Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Antakaa nyt KAIKKI neuvonne, miten kaunistua kahdessa päivässä!!

Vierailija
09.02.2011 |

Apua, tapaan unelmieni miehen ylihuomenna. Siis miehen, johon olen ollut ihastunut miljoona vuotta. Meidän piti tavata vasta toukokuussa seuraavan kerran, kun mies palaa Suomeen. Nyt mies tuleekin yllätysvisiitille viikonlopuksi ja haluaa nähdä minut.

Olen ihan hirveän näköinen nyt!!!! Iho ihan kalpea, hiukset littanat ja sähköiset, maha tietenkin joulukunnossa, ihan kaikki päin seiniä.

Nyt kaikki neuvot otetaan vastaan. Miten saan itsestäni nyt mahdollisimman kauniin kahdessa päivässä? Minulla on kaksi vapaapäivää, joten on aikaa tehdä ihan mitä vaan!!!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi mies osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tsemppiä! Ole iloinen ja ystävällinen, sillä pääsee jo pitkälle. Käy kampaajalla jos mahis. :)

Vierailija
24/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kuuntele noita muita vaan

mua joka oon mies.

mies tykkää naisesta joka on huolitetu ja ei ninkuin monet nykyään vaan katso tuota kuvaa. nykyään tosi naiset on kadonneet.

t: mies

naiset on näillä samoilla konsteilla olleet huolitellun näköisiä jo monta sukupolvea, ette te miehet tiedä, se pitää vain saada näyttämään siltä kuin ei kauheasti edes miettisi asiaa.

Rentoudu ja nauti lopputuloksista. ;)

Vierailija
25/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kuuntele noita muita vaan mua joka oon mies. mies tykkää naisesta joka on huolitetu ja ei ninkuin monet nykyään vaan katso tuota kuvaa. nykyään tosi naiset on kadonneet. t: mies

naiset on näillä samoilla konsteilla olleet huolitellun näköisiä jo monta sukupolvea, ette te miehet tiedä, se pitää vain saada näyttämään siltä kuin ei kauheasti edes miettisi asiaa. Rentoudu ja nauti lopputuloksista. ;)

ois tupakka suussa ja viinapullo käes nii ei kait noi kaunis olis.

t:mies

Vierailija
26/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä on jo sadellut, ja niistä tärkeimmät on munkin mielestä nämä:

- ole iloinen, luonnollinen, kuuntele

- näytä miehelle että välität, älä siis pelaa turhia pelejä

- laita itseäsi sen verran että olet ITSE tyytyväinen ja sinulla on itsevarma, älä siis tee isoja ylilyöntejä (tyyliin kerralla tekokynnet, uusi kampaus, ammattilaismeikki ja kokonaan uusi vaatetus), jos normaalisti olet naturelli, sellaisena mieskin sinut on jo varmaan siis nähnyt

- kosteuta ihosi kunnolla - kuiva ja hilseilevä kalpea talvi-iho voi olla ankea näky, ainakin jos näet itsesi peilistä juuri ennen miehen kohtaamista ;)

Ja yksi hyvä kauneusvinkki vielä: Chanelin itseruskettava voide kasvoille (vaaleampi sävy) saa talven kalpeat kasvot hehkumaan, ei tule oranssia vaan luonnollinen pieni hehku kasvoille. Itselläni auttaa todella, kun muuten talvella kasvot on niin kalvakat, että verisuonet kuultaa läpi...

Vierailija
27/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoat ja juot paljon vettä. Nypit kulmakarvat, käyt kasvohoidossa ja kampaajalla. Siinä pikakonstit.

Vierailija
28/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoat ja juot paljon vettä. Nypit kulmakarvat, käyt kasvohoidossa ja kampaajalla. Siinä pikakonstit.

päiväs ol eikä kuukaude neuvo?

Vierailija
29/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten leikkaus+kulmien muotoilu ja värjäys. Ei ripsien värjäystä, ei ehdi väri tasoittua perjantaiksi millään normaalin näköiseksi.

Ihon hoitoon ihan vaan kuorintaa, saunaa & öljyä. Ihan vaikka kuule ruokaöljyä (malliystäväni vinkki, imeytyy hyvin ja kosteuttaa tehokkaammin kuin kosmetiikka). Laita yöksi öljyä hipiälle, ihan vaikka koko kroppaan. Sitten aamulla kuorit hyvin ja vielä ohut kerros uudelleen imeytymään. Sheivailet huolellisesti, vaikka ihan kahtena päivänä.

Karppauksella et nyt enää ehdi saada tuloksia, mutta juo paljon vettä, puolukkamehua/karpalomehua, syö ananasta, melonia, kurkkua ja välttele suolaa+sokeria. Silläkin pääsee jo pitkälle. (kaikki nuo poistavat nesteitä kropasta)

Syö aterioilla paljon salaattia.

Vierailija
30/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/v.php?i=009437475068.jpg

siisteys kaiken a ja o

ei tupaskaa hampaissa ja ei viinaa joka mutkassa.

Vierailija
31/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei sitä v sanaa joka toisessa lauseessa ja muutenkin siivosti.

Vierailija
32/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin neuvoisin vähentämään hiilareita, kummasti litistää mahaa :) Mut älä liikaa, ettei tuu päänsäryt sun muut. Jätä vaikka leivät (ainakin vaalea) pois ja vähennät pastaa yms. reippaasti. Käy kampaajalla, ole hyvällä mielellä, mies tuskin on sitä mieltä että oot kalpea ja tukka littanassa, kun sut haluaa nähdäkin :)

Vierailija
33/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotta sitten niin sillä oli ihana puolipitkä tukka ja kauniit iloiset silmät. ei kauheesti meikkiä vaan tummat ripset ja iloiset isot silmät. oli siisti vaatetus ja kaunis iloinen heleä nauru. ei ollu kauheen rasvattu ja ei puhuttu hiilareista ja sheivauksista vaan katottiin vaan toisiamme silmiin.

nyt on vuosia mennyt ja ihan yhtä hyvä hän on kuin silloinkin.

Vierailija
34/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväs ol eikä kuukaude neuvo? t: mies

Antamani neuvot nimenomaan kirkastavat kasvoja. Parin päivän paasto vähentää turvotusta kasvoista ja masusta. Ei toki tee huippumallin vartaloa eikä tee komeaa vauvapalstalla notkuvasta, mieheksi itseään väittävästä ämmästä.

Vierailija
35/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se laitto pient kiharaa hiuksiin kampaajalla ja oli tumma tukka ja se tuntu nii hyvält, mut sit se jossai vaihees sano, et tukka kärsii jos ain laitta kiharii ja se lopetti laittamast ja mää vieläki joskus ain toivo sil et laittais kiharii. sil on hyvä kaunis tukka ja saattaa pittä paikkansaki et tukka kärsii jos sitä alvariis laitta ja kähertää ja se on tytöllemmeki (15 v) sanonu et älä kiharra tukka.

Vierailija
36/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnelmallista.

Vierailija
37/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa, mutta sisit nopeasti kohennettua ilmettä hampaiden valkaisulla. Jollei liikkeisiin saa enää aikoja niin minä olen joskus kokeillut apteekista ostettavia itsekäytettäviä muotteja. Se on seitsemän päivän setti, mutta ehkä auttaa jo vähän jos käytät vain yhtenä iltana. (siis jos hamapaat kellertävät)

Vierailija
38/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunistaa.

Vierailija
39/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu tuo mies, ja sitten muut ihan tosissaan antavat vinkkejä. Ihan aidosti huolissaan että kuinka nyt ap:lla menee :)

Hyviä vinkkejä, ja eiköhän ap:ta kaunista kovasti jo kaikki tämä hämmentävän positiivinen energia mikä tästä ketjusta tuli.

Onnea matkaan ap, näytät varmasti hyvältä!

Vierailija
40/50 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- käy kampaajalla

- käy solariumissa

- hanki body slimmer

Toisaalta, kyllä takuulla hehkut ihan omasta takaa muutenkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme