Miten jotkut pystyy ostamaan käytetyn talon? Bagteereja
Kommentit (13)
käytettyä vaan rakennettiin oma uusi. Oli kyllä kauheaa asua rakennusaika kaupungin vuokra-asunnossa. Siis kuinka moni siellä on levittänyt ies mitä 70-luvulta saakka. Mut toisaalta kun rakennettiin ja lattiavalun jälkeen talo oli ihan kostea ( siis ilmakosteus luokkaa 70 %), ovensuuhun rupes kasvamaan hometta. Se oli vielä kamalampaa kuin mitkään pagdeerit. tuska ahdistus ja kammo jäi siitä. Pilalla koko talo.
pagdeerit ja sun muut bagteerit on kyllä pahapaha juttu, niihin voi vaikka KUOLLA, yksikin henkäys tai kosketus riittää :((((((((
On tullut naiskenneltua pariinkin kertaan upo uuden talossa ennen kuin avaimet on luovutettu.
Kerran oli rakennusfirmalla hienot valmistujaisbileet ja sanotaanko nyt että kaikki ei ihan handlaa tuota viinanjuontia.
vasta kerrotaan että hengitän siittiöitä. :( Kysyin asiaa mieheltä joka oli sitä mieltä että sillä ei ole väliä kun suussa on kerran ollut myös siittimiä.
jos saisit tuhottua gaiggi sbagdeerid.
Tegee ihan hyvää groballe saada vähän bagdeereita sieltä sun täältä, bysyy baremmas gunnos.
(kuulostaa muuten ihan rauman murteelta tää bagteeri-puhe..?!)
Sana bagteeri kirjoitetaan bakteeri. Ja niitä on todellakin vain asunnoissa, joissa on jo asuttu. Tätä kirjoittaessani levitin ympärilleni fekaalisia bakteereja peräaukon kautta. Esimerkiksi tässä hajussa kukaan ei ostaisi asuntoani.
laukkuteeret on sulle tehneet, kyllä niitä jokaiseen käytettyyn taloon riittää pari laukullista!
No nyt mä tiedä minkä takia raksalla työskennellään niissä huippulaboratoriovarusteissa, avaruuspuvut ja kaikki, kypärä, oma hengitysilma jne jne ettei vaan jää bagdeereida talon omistajien elämää pilaamaan. Onneks ulkomaailma pysyy ulkopuolella joten voi rauhassa naulata uuden talot ikkunat heti kii ja pysyä itse sisäpuolella. Ikuisesti.
Mut vielä hirveämpää on mun mielestä käytetty ilma. Se on ihan täynnä pagdeereja ja itiöitä ja siittiöitä ja sit ihmiset hengittää sitä mitään tajuamatta...