Mitä sinulle tapahtui kun OLIT 37-vuotias
Kommentit (47)
Meiltä kuoli lapsi sinä vuonna kun olin 37. Tuntui, että nyt en tämän aikuisemmaksi voi tulla. Enpä paljon muuta muista tuosta vuodesta.
kanssa ja kolmannen vauvan yritystä. Aika tapahtumaköyhä vuosi toistaiseksi...
Tai ainakin nyt 2,5 vuotta myöhemmin tuntuu siltä. En tosin tiennyt sitä heti, vaan meistä tuli ensin ystävät ja pikkuhiljaa tutustuimme. Vuotta myöhemmin pussasimme ekan kerran. Loppu on historiaa, toivottavasti elämämme loppuun asti!!
En koskaan villeimmissä unelmissakaan olisi voinut uskoa, että mullekin lopulta tällä iällä löytyy mies, jota niin ihailen ja kunnioitan ja joka rakastaa mua juuri sellaisena kuin olen!
ja jouduin 6 kk sairauslomalle ennen vauvan syntymaa, joten puolet vuodesta meni sohvalla maatessa kun en saanut liikkua. Addiktoiduin av:lle paremman tekemisen puutteessa.
Tai ainakin nyt 2,5 vuotta myöhemmin tuntuu siltä. En tosin tiennyt sitä heti, vaan meistä tuli ensin ystävät ja pikkuhiljaa tutustuimme. Vuotta myöhemmin pussasimme ekan kerran. Loppu on historiaa, toivottavasti elämämme loppuun asti!!
En koskaan villeimmissä unelmissakaan olisi voinut uskoa, että mullekin lopulta tällä iällä löytyy mies, jota niin ihailen ja kunnioitan ja joka rakastaa mua juuri sellaisena kuin olen!
silloin 2, 5 ja 7. Äitini kuoli. Mieheni oli pitkän jakson ulkomailla töissä. Se oli vaikea vuosi. Anoppi oli pelastava enkeli ja mies lyhensi ulkomaankeikkaansa voidakseen olla kotona mun tukena.
Asuin kolmatta vuotta ulkomailla, vaihdoin samanikäisen vaimoni puolta nuorempaan, vaihdoin työpaikkaa suomalaisesta ulkomaalaiseen:)
Nautin kotonaolosta vauvan kanssa.Vanha koirani jouduttiin lopettamaan 14-vuotiaana. Kävin ulkomaan matkalla vauvan kanssa.
Sain tosi kivan työpaikan, koulutustani vastaavan, tai niin silloin luulin. Työpaikka osoittautuikin sitten täysi sudeksi, mutta silloin olinkin jo 38-vuotias.
Kävin myös työreissulla ulkomailla.
Ostin aso-asunnon, nautin elämäni kesästä ja kasvoin ihmisenä rohkeammaksi.
Miksen muista mitään? Hmmm, syksy 2008-syksy 2009.
Täytän loppuvuodesta. Syksy oli töissä sikakiireinen, taisin vähän uupuakin siinä. En osannut oikein priorisoida, vaan hätäännyin työkuormasta. Kesällä mieheni sairastui akuutisti, muttei kuolettavasti, ja koko elämä heitti häränpyllyä. Näemmä sitä voi unohtaa asioita. Raskas vuosi, jota seurasi toinen raskas vuosi, ja nyt lähti sitten toivottavasti vähän kevyempi vuosi käyntiin.
Olin ensimmäistä kertaa elämässäni virallisesti työtön (onneksi vain kaksi viikkoa). Menin etäopiskelukurssille. Käsi murtui. Muuten normaalia lapsiperheen arkea.
Olin ensimmäistä kertaa elämässäni virallisesti työtön (onneksi vain kaksi viikkoa). Menin etäopiskelukurssille. Käsi murtui. Muuten normaalia lapsiperheen arkea.
on uskaltanut irtisanoutua vakityöstään. Mikä niissä mätti?
Huonoa: YT:t siirsi työtehtävät pääkaupunkiseudulle sillä tuloksella, että sain potkut
Hyvää: sain ihanan kuopuksemme
Päästiin muuttamaan uuteen, rakentamaamme taloon. Tulin raskaaksi ja raskaus jatkui hyvin koko kyseisen jakson ajan. Vanhin lapsi aloitti eskarin pärjäsi hyvin koulukypsyystesteissä.
syöpään. Sitä ennen ehdimme tehdä ihanan lomamatkan ja esikoinen aloitti koulun.
ja tulin kesällä uudestaan raskaaksi, joten olin 37-vuotiaana sekä vauvan äiti, että raskaana:)
Pikkukakkonen syntyi, kun olin 36v.
Tulin ensimmäistä kertaa elämässäni raskaaksi.
Ensimmäinen liittoni kesti kymmenen vuotta, mutta kariutui, kun olin 32. 36-vuotiaana löysin uuden rakkauden ja häät pidettiin, kun olin 37.