Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä mies oikein antaa sisustaa kodin valkoiseksi tai vaaleaksi?

Vierailija
10.02.2011 |

Luen paljon blogeja. Tosi monessa blogissa on vaaleita koteja, Greengaten peittoja yms. Siis vaaleutta ja hempeyttä, kukkia ja palloja.

Kysyisin vaan, että miten teillä mies oikein antaa sisustaa noin hempeästi? Meillä ei tulisi kuuloonkaan. Kaikki on aina päätettävä yhdessä, oli kyse tapetista tai sohvasta tai verhoista. Mitään en voi yksin päättää.

Onko teillä muilla tosiaan vapaat kädet sen suhteen, miten kotia laitatte, siis sisustatte?

Mulla vähän käy kateeksi, jos näin on :(

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies halua lähteä ostamaan mitään verhoja tai sohvaa.

En tosin sisusta hempeästi

Vierailija
2/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ihan vaaleaa, vaaleita sisustusvärejä ja modernia tyylikkyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluaisin oikein design kodin ja mies maalaisperinteisen. Pakkohan sitä on tyytä kompromisseihin sitten joka asiassa. Kodista löytyy nyt sekä että, että kaikkea siltä väliltä.

Vierailija
4/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähes kaikki tummanruskeaa tai mustaa. Mutta siis mies ei paljon noista välitä, mitä huonekaluja on. Jos se sais päättää, niin meidän koti melko kirjava! =D

Joten koska mulle sillä on enemmän väliä, miltä koti näyttää, niin minä sisustan.

Vierailija
5/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi tärkeää, mutta mies ei tästä välitä. Hänen mielestä koti on koti, eikä mikään sisustuspaikka, tällä tarkoitaa esim sitä, että on sairautta imuroida joka vko tms.

Vierailija
6/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä on hyvin yhtenäinen näkemys siitä miltä kotimme tulee näyttää. Lisänä, kun molemmilla on omat ns työhuoneet niin niihin on saanut laittaa itse villeimmätkin unelmansa likoon.

Yllättäin nekin ovat molemmat vaaleita.

Olen onnekas, että voin kotiini ostaa, vaikka uuden sohvan kysymytää lupaa tai makua mieheltä

luottaa makuuni.

Vierailija
7/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinät ja matot on vaaleat, mutta ei täällä mitään hempeää ole. Ei ole tullut vielä koskaan riitaa remontti- tai sisustusasioissa, paitsi aikatauluista ja työtavoista. Eri mieltä ollaan tauluista seinillä, siinä olen antanut periksi koska asia oli miehelle tärkeämpi kuin minulle.

Vierailija
8/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tulisi kuuloonkaan. Kaikki on aina päätettävä yhdessä, oli kyse tapetista tai sohvasta tai verhoista. Mitään en voi yksin päättää.

Onko teillä muilla tosiaan vapaat kädet sen suhteen, miten kotia laitatte, siis sisustatte?

on aika samanlainen maku. Ei kylläkään hempeätä tyyliä, vaan enemmän pelkistettyä, mutta meillä sisustaa mies. Itseä ei pahemmin jaksa kiinnostaa.

Vierailija
9/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kyllä aika pitkälle päättää sisustuksesta, mutta en tykkää mistään kukista ja hempeilystä.

Mies kaipaa ainoastaan seinille enemmän tavaraa. Meillä on hyvin vähän mitään, avaraa ja väljää, tyylikästä silti. Monen mielestä liiankin pelkistettyä.

Vierailija
10/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin yhdessä huoneessa paljonkin väriä.

Miesystävälläni on sama maku, eikä hän loppujen lopuksi välitä paljonkaan sisustuksesta, kunhan on siistiä.

Vierailija
11/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisustusmaku on kirppiskamaa ja vaaleutta ripauksella rohkeita värejä. Mies saattaa vähän nurista jostain erikoisemmista ideoista ja ratkaisuista mutta toteuttaa ne kyllä eikä ainakaan valita enää jälkikäteen, usein toteaa että hyvähän siitä tuli. Saan hetken päähänpistoja ja esim. Viime lauantaina sain päähäni uusia olkkarin tapetit ja juostiin raksakauppaan tuntia ennen sulkemista, mies pyöritteli päätään kun näki tapettivalintani mutta laittoi sen la-su yönä mun nukkuessa yllätyksenä ja eilen jo totesi että ei se niin kamala kuosi olekaan:D

Vierailija
12/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten munaton miehen pitää olla elääkseen valkoisessa talossa, joka on somistettu vaaleanpunaisella?

Kyllä meilläkin vaalea koti on ollut sohva vaaleaa nahkaa, huonekaluissa koivua, ilme pelkistetty skandinaavinen. Mutta kyllä oli suostutteleminen, valmiista kuitenkin tykkäsi. Ikinä en saisi miestä suostumaan noihin valkoisiin sisustuksiin. Toiaalta nyt on menossa tumma kausi, joten ei tarvitse miettiä asiaa.

Me hankitaan isommat kalusteet yhdessä,niin, että minulla on lopullinen päätösvalta.

Vierailija
13/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on niin iso muna, ettei sitä tarvii kompensoida huonekaluilla vaan voi elää vaikka hattarassa eikä miehisyys järky, niinkuin meillä! :D

Vierailija
14/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliit hankinnat (kuten sohva) valitaan yhdessä. Tosin tällöinkin mies antaa mielipiteen lähinnä sohvan mukavuudesta ja minä saan valita ulkonäön.

Verhot, koriste-esineet, kaikki tekstiilit, tapetit ja matot saan valita lähes vapaasti, koska mulla nyt vaan on miehen mielestä hyvä maku. :) Ja miehellä itsellään ei paljon makua ole, eikä hän tykkää sitä käyttää.

En kylläkään sisusta hempeästi. Vaaleaa, selkeää, kontrastivärejä ja skandinaavista muotoilua.

Vierailija
15/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon vaaleaa, luonnonvalkoista, beessiä, puisia talonpoikaiskalusteita, jne. Mies tykkää, melkeinpä enemmän kuin minä. On kyllä ollut aina kiinnostunut sisustuksesta mutta meillä sisustus on mennyt paljon asunnon hengen mukaan. Nyt on vanha talo johon ei edes mikään moderni sisustus natsaa.

Vierailija
16/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta just värien suhteen mies on ilmoittanut ettei hän "ymmärrä" niistä ja luottaa mun makuuni.

Siitä neuvotellaan että ostetaanko uusi ruokapöytä, tai halutaanko sohvapöytä vai ei, mutta värit mies on valtuuttanut mut miettimään yksin.

Vierailija
17/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on omasta mielestään hyvä maku ja koska en ymmärrä sisustamisesta mitään niin mun on pakko luottaa häneen. Meillä vaimo siis päättää yksin sisustuksesta. Kyselee joskus multakin mutta antaa kyllä ymmärtää mitä kannattaa vastata. Nyökyttelen tyytyväisenä ja olen esittävinäni tarkentavia kysymyksisä.

Oikeasti ei vois vähempää kiinnostaa mutta pitää olla olevinaan kiinnostunut kun toinen on ihan liekeissä. En lainkaan ymmärrä miten joku mies voi tykätä sisustamisesta.

Vierailija
18/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hempeyttä sisustuksessa ole, vaikka vaaleita värejä löytyykin.

Suositaan selkeitä linjoja, joita vähän pehmentää muutama koristeellisempi juttu (esim. peili, jossa koristeellinen kehys).

Muutama väriläiskäkin löytyy, tuovat kivasti rytmiä sisustukseen :)

Yhdessä ollaan miehen kanssa valittu kalusteet ja tapetit ja kummankin mielipide huomioitu.

Vierailija
19/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tykkää sisustamisesta, mutta on silti aina kaikissa tapetti yms hankinnoissa vastaan.

Esim seinät on luonnonkoivun väristä, eikä saa maalata, koska valkoiset seinät on rumat jne. Huoh!

ap

Vierailija
20/34 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on niin iso muna, ettei sitä tarvii kompensoida huonekaluilla vaan voi elää vaikka hattarassa eikä miehisyys järky, niinkuin meillä! :D

Näin meilläkin. Mies nukkuu oikein tyytväisenä ruusukuosisissa lakanoissa ja "prinsessasängyssä". :D Taitaapi olla sen verta hyvä itsetunto mun ukolla ettei mieli järky moisista akkain hömpötyksistä.. ja koko koti on valkoista ja vaaleaa, romanttista ja hieman glamouria..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä