Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulle tapahtui kun OLIT 37-vuotias

Vierailija
10.02.2011 |

tämä kyselygallup ainoastaan yli 37vuotiaille!!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen liittoni kesti kymmenen vuotta, mutta kariutui, kun olin 32. 36-vuotiaana löysin uuden rakkauden ja häät pidettiin, kun olin 37.

Vierailija
22/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä kuoli lapsi sinä vuonna kun olin 37. Tuntui, että nyt en tämän aikuisemmaksi voi tulla. Enpä paljon muuta muista tuosta vuodesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ja kolmannen vauvan yritystä. Aika tapahtumaköyhä vuosi toistaiseksi...

Vierailija
24/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin nyt 2,5 vuotta myöhemmin tuntuu siltä. En tosin tiennyt sitä heti, vaan meistä tuli ensin ystävät ja pikkuhiljaa tutustuimme. Vuotta myöhemmin pussasimme ekan kerran. Loppu on historiaa, toivottavasti elämämme loppuun asti!!

En koskaan villeimmissä unelmissakaan olisi voinut uskoa, että mullekin lopulta tällä iällä löytyy mies, jota niin ihailen ja kunnioitan ja joka rakastaa mua juuri sellaisena kuin olen!

Vierailija
25/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jouduin 6 kk sairauslomalle ennen vauvan syntymaa, joten puolet vuodesta meni sohvalla maatessa kun en saanut liikkua. Addiktoiduin av:lle paremman tekemisen puutteessa.

Vierailija
26/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin nyt 2,5 vuotta myöhemmin tuntuu siltä. En tosin tiennyt sitä heti, vaan meistä tuli ensin ystävät ja pikkuhiljaa tutustuimme. Vuotta myöhemmin pussasimme ekan kerran. Loppu on historiaa, toivottavasti elämämme loppuun asti!!

En koskaan villeimmissä unelmissakaan olisi voinut uskoa, että mullekin lopulta tällä iällä löytyy mies, jota niin ihailen ja kunnioitan ja joka rakastaa mua juuri sellaisena kuin olen!

Vierailija
27/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin 2, 5 ja 7. Äitini kuoli. Mieheni oli pitkän jakson ulkomailla töissä. Se oli vaikea vuosi. Anoppi oli pelastava enkeli ja mies lyhensi ulkomaankeikkaansa voidakseen olla kotona mun tukena.

Vierailija
29/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kolmatta vuotta ulkomailla, vaihdoin samanikäisen vaimoni puolta nuorempaan, vaihdoin työpaikkaa suomalaisesta ulkomaalaiseen:)

Vierailija
30/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kotonaolosta vauvan kanssa.Vanha koirani jouduttiin lopettamaan 14-vuotiaana. Kävin ulkomaan matkalla vauvan kanssa.

Sain tosi kivan työpaikan, koulutustani vastaavan, tai niin silloin luulin. Työpaikka osoittautuikin sitten täysi sudeksi, mutta silloin olinkin jo 38-vuotias.

Kävin myös työreissulla ulkomailla.

Vierailija
31/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aso-asunnon, nautin elämäni kesästä ja kasvoin ihmisenä rohkeammaksi.

Vierailija
32/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen muista mitään? Hmmm, syksy 2008-syksy 2009.

Täytän loppuvuodesta. Syksy oli töissä sikakiireinen, taisin vähän uupuakin siinä. En osannut oikein priorisoida, vaan hätäännyin työkuormasta. Kesällä mieheni sairastui akuutisti, muttei kuolettavasti, ja koko elämä heitti häränpyllyä. Näemmä sitä voi unohtaa asioita. Raskas vuosi, jota seurasi toinen raskas vuosi, ja nyt lähti sitten toivottavasti vähän kevyempi vuosi käyntiin.

Vierailija
33/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäistä kertaa elämässäni virallisesti työtön (onneksi vain kaksi viikkoa). Menin etäopiskelukurssille. Käsi murtui. Muuten normaalia lapsiperheen arkea.

Vierailija
34/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäistä kertaa elämässäni virallisesti työtön (onneksi vain kaksi viikkoa). Menin etäopiskelukurssille. Käsi murtui. Muuten normaalia lapsiperheen arkea.

on uskaltanut irtisanoutua vakityöstään. Mikä niissä mätti?

Vierailija
35/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa: YT:t siirsi työtehtävät pääkaupunkiseudulle sillä tuloksella, että sain potkut

Hyvää: sain ihanan kuopuksemme

Vierailija
36/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästiin muuttamaan uuteen, rakentamaamme taloon. Tulin raskaaksi ja raskaus jatkui hyvin koko kyseisen jakson ajan. Vanhin lapsi aloitti eskarin pärjäsi hyvin koulukypsyystesteissä.

Vierailija
37/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöpään. Sitä ennen ehdimme tehdä ihanan lomamatkan ja esikoinen aloitti koulun.

Vierailija
38/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulin kesällä uudestaan raskaaksi, joten olin 37-vuotiaana sekä vauvan äiti, että raskaana:)

Pikkukakkonen syntyi, kun olin 36v.

Vierailija
39/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan peruseloa vaan

Vierailija
40/47 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ensimmäistä kertaa elämässäni raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi