Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei tiedä haluaako jatkaa?

Vierailija
10.02.2011 |

Mitä ihmettä voin itse tehdä??

Mies ihastui vahvasti kesällä työkaveriinsa, mutta ei mennyt fyysiseen pettämiseen asti. Saivat viimein päätökseen ton homman vuodenvaihteessa. Nyt tuntuu siltä, että mies on sitten ihastunut toiseen työkaveriinsa joka tosin ei ole samasta toimistosta..

Nyt sit miehen tunteet on niin sekaisin, ettei se tiiä mitä haluaa..

Hyvin vaikeaa koittaa tätä käsitellä itsekkään..

Ja se, että meillä on useampi lapsi..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mies hankkisi itselleen pikapikaa oman asunnon ja saisi mennä sinne miettimään haluamisiaan. Siis oikeasti, mikä ihmeen varanainen sinä olet? Paremman puutteessa kelpaa, mutta samalla on haku päällä. Siltä se ainakin minusta tuntuisi.

Vierailija
2/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en hyväksyisi, että mulle tehdään noin. Oletan, että pistäisin pihalle koko kuvatuksen, joka ei hanskaa tunteitaan ollenkaan saatika muuta järjellistä tekemistä perheensä eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätetään erota TAI jatkaa.

Minä joskus olisin voinut lopettaa suhteeni mieheni kanssa.

Suhde oli mukava mutta olin itse vaiheessa etten tiennyt mitä haluan elämältä. Tuntui väärältä olla miehen kanssa kun se rakasti minua ja halusi jatkaa.

Ehdotin että muutan omaan asuntoon mutta mies sanoi että joko ollaan yhdessä tai tulee se ero. On oltava yhdessä ja puhuttava.

Jos ei mene kotiin toisen luo,on suuri riski että sinne asuntoon menee joku toinen ihminen.

Rakkautta ei voi vaatia tai pakottaa mutta jos pysytte yhdessä ja puhutte, suunnittelette tulevaa niin asiat voi muuttua.

Mistä tiedät että mies on ihastunut johonkin uuteen ihmiseen? Ihastumisia tulee ja menee. Saa ihminen olla tunteilleen rehellinen. Ei tartte elää kaksoiselämää vaikka olisi ihastunut toiseen.

On paljon ihania ihmisiä jotka sytyttää.

Sitä omaa kumppania tarttee vaan pitää lähellään ja unohtaa muut, vaikka joku tuntuu ihanalta ja varmasti on sitä niin onko oma parisuhde huono? Millaiseksi se uusi parisuhde muuttuu ajanmyötä?

Kumppani tai viideskymmenes kumppani ei muuta välttämättä ihmisenä meitä. Se muutos pitää tulla siitä pettäjästä.

Ei saa ottaa toista yhdentekevänä ja pitää odottaa että paha aika loppuu. Niin rakkaus kestää, kannattamalla sitä!

Mutta tähän tarvitaan työtä. Palkkio tulee sitten kun huono aika loppuu ja herää yhtenä aamuna ja sydän on kääntynyt. Näin uskon.

Sun miehen pitää olla sulle avoin, teidän pitää puhua.

Mies ei välttämättä halua loukata sinua ja jotkut jutut voi olla vaikeita sanoa.

Vierailija
4/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ihastuminen parisuhteen ulkopuolisiin ihmisiin voi olla luonnollista ja harmitonta, mutta vain silloin kun parisuhteen molemmat osapuolet tietävät haluavansa olla ja pysyä yhdessä, ovat sitoutuneet siihen ja näkevät vaivaa sen eteen. Jos näin on, pienet tai isommatkin ihastumiset voidaan sietää ja jopa jakaa puolison kanssa, koska parisuhteessa on kuitenkin jotain määrättömästi isompaa ja tärkeämpää ja parempaa.

Mutta jos toinen ei "tiedä, mitä haluaa", tilanne on paha. SIlloin hän ei enää olekaan sitoutunut. Hänelle se parisuhde ei enää olekaan isompi ja parempi ja tärkeämpi. En usko, että oma ylpeyteni antaisi periksi jäädä miehen tietämistä tuossa tilanteessa enää kyselemään. Lapsista huolimatta.

Vierailija
5/5 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on epäily kun mies pitää jokseenkin tiiviisti siihen yhteyttä facen ja puhelimen kautta. Vaikka väittääkin, että yhteyden pito liittyy urheiluun ja kuntoilemiseen.. Itselle on tullut tunne, että mies "ihastui" siihen viestittelemiseen ja johkin kivaan tunteeseen minkä saa toisen ihmisen kanssa kun minun.

Ja sen taas tiedän, että nalkuttava akka en ole. Mies pääsee todella helpolla minun kanssa.

Eniten tässä nyt sit korpeaa sen lisäksi etten voi luottaa mieheen tuossa asiassa ja se että pitääkö se minua pilkkanaan..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä