Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajuaakohan Thors itse olevansa täysin pihalla?

Vierailija
10.02.2011 |

Joskus mietin noista epäpätevistä poliitikoista, että uskookohan ne itse itseensä vai tajuavatko (vaikka eivät tietenkään myönnä) olevansa pihalla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eräs RKP:n kunnallispolitiikko sanoi tämän ihan suoraan eli heillä on se ollut ohjelmassa jo pitkään ja vain sen takia, että saavat olevinaan uudesta vähemmistöstä lisää äänestäjiä. Eli syynä on puhtaasti itsekkyys. Sama itsekkyyss on havaittavissa tämänin palstn muslimipatjoilla, koska ovat itse kusessa nyrkin ja hellan välissä keskiaikaisen luuserimiehensä kanssa niin niitä halutaan lisää maahan. Se tuntuu paremmalta kun muutkin ovat kusessa ja elävät ankeasti surullista elämää kuten he.

Minusta kyllä tuntuu tätä palstaa luettuani, että aika moni on jumissa perussuomalaisen miehensä kanssa. Yhtään muslimimiehestänsä valituksia tehnyttä naista en nyt muista, mutta lukemattomia aloituksia on tehty siitä miten suomalaismiehet eivät vastaa naisten odotuksia.

Ja kun noita muslimimiehen mamupatjaksi joutuneita naisia on ehkä promille niin varmasti sinäkin pienillä herneaivoillasi tajuat mistä johtuu. Minä olen kyllä täällä lukenut muutamasta täyhullusta muslmimiehestä, mutta enimmäkseen niistä pääsee lukemaan iltapäivälehtien sivuilta. WT naiset haluavat kurjuuden maksimointia eli he haluavat sovinistisen pienimunaisen muslimin, joka hakkaa ja nussiin naapuritkin, silpoo lasten vehkeet ja on muutenkin samalla tasolla eli ei lukutaitoa ja työtön. Vakka kantensa löytää.

Vierailija
22/26 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen mies on ylinnä, sitten on valkoinen nainen, mutta hänellä ei ole ketä alistaa/ hoivata. Siis tarvitaan alkeellisempi ja sivistymättömämpi, yleenäsä jallamies. Tämän jallan käy heikolla itsetunnolla varustettu valkoinen suomivalas noutamassa yleensä islamin uskoisesta maasta. Tämän hän sitten luulee "kesyttävänsä"! Totuus on kuitenkin toinen, kun jalla näkee että maa on täynnä samanlaisia reppanoita, joita voi maata ja hyväksikäyttää tuomaan elämiseensä lisätuoloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä suomineidoilla pieni kutina on kuriin/ nuhteeseen.

Vierailija
24/26 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun noita muslimimiehen mamupatjaksi joutuneita naisia on ehkä promille niin varmasti sinäkin pienillä herneaivoillasi tajuat mistä johtuu.

Minun aivoni eivät ole pienet herneaivot, vaan käsittääkseni aivan normaalia kokoa. On näillä sentään akateemisistakin opinnoista suoriuduttu. Jonkin verran moraalifilosofiaakin opiskelleena väittäisin, että edustat vaarallista typeryyttä, jota esiintyy vastuuntunnottomilla ihmisillä, jotka ovat etääntyneet omasta ihmisyydestään niin paljon, että eivät enää näe ihmisyyttään muissakaan ihmisissä. Rakasta itseäsi ja eheydy. Toivon sinulle kaikkea hyvää.

Vierailija
25/26 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimithan ovat lempeitä ja ymmärtäväisiä, kaiken lisäksi suvaitsevat meitä "vääräuskoisia" lempeästi halaamaalla. Oh' miksei' suomessakin voisi olla burkhat ja naisten ulkonaliikkumiskiellot kello 21.00 jälkeen. Naiset voisivat olla kotona tekemässä ruokaa ja pitämässä kotia, lukemaankaan ei heidän tarvitsisi oppia. Ei tulisi palkkariitoja tai turhia tasa-arvo keskusteluja.

Vierailija
26/26 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimithan ovat lempeitä ja ymmärtäväisiä, kaiken lisäksi suvaitsevat meitä "vääräuskoisia" lempeästi halaamaalla. Oh' miksei' suomessakin voisi olla burkhat ja naisten ulkonaliikkumiskiellot kello 21.00 jälkeen. Naiset voisivat olla kotona tekemässä ruokaa ja pitämässä kotia, lukemaankaan ei heidän tarvitsisi oppia. Ei tulisi palkkariitoja tai turhia tasa-arvo keskusteluja.

Ja jos joku haluaa olla kotona laittamassa ruokaa ja pitämässä kotia ja olla lukematta kirjoja niin mitä se sinun takapuoltasi kutittaa? Tämänhän piti olla vapaa maa? Ai jaa, eikö ollutkaan?