Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Mirtazapin aiheuttaa pahoinvointia?

Vierailija
10.02.2011 |

Entä lihomista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Itsehän googlasin ja kyllä voi.)

Vierailija
2/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ruokahalu kasvoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen viikon verra syönyt, olen kyllä saanut nukuttua, mutta ollut huono olokin, oksettanut ja maha ollut vähän sekaisin.

Tuo lihominen pelottaa, mihin se perustuu, onko teillä tietoa?

Vierailija
4/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista se, se voi lihottaa.

Vierailija
5/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se vaikuttaa aivoissa myös johonkin sellaiseen, joka liittyy kylläisyydentunteeseen, ruokahaluun ja makeanhimoon. Nukuin tosi hyvin Mirtazapinilla, mutta aluksi olin aivan sekaisin, kun aloin sitä käyttää. Pahoinvointiakin oli - ekana päivänä, kun otin lääkettä, oksensin.

Vaikutus ruokahaluun oli ilmiselvä: kylläisyydentunne katosi, ruokahalu kasvoi ja koko ajan teki makeaa mieli.

Vierailija
6/6 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se vaikuttaa aivoissa myös johonkin sellaiseen, joka liittyy kylläisyydentunteeseen, ruokahaluun ja makeanhimoon. Nukuin tosi hyvin Mirtazapinilla, mutta aluksi olin aivan sekaisin, kun aloin sitä käyttää. Pahoinvointiakin oli - ekana päivänä, kun otin lääkettä, oksensin.

Vaikutus ruokahaluun oli ilmiselvä: kylläisyydentunne katosi, ruokahalu kasvoi ja koko ajan teki makeaa mieli.

Aluksi lihoin miltei 10 kiloa, mutta sain ne jopa pois Mirta-kuurin aikana. Vaati vain kovaa tahdonvoimaa, ei ollut helppoa, sen voin sanoa.

Käytin 1.5 vuotta tuota lääkettä, sittemmin sain "uneni" takaisin työpaikanvaihdoksen ansiosta. Kyllä Mirtazapin auttoi pahimman vaiheen yli, ei siinä mitään.