Nimiäisiin juhla-asu vauvalle?
Oiskos ehdotuksia mistä löytäisin vauvalle liivin ja housut nimiäisiin juhla-asuksi? Voisi olla esim. samettiset tai pellavaa. Sellaiset vanhan aikaisen näköiset voisi olla hienot, mutta kunhan olisivat juhlavan ja siistin näköiset. Tuntuu että juhla-asuja löytyy vain isommille lapsilla, eikä 56cm nättejä pöksyjä löydy mistään!
Kommentit (2)
esimerkiksi Petunialla ja Naavakeijulla on kauniita villa housuja (joitakin saa tilattua esim. Nalle vaipoilta) ja esimerkiksi Disanan villahaalarit ovat myös nätit.
Mulle tulee joitakin liikkeitä mieleen myös tuosta pellava ja samettipuolelta mutten tiedä onko heillä noin pieniä kokoja mutta Samettisydän ja Riiminka ovat ainakin sellaisia, joilla voisi netissä olla jotakin, Matelin lahja-aitalla on kivoja pellava-asuja myös, mutta epäilen, ettei niitä ehkä saa netistä (Joensuussa ainakin on liike).
Jotain sellaista samettiretrotyyppistä saatat löytää esim. Punaiselta norsulta (eikö se ole Turussa?) tai teettää vaikka Tiris kamarissa. Entäpä jos tilaisit joltakin blogia ja pikkuliikettä pitävältä pellava tai samettiasun? Mulle tulee mieleen ainakin Selia-shop. Siellä on ainakin laatu on ollut hyvä.
Onnea asun etsintään. Vauvat ovat kyllä aina söpöjä juhlissaan, ihan missä asussa tahansa!
tai voisi se olla neuleliivi tai slipoverinkin...
Tuntuu että oon jo kaikki nettikaupat selannut, mutta oliskos ehdotuksia. Netti- tai ihan tavallisia liikkeitä. Tai jos tiedätte Turun lähistöllä vaikka jonkin kivan pikkuputiikin, jossa myytäisiin esim. käsityönä tehtyjä vaatteita, niin sellaisessakin voisi piipahtaa katsomassa.