Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua alkaa ihan tosissaan vituttamaan yhden palstan toiminta. Ov

Vierailija
09.02.2011 |

Siellä harrastetaan palstakiusaamista ja mä olen aina se,joka saa kaiken paskan niskaansa ja mollaamista ym. Siis kiusaamismeininkiä.

Ja en nyt tarkoita sellaista "kieli poskessa" kirjoittamista, tuo on todellakin pelkkää paskaa ja loukkaamismielessä kirjoitettua.

Mä olen jo tottunut siihen, että mä olen se, jota aina kiusataan (koko peruskoulun ajan, ammattikoulussa (lopetin kiusaamisen takia koulun kesken), jopa kerhossa ja päiväkodissa mua kiusattiin). Mutta netti kiusaaminen onkin ihan uutta.

HUOH. En mä enää edes viitsi kirjoittaa tuonne palstalle mitään. Ja ei, palsta ei ole AV :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt ihan kaikki voi olla sun kimpussa,vai voiko?

Vierailija
2/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt ihan kaikki voi olla sun kimpussa,vai voiko?

Js en nyt tarkoita, että KAIKKI n. tuhat kirjoittajaa on mun kimpussa. Vaan mun kimpussa on n. 10 kirjoittajaa.

Pari päivää sitten erehdyin taas kirjoittamaan tuonne ja eikös taas yksi noista kuspäistä heittänyt taas paskaa niskaan. Ja yks heittää, niin siihen yhtyy pari muuta.

Ja syksyllä nuo ämmät olivat mun kimpussa ja yksi laittoi aika herjaavan ja loukkaavan viestin, kun en ollut samaa mieltä heidän kanssaan yhdestä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain hetken, sinne sä palaat ja kirjoittelet jälleen ehompana kuin ennen.

Vierailija
4/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain hetken, sinne sä palaat ja kirjoittelet jälleen ehompana kuin ennen.

täyteen. Muutenkin tuon palstan ilmapiiri on sellainen, että kaikkien pitäisi olla samaa mieltä joka helvetin asiasta ja jos joku erehtyy olemaan vastarannan kiiski, niin..

En ole sellainen, joka toitottaa koko ajan mun mielipiteitä ja enkä ole sellainen, jonka MUN mielipide on jostain asiasta on parempi kuin jonkun toisen mielipide samasta asiasta.

Vierailija
5/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstoilla nikilliset alkavat ennen pitkää saada paskaa niskaan. Esim. Ellit oli yhteen aikaan ihan kiva palsta, mutta kuoli sitten kokonaan, kun nikilliset kiusattiin pois. On varmaan hauskaa nyt sitten näillä kiusaajilla siellä tyhjällä palstalla.

Ja kyllähän tämä toimii myös av:lla näin. Jos kirjoittaja on tunnistettavissa, alkaa yleensä pois ajaminen ja haukkuminen.

Vierailija
6/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty porukka lyöttäytyy yhteen kiusaamaan muita.

Vierailija
7/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ymmärtänyt että miten joku ihminen voi olla sellainen että häntä kiusataan joka paikassa? Eikö silloin tule mieleen että ihan oikeasti on itsessäkin jotain vikaa?

Vierailija
8/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulle kiusaamis ihmettelijä. En tiedä miksi mä tuolla saan paskaa niskaani.

Mutta esim. peruskoulussa mua kiusattiin, koska olin läski (ja lihoin koko ajan, kun söin ns. suruuni), mulla oli paha R-vika, olin ujo (kiitos noiden paskapäiden) ja mulla oli lasit. Pieni kyläkoulu, jossa oli ne pari kovaa likkaa, jota kaikki seurasivat eli..

Ammattikoulussa olin taas sitten ainut aikuinen, muut olivat peruskoulun päättäneitä teinejä (kävin nimittäin välissä lukion, missä meillä oli loistava yhteishenki), jotka ottivat mut silmätikukseen.

Ja kerhossa taas, siellä oli yksi pomottaja likka, jota kaikki kerhon tytöt seurasi. Ja kyseinen likka myös aiheutti kiusaamisen yläasteella ja koko muu luokka yhtyi siihen.

Ja päiväkodissa oli kanssa tuo samainen neitokainen..

Vierailija
9/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haluaisin tietää, miten kiusaaminen ilmenee palstoilla? siis konkreettisia esimerkkejä

Vierailija
10/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sitten roikut siellä palstalla?

Elämää voi kyllä elää hyvin ilman nettipalstojakin ja varsinkin, jos siellä saa paskaa niskaansa.

Ap:lla taitaa olla suhteellisuudentaju hieman hukassa.

Vierailija
11/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vissiin aika epävarma =) Ei nuita haukkumis juttuja voi ottaa tosissaan, semmoset tyypit ei käy ihan täysillä, miksi niistä sitten ottaa stressiä.

Surullista kyllä sun kohdalla olet antanut kiusaajille mahdollisuuden nousta niskanpäälle. Ei niitä kiinnosta miltä susta tuntuu. Ja mitä sitten jos sun kanssa ei olla samaa mieltä? Eikö tuon voisi ottaa kohteliaisuutena että olet osunut johonkin arempaan asiaan mistä pitäisi juuri keskustella?

Lopeta uhrina olo ja nouse itse niskanpäälle! Ei ole kiva elää tossuna :(

Vierailija
12/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JESTAS SOIKOON. Parin päivän välein (joskus voi mennä viikkokin), katson uudet viestit ja harvemmin enää kirjoittelen tuonne mitään.

Ja mitenkö kiusaaminen ilmenee, no olisko se esim. niin, että ruvetaan suoraan haukkumaan, heittämään paskaa niskaan ja herjaamaan??

Vierailija
13/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan täysillä, ainakin muiden viestien perusteella.

Ja juu, voin kyllä olla epävarma in real life, vaikka osaan kyllä pitää puoleni tätä nykyä ja pidän mielipiteistäni kiinni (puhun nyt siis kavereiden kanssa puhumisesta, en mistään netti keskustelusta).

Mutta netissä pidän hieman pienempää suuta enkä puolusta jotain asiaa niin kärkkäästi. Siitähän saisi vielä enempi paskaa niskaa.

Vierailija
14/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JESTAS SOIKOON. Parin päivän välein (joskus voi mennä viikkokin), katson uudet viestit ja harvemmin enää kirjoittelen tuonne mitään.

Ja mitenkö kiusaaminen ilmenee, no olisko se esim. niin, että ruvetaan suoraan haukkumaan, heittämään paskaa niskaan ja herjaamaan??

tämmöseen viestiin on aivan käsittämättömän helppo tarttua :D

Pöhölö :D Elä ota asioita noin tosissasi, teet itsestäsi todella helpon kohteen ;)

Vierailija
15/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstaa pahempi ei voi olla kuin koira-aiheinen palsta :)

Vierailija
16/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstaa pahempi ei voi olla kuin koira-aiheinen palsta :)

No yleensä tuo menee niin, että mä kirjoitan viestin, joka yleensä on siis erilainen kuin muiden viestit; esim. toiset ovat asiasta mieltä X ja mä olen aivan eri mieltä asiasta ja tuon asian julki, en mitenkään kiihkoile asiasta tms. kunhan vaan kommentoin asiaa mun näkökulmasta.

Tuon jälkeen yksi hyeena hyökkää ja heittää paskaa niskaan ja ennen kuin mä ehdin vastata mitään, niin hyeena on saanut kumppanikseen kaksi tai kolme muijaa, jotka heittävät lisää lokaa niskaan.

Eli mä en oo ehtinyt laittamaan mitään puolustusviestiä tms.

Jotenkin tuntuu, että kyseisellä palstalla pitäisi AINA olla samaa mieltä, olkoot se sitten kuinka naurettava asia tahansa. Tai sitten noi on aivopesty :D

Vierailija
17/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut sitä piiripienipiiriä enää. AV:n hiekkis on kivempi :)

17

Vierailija
18/18 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut sitä piiripienipiiriä enää. AV:n hiekkis on kivempi :) 17

Ja jotenkin tuntuu, että kyseiset tyypit on ihan oikeasti aivopesty uskomaan, että esim. sitä koiraa (tämä nyt on vaan esimerkki) voi hoitaa ja ruokkia vaan NÄIN, KAIKKI muut tyylit ovat ehdoton EI. Ja KAIKKI, jotka poikkeavat tuosta tyylistä, ovat huonoja omistajia, jotka laiminlyövät eläimensä hoidon ja ovat huonoja omistajia jne. Ja heillä ei edes pitäisi olla mitään koiraa.

Ja joo, av on siitä hyvä palsta, että tänne ei tarvi laittaa nickiä ja täällä yleensä on vaan sellaisia kieli poskessa kirjoitettuja viestejä. Ja täällä saa vapaasti olla mitä mieltä tahansa eikä heti hyökätä päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi