Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukutteko miestänne vanhemmillenne, jos olette riidelleet?

Vierailija
10.02.2011 |

Eräs sukulainen harmittelee, kun vanhempansa eivät osaa suhtautua hyvin hänen mieheensä, eivätkä aina ihan arvostavasti. Sama nainen sitten kuitenkin kertoo äidilleen kaikki asiat, myös sen, miten vauvan valvottaessa mieskin on jotain väsyneenä tokaissut jne, ja saa sympatiat, ja äiti sanoo, että kyllä kotiin voi aina palata, jos miehestä ei ole mihinkään.

Ei minusta voi yhtä aikaa hakea äidiltä sympatiaa ja lohtua 'itsekästä' miestä vastaan, ja samalla odottaa, että äiti arvostaisi ja kunnioittaisi liittoa. Pitää valita, onko se oma perhe miehen vai äidin kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini harrasti tuota, että laukkasi helmat paukkuen naapuriin parkumaan, kun oli ensin kinannut isäni kanssa.

Minä en levittele asioitamme. Sen päätin jo viisivuotiaana.

Vierailija
2/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen tukea vain parhailta, luotetuimmilta ystäviltä sekä ihmisiltä, joilla on vaitiolovelvollisuus. En avaudu työpaikalla enkä lapsuudenkodissa. Olen aiemmin toiminut toisin, mutta huomasin, että se pelkästään sotkee tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme puhu perheen sisäistä asioista kenellekään. Yksityisasioita, ei kuulu muille.

Vierailija
4/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin miehen kanssa tapellaan mutta yleensä ihan aiheesta ja aina sovitaan sitten. Onneksi minulla suhteellisen fiksu mies joka ei tyhmiä kommentteja latele ja auttaa myös kotona vaikka työssä on raskasta koska arvostaa minun kotona oloa ja tietää ettei sekäään ihan helppoa aina ole.

Minusta on vähän hölmöä valittaa muille miehestään ja ylipäätään kertoa kaikki perheen asiat muille.

Vierailija
5/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan kestä sitä kun oma äitini tilittää minulle kaiken ja haukkuu kaikkia, todella rasittavaa. En halua sortua itse samaan. Jos olisi aihetta niin mieluiten purnaisin vaikka täällä palstalla tuntemattomana....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän