitä kuuluisaa omaa napaa. Pitaa olla aina kivaa, kaikki mulle heti... Nuorempana ja ajattelemattomampana olisin ehkä voinutkin olla suhteessa varattuun mieheen. Tänä päivänä en ikinä suostuisi, en itseni enkä sen toisen naisen vuoksi. En myoskään ole itse koskaan pettänyt, koska periaate on periaate, houkuttelevista tilaisuuksista huolimatta.

Vierailija
33/43 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ajattelisi, että naiset olisivat sympaattisempia. Se vaimo voi olla oikeasti ihan mukava, tavallinen, kiltti ja sydämellinen ihminen, jolla ei ole mitään syytä epäillä miehen pettämistä. Tyytyväisenä hän puuhastelee kotona/töissä ja lasten kanssa, hoitaa kodin ja miehen.. Ei kaikki petetyt naiset ole pirttihirmuja, ei todellakaan.

T. Se yksi petetty, joka kirjoitti jo aiemminkin.

-ap

Olen juuri kuvailemasi vaimo. En ole pirttihirmua lähelläkään. En ole yhtään ansainnut tätä. Tuntuu todella pahalle. Mutta kyllä kai se elämä joskus jatkuu. Kunhan lapset eivät kovin kärsisi.

-ap

Vierailija
34/43 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietysti ollut seksiä jne

Vierailija
35/43 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siitä mikä on toisen naisen vastuu.

Itse kuulun siihen koulukuntaan, jonka mielestä mies on tuossa se suurin syyllinen. Eipä se toinen nainen tietenkään mitään moraalisesti kovin kunnioitettavaa tee, mutta silti hänen osuutensa on minun mielestäni lähinnä samaa tasoa kuin varastetun tavaran ostajalla. Se pettäjämies on sitten se ryöstömurhaaja.

Naisten keskinen solidaarisuus on sellainen utopia, josta elämä on opettannut kyllä luopumaan. Ei se katso sukupuolta, jos ihminen on itsekäs, haluaa jotain itselleen ja kokee olevansa siihen oikeutettu.

Muuten se ettäjämies jonka tunnen kaikkein läheisimmin (suhdetta meillä ei ole) parjaa vaimoaan selän takana - ja myös siis niille toisille naisille, joiden kanssa vehtailee. Tarkotan luottamuksen rikkomista ihan käsittämättömässä mittakaavassa. Ei mitään kunnioitusta, ei mitään lojaliteettiä - vaimon vaginankin se on kuvaillut mennen ja tullen. Kotoisen seksin yksityiskohdat. Mitä vaimo ehdotti ja milloin. Riidat, vittuilut, hyvät hetket, mikään ei ole yksityistä.

Itse aina olen miettinyt että jonkin seksisuhteen tai rakkausjutun saattaisinkin vielä antaa anteeksi (jos se yhdessä käsiteltäisiin), mutta en tuollaista petosta.

Vierailija
36/43 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheen joka oli alusta alkaen tosi kumana minuun, suunnitteli jo yhteistä tulevaisuutta ja kaikkea, itse olin hieman hitaampi syttymään sillä kertaa.

Muutaman viikon tuntemisen jälkeen selvisi että hänestä oli tullut isä 3. kerran kaksi viikkoa aikaisemmin vaikka suhde "ex"avovaimoon olikin jo ohi... Niin sitä voi joskus unohtaa perheenisä.

Vierailija
37/43 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vaimo oli raskaana. en välittänyt siitä tuon taivaallista, eihän se ollut minun ongelma.

jäätiin vaimolle kiinni, kun se oli tsekannut miehen tiliotteen, jossa näkyi minun laskujani maksettuna ...... puhelinlaskua ja vuokraa ym. siitäpä se nainen innostui , ja alkoi soittelemaan ja riivaamaan minua puhelimitse. tuli jopa tapaamaan. suhteemme jatkui. kunnes sitten jossain vaiheessa lopetimme.

nolo nainen.

Jos olisit ollut tuo vaimo, miten itse olisit vastaavassa tilanteessa toiminut?

Vierailija
38/43 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolo nainen.

Jos olisit ollut tuo vaimo, miten itse olisit vastaavassa tilanteessa toiminut?

siinähän vaimo munaa ja nolaa itsensä täysin. tekeytyy täysin naurettavaksi pelleksi.

ei semmoinen vaimo saa suhdetta loppumaan. se loppuu jos on loppuakseen. meilläkin se kesti aikansa vielä vaimon jäkätyksen jälkeenkin.

päinvastoin, sain siitä lisää kiksejä sänkyymme, kun oikein ajattelin, että tässä nain toisen "omaa" :)

Vierailija
39/43 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä (niin miehiä kuin naisia), joilla ei ole selkärankaa todeta puolisolleen, että en voi hyvin ja että olen tavannut kiinnostavan henkilön, jonka kanssa haluaisin ehkä alkaa seurustella. Tässä vaiheessa molemmilla puolisoilla on tasavertaiset mahdollisuudet päättää toimintatavoistaan. Voidaan sopia pariterapiasta, avioerosta, toisten ihmisten katselusta jne.

Mutta en myöskään pysty millään tasolla kunnioittamaan ihmisiä, jotka eivät vaadi selkärankaa seurustelukumppaneiltaan. Jos tietää, että kumppanilla on perhe/puoliso raskaana, niin takuulla vaatisin tilanteelle jotain. Mutta joku tuolla ylempänä jo laittoi, että nämä ihmiset ovat niitä omaan napaan tuijottelijoita, jotka nostavat heikkoa itsetuntoaan sillä, että saavat vietyä jonkun toisen miehen/vaimon. Tällaisille ihmisille toivon tulevaisuudessa samaa kohtelua. Mutta aika usein nämä toiset miehet/toiset naiset ovat sitä lähes loppuelämänsä. Ja nämä kusipääpettäjät pettävät aina vain uudelleen.

Ap, miehesi on täysi kusipää, joka ei ansaitse sinua. Vaikka kuinka tekee kipeää, niin katsokin, että et päästä häntä helpolla. Hän on satuttanut sinua tahallisesti sellaisessa tilanteessa, jossa sinä olet herkimmilläsi. Teepä tilanne selväksi koko suvulle ja ystäväpiirille. Ei taida olla sitten tällä naisella kovin helppoa yrittää päästä miehesi sukulaisten suosioon ja mies itse saa hävetä käytöstään. Häpeäisin syvästi, jos oma poikani ikinä käyttäytyisi noin törkeästi!

Vierailija
40/43 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mies sai yllättävän äkkilähdön muna pystyssä. Lensi kuin leppäkeihäs kadulle ja tuli nyrkkiäkin nassuun. Vielä etupihalla heitteli salarakas nakupelleäni roskiksia päin.

Eipä ole vastaillut viesteihini tai soittoihin. Mieheni ilmeisesti laati selkäsaunan aikana ehdot selväksi.

Minua hän pitää uhrina. Uhrihan minä olnkin. Käyn kuumana nuoriin hoikkiin miehiin. Enkä halunut muuta kuin seksiä. Mieheni ymmärtää tämän. Hän ei vain voi sietää toista miestä makuuhuoneessamme.

Hän syyttää itseään suotta. On pettynyt, kun ei kykene tyydyttämään minua... Päin vastoin. Hän tyydyttää minut, mutta olen luonteeltani lutka.

Suomessa mieheni luultavasti olisi maksellut pität sakot ja lusinut muutaman kuukauden.

T: Espanjatar