Hei te yli 40v+ joilla pian kolkuttaa vaihdevuodet.Osteletteko
nyt innoissanne sukulaisten lapsille vaatteita ym.
Joko odotat omaa mummoikääsi kun ehkä saat lapsenlapsia?
Kommentit (25)
Kaikki ei hanki lapsiaan parikymppisenä, nääs ;-)
-44 vee, lapset alaluokilla-
En osta sukulaisten lapsille vaatteita.
En vielä erityisemmin odota lastenlapsia vaikka omat lapset kohta aikuisia.
nuorin lapsi on 8 v, ei mitään tietoa vaihdevuosista, eikä lapsenlapsista.
Uskomatonta ja kuopus täyttää ennen joulua 10vuotta!
no, se selittääkin pitkälti monet ilkeät viestit
Meillä vaihdevuodet alkavat lähempänä kuuttakymppiä. Omille lapsille ostelen vaatteita.
Ei lapsenlapsia tiedossa vaikka esikoinen täyttää 24.
En odota vielä lapsenlapsia moneen vuoteen. Se on lasteni asia haluavatko lapsia hankkia vai eivätkö. Ylipäätään en odota mummoksi joutumista mitenkään erityisesti. Se tulee sitten ajallaan. Odotan lähinnä sitä, että pääsen rauhassa baareihin istuskelemaan näiden kaikkien kotiäitivuosien jälkeen!
alkaneet alle viisikymmpisenä, useimmilla vasta 55+ iässä.
Kohtu on poistettu 5 vuotta sitten. Nuorin lapsemme on 6v. Meillä on 2 lastenlasta, enkä valitettavasti ole mikään tehomummi. En ostele vauvanvaatteita tai muutenkaan hössöttele. Muutaman kerran vuodessa olen ottanut vanhempaa tyttärentytärtä yökylään viikonlopuksi. Välimatkaa on kuitenkin sen verran paljon, ettei tule kyläiltyä kovin usein.
Vaihdevuodet yleensä alkaa lähempänä 50v...
Ystävättäreni 43v. sai juuri esikoisensa. Ehtii vielä yrittää toista
Omatkin lapset ovat vasta teini-ikäisiä. Mummoilua odotan kuitenkin erittäin innostuneena, sitten joskus 6-10 vuoden kuluttua :)
Ei tässä ole tietoakaan mistään vaihdevuosista.
Olen mummo ja itselläni on pieni prinsessa tyttö(siis oma)
Omalla ja mummotettavallani on vuosi ikäeroa,että se niistä vaihdevuosista:)
Neljä lasta.
niillä tuntuu olevan niitä kaapit täynnä ilmankin.
Lastenlapsia odotan vaikka en ihan vielä, nuorisolla on opiskelut kesken eikä vakituisia kumppaneita.
Oikeastaan en jaksa uskoa että nuo ilkeät viestit ovat meiltä "mummoilta". Ainakin minä olen seestynyt vuosien varrella, nykyisin oikeastaan ei ota päähän kuin ihmisten yksisilmäisyys eli juuri nämä kotiäitityössäkäyvääiti vastakkainasettelut.
Jos hyvin käy niin ehtii syntyä jopa tänä vuonna.
t. 43v
Meillä vaihdevuodet alkavat lähempänä kuuttakymppiä. Omille lapsille ostelen vaatteita.
Ei lapsenlapsia tiedossa vaikka esikoinen täyttää 24.
niillä tuntuu olevan niitä kaapit täynnä ilmankin.
Lastenlapsia odotan vaikka en ihan vielä, nuorisolla on opiskelut kesken eikä vakituisia kumppaneita.
Oikeastaan en jaksa uskoa että nuo ilkeät viestit ovat meiltä "mummoilta". Ainakin minä olen seestynyt vuosien varrella, nykyisin oikeastaan ei ota päähän kuin ihmisten yksisilmäisyys eli juuri nämä kotiäitityössäkäyvääiti vastakkainasettelut.
olen 48 v ja lapset vasta 12 ja 14 v
Ja olen vanhempainillassa aina luokan nuorekkain ja tyylikkäin
kadehditko kenties ?
aikaisemminkaan. Vaihdevuodet tuli ja meni, elämä on aivan mahtavaa - on ihana nuorempi mies ja rakastajakin:D Pari vuotta menee ennenkuin vanhin lapsista hankkii omia (on kolmekymppinen) ja toisaalta alakoululainen kuopus pitää vielä normaalissa arjessa kiinni:)
nainen ja äiti 50v
onpa paljon vaihdevuosikurppanoita palstalla no, se selittääkin pitkälti monet ilkeät viestit
Täytyy kyllä myöntää, että olen alkanut ostella vaatteita pienelle kummilapselleni. Se kuitenkin johtuu siitä, että talous on kunnossa ja on varaa pistää rahaa "hömpsötyksiin".
Nainen 43-v
Eihän Palsta Mammasta tule koskaan niin vanhaa...