Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako pieni maha miehellä?

Vierailija
09.02.2011 |

Jos on muuten suht' urheilullinen? Siis haittaako juuri teitä, jos miehellä on vähän m.a.h.a.a - ei puhuta nyt muusta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nelikymppisissä. Nuorena vielä tuli ihailtua sixpackeja ja litteitä vatsoja, nykyään kyllä katson uimarannalla, uimahallissa ym pitkään perään, jos mies on terveen urheilullisen näköinen. Vatsa voi olla vähän pömpöllään, ei se mitään.

Vierailija
2/25 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa selittää miksi, minusta vain kiva sitä silitellä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin itsekin urheilija. Silloin sitä tuli katsottua niitä vatsalihaksia. Ei enää vuosikausiin, pidän siitä, että miehellä on terveet elämäntavat ja hoitaa itseään. Vatsan koko on sivuseikka. Itselläkin on tullut vatsaa vanhemmiten, miksen sitä miehillä hyväksyisi.

Vierailija
4/25 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 36-vuotias nyt. Ei tule nuorempia miehiä katseltua ja oman ikäisellä / vanhemmilla tuppaa usein olemaan vähän mahaa.

Vierailija
5/25 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin "pieni muna". Joo, ei maha, eikä munan koko haittaa. Kunhan ei ole tajuton kaljapötsi.

Vierailija
6/25 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi haittais jos itse pitäis älyttömästi skarpata jos mies olisi jotenkin fyysisesti huomattavasti parempi kuin itse olen.. :D

Vierailija
7/25 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä niin paljon omat läskit :)

Vaikka olenkin normaalipainoinen.

Pieni maha on vaan söpö.

Vierailija
8/25 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisuus on iso plussa miehessä, mutta pieni maha ei vaivaa kyllä yhtään. Ei tarvitse olla vatsalihakset näkyvissä.

Vierailija
9/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka pidänkin lihaksista niin mielummin mahaton kukkakeppi kuin mahakas lihaskimppu ...siis jos nää on vaihtoehdot

Vierailija
10/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa selittää miksi, minusta vain kiva sitä silitellä :)

Mun miehellä on ihana pieni maha. Toisaalta, mä en ole hirveästi välittänyt miesten ulkonäöstä sen jälkeen kun täytin 20 ja siitä on jo monen monta vuotta.

Vierailija
11/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä lailla se _voisi_ haitata, jos miehelle on vähän mahaa? Saisi olla aika paljonkin, että haittaisi, ja siitä saisi olla ihan jotain fyysistä hankaluutta (esim. ulottuvuuden, jaksamisen tms. suhteen, krhm...) sittenkin.

Vierailija
12/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan söpömpi kun semmonen teinipojan kuoppavatsa.

Vierailija
13/25 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua harmittaa mieheni kehittelemä pallomaha,jos olisi nainen,sanoisin olevan n. 8 kk raskaana,muuten pienikokoinen mies ja sit se pallo siinä,yök..

Vierailija
14/25 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni maha, vaikka olen muuten laiha (ja pitkä). Vaatteet päällä se ei välttämättä erotu lainkaan, ja seistessä näytän mielestäni aika hyvältä, hoikalta ja suhteellisen hyvävartaloiselta. Kumartuessa tai kyljellään maatessa vatsa kyllä erottuu selvästi, eikä se ole kivaa itsellenikään. :( Yritän kyllä kuntoilla hieman ja syödä terveellisesti, mutta aikoinaan kertymään päässyt pieni pömppö ei vain tahdo lähteä, vaikka mitä tekisin. Pelottaa, että inhotan naisia. Yhyy. :(

Vierailija
15/25 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on todellakin sööttiä. ;)

Vierailija
16/25 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle kun alkaa luonnostaan tulla kolmenkympin jälkeen vyötäröä jos ei pidä varaa, joten ap, ei huolta. Pidät vaan huolen ettei tule liikaa, alkaa nimittäin haitata seksiä jos isompi maha tulee. T: mies 42 v, joka tuon käynyt läpi jo

Vierailija
17/25 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mahanröllykkä on kaksikymppisellä normaalipainoisella miehellä?

Kun monen viestistä saa sen käsityksen että se maha on ihan ok siinä vaiheessa kun on muutenkin jo vanha.

Vierailija
18/25 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, kyllä mua hiukan haittaa. Olen 30 ja tosi timmi itse.

Mutta tässäkin kokonaisuus ratkaisee, ei pieni yksityiskohta. Ja eri asia, onko kyseessä silmänilomies jossakin vai aviomies.

(Missäpä ketjussa puhuttaisiin naisten ulkonäkövirheistä näin suopeasti. Taisin olla ainoa, jota haittaisi edes vähän...?)

Vierailija
19/25 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sellaisesta sopivasti lihasta ja masukin ok -yhdistelmästä. Kiva halatakin, ihan kuin karhua halaisi ;)

Itse olen hoikka&liikunnallinen 30-vuotias nainen. Nuorempanakaan en niinkään erottuvien vatsalihasten perään ole ollut.

Vierailija
20/25 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Missäpä ketjussa puhuttaisiin naisten ulkonäkövirheistä näin suopeasti. Taisin olla ainoa, jota haittaisi edes vähän...?)

Olisi aivan erilaista tekstiä, jos miehiltä kysyttäisiin haittaako selluinen takamus ja reidet tai röllykkämaha naisella. Tulisi niin törkeää tekstiä ettei mitään rajaa. Naisia saa arvostella niin täysin, kaduillakin yms.