saan luottotietoni takaisin 1.4 :)
viimeinkin se päivä koittaa,kun olen taas "ihminen" :)
Kommentit (13)
vielä on velkaa muutama tuhat,mutta ne saan kyllä hoidettua. tiukkaa tekee,mutta kyllä se kannattaa.
sitten,kun ei ole velkaakaan,niin se on taivaallinen olotila:)
ap
taloudelliseen ahdinkoon alunperin?
mutta koska tuo luottotietomerkinnän poisto on näin lähellä,niin päätin sinnitellä.
kyllä se tästä.
ap
Merkintä luottotiedoissa säilyy enintään neljä vuotta.
Muista kans säilyttää ne luottotiedot! ;)
taloudelliseen ahdinkoon alunperin?
kasaantua,lisää ja lisää.ehkä hieman sitten oma piittamattomuuskin,kun kerran oli luottotiedotkin menneet,niin ei mitään väliä millään:( korot ja kulut karkaavat käsistä yllättävän nopeasti.
ap
luottotiedot on siis mahdollista saada kuntoon vaikka ulosotossa olisikin vielä maksettavaa. Sitä en tiennytkään, tosin en ole asioihin paljon perehtynyt. Mutta onnea!
(Olisin pitänyt sinua ihmisenä, vaikka et oliskaan saanu taloudellista luottamusta takaisin.)
(Olisin pitänyt sinua ihmisenä, vaikka et oliskaan saanu taloudellista luottamusta takaisin.)
kaikki vakuutusyhtiöt,puhelinyhtiöt ym. eivät pidä ihmisarvoisina meitä,joilla on luottotiedoissa merkintä:(
minä olen onneksi onnistunut saamaan vakuutukset,puhelimet,netit ja jopa osamaksuja,vaikka merkintä onkin.mutta jotkut ei saa lainkaan.
ap
Mun miehellä oli myös luottotiedot punaisella, mutta kyllä me saatiin esim. asuntolainaa niin, että se oli mitotettu molemmille, mutta mun nimissä ( kuten asuntokin). Ja kun tiedot puhdistui. laitettiin lainaa miehenkin nimiin.