Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kalorilaskuri.fi painonpudotuksessa? Toimiiko?

Vierailija
09.02.2011 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen muutaman kerran tuon avulla pudottanut reilustikin. Mutta ongelma on se, että kaloreita laskemalla ajatukset on ihan liikaa syömisessä ja siinä laihduttamisessa. Näin ollen jossain vaiheessa into siihen lakkaa, ja ainakin mä olen sit aina lihonut takaisin.

Nyt olen jo jonkin aikaa pudottanut painoa laskematta kaloreita tai muutenkaan syömisiäni. Toki tuo kalorilaskurin käyttökokemus on tässä eduksi, koska suunnilleen muistan millaisia määriä päivässä voi syödä. Olen nyt jättänyt herkut pois, en kuitenkaan totaalisesti ja vaihtanut limsat ja mehut veteen jne. Alkoholin tissuttelun olen jättänyt, juon vain sit jos lähden juhlimaan.

Tämä tuntuu paljon paremmalta vaihtoehdolta, koska nyt voin syödä ihan normaalisti, syön vain pienempiä määriä. Syöminen ei ole päivieni sisältö, vaan vain välttämätön juttu. Paino on pudonnut hitaasti, mutta varmasti, en juurikaan siis seuraa laihdutuksen edistymistä. Ehkä en siis varsinaisesti laihdutakaan, vaan olen tehnyt ikäänkuin muutoksen elintapoihini, tai lähinnä syömisiini.

Niin, tämän kirjoituksen tarkoitus oli siis kertoa, että kyllä, kalorilaskuri on hyvä kilojen poissaamiseen, mutta kilot tulevat helposti takaisinkin, jos ei jatka samalla tavalla syömistä jatkossakin, ilman laskuria. Sitä laskuria kun tuskin kukaan jaksaa loputtomiin käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän