Mitä mieltä tästä: mies myöhästyi treffeiltä tyhjien pullojen vuoksi
Olin sopinut treffit. Treffikumppani tuli reilusti myöhässä ja selitti hymyillen löytäneensä pulloapajan. Oli ensin ihan pakko keräillä tyhjät pullot talteen, vaikka tiesi myöhästyvänsä. Tapaamisajat olivat muutenkin kortilla (työ, lastenhoitovuorot).
Mitä ajattelisit vastaavassa tilanteessa? Olisiko selvä merkki siitä, että eipä kannata jatkaa tapailua?
Kommentit (36)
3 paketin tarjous lidlstä. LoneRanger
Kai myös muistit tehdä kaikkesi saadaksesi ne mahdollisimman pieneksi?
Paljonko tililläsi on rahaa?
Niin, veikkaanpa että aika paljon, sulle raha on kaikki kaikessa ja sen haaliminen.
Eikö sua yhtään sureta, että panit sen perheesi edelle?
Ja nämä ovat olettamuksia, kokemuksen syvällä rintaäänellä, ja uskon että osun oikeaan.
Kyllä pitää seuralaistaan arvostaa sen verran, että tulee ajoissa eikä jää pulloja keräilemään dollarinkuvat silmissä :-D
Pakko kysyä minkä ikäinen "mies"?
Älä sekaannu.
Jos joku ukko ei tarjoa kahvia, vie matkoille, syömään tms, niin älä tuhlaa aikaa. Joku muu mies vie ja pihit jää ilman pillua.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA MÄÄÄ KUOLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..vaan yleisistä käytöstavoista: on kohteliasta (ja vähän romanttistakin) tarjota naisen kahvittelu. Niin ei ole pakko tehdä, mutta naiset yleensä pitävät miehistä jotka eivät ole pihejä rahojensa (vaikka niitä olisi vähänkin) kanssa. Esim. tulevien lasten elättäminen on vaikeaa, jos talossa on mies, joka kyselee jokaisen maitotölkin perään. KaksPlus on täynnä näitä "minä elätän minimirahoilla ja lapsilisillä koko perheen, mies maksaa vain auton ja harrastuksensa"-aloituksia...
Kai myös muistit tehdä kaikkesi saadaksesi ne mahdollisimman pieneksi?
Paljonko tililläsi on rahaa?
Niin, veikkaanpa että aika paljon, sulle raha on kaikki kaikessa ja sen haaliminen.
Eikö sua yhtään sureta, että panit sen perheesi edelle?
Ja nämä ovat olettamuksia, kokemuksen syvällä rintaäänellä, ja uskon että osun oikeaan.
No säästössä vaivaset 22 000e. Ei paljoa. En laittanut rahaa perheen edelle. Olen 23 vuotta. Mulla on koko elämä vielä edessä. Eron syitä en ala tässä ruotimaan. Ex varmasti lukee...
LoneRanger
..vaan yleisistä käytöstavoista: on kohteliasta (ja vähän romanttistakin) tarjota naisen kahvittelu. Niin ei ole pakko tehdä, mutta naiset yleensä pitävät miehistä jotka eivät ole pihejä rahojensa (vaikka niitä olisi vähänkin) kanssa. Esim. tulevien lasten elättäminen on vaikeaa, jos talossa on mies, joka kyselee jokaisen maitotölkin perään. KaksPlus on täynnä näitä "minä elätän minimirahoilla ja lapsilisillä koko perheen, mies maksaa vain auton ja harrastuksensa"-aloituksia...
Kai myös muistit tehdä kaikkesi saadaksesi ne mahdollisimman pieneksi? Paljonko tililläsi on rahaa? Niin, veikkaanpa että aika paljon, sulle raha on kaikki kaikessa ja sen haaliminen. Eikö sua yhtään sureta, että panit sen perheesi edelle? Ja nämä ovat olettamuksia, kokemuksen syvällä rintaäänellä, ja uskon että osun oikeaan.
No säästössä vaivaset 22 000e. Ei paljoa. En laittanut rahaa perheen edelle. Olen 23 vuotta. Mulla on koko elämä vielä edessä. Eron syitä en ala tässä ruotimaan. Ex varmasti lukee... LoneRanger
jos kerta elatuskykyä on ja varallisuuttakin?
Keräätkö sinäkin pulloja vai oletko vaan muuten vaan pihi?
500 menee nuorimmaiselle (3kk) ja 500 vanhimmalle (4v). Mun yksiön vuokra on 404ekk. Et kyl mulle rahaa jää käteen ihan kivasti. Tärkeintä on et lapset voi hyvin. Kerään pulloja aina. Kun liikun kaupungilla niin katselen pulloja piukkojen farkkupyllyjen sijaan.
Parhaiten pulloja löytyy roskiksista ja lähijunista. Tietysti on sit ihan paikkoja joissa porukka käy dokaa ja yleensä vierailen mestoilla heti LA aamuisin. Viikonloppuisin saatan saada kasaan parhaimmillaan 12-60 euroon. Mut se vaatii sitä että pyöräilen koko viikonlopun ulkosalla.
Saahan ihmisillä harrastuksia olla. Pyöräilen tai kävelen. Eihän kävelyä tai pyöräilyä pidetä luusereiden juttuna, mut heti jos kerään matkan varrella pulloja, ni oon teidän mielestä dorka ja luuseri...
Mua ai läskimammojen mielipiteet hetkauta. Edelleen, jokainen maksaa omat kahvinsa. Ja Jokaisella on omat tilinsä.
LoneRanger
ei tuntunut arvostavan, kun jopa tyhjät pullot menivät edelleni. 43-v. mies.
Kyllä pitää seuralaistaan arvostaa sen verran, että tulee ajoissa eikä jää pulloja keräilemään dollarinkuvat silmissä :-D
Pakko kysyä minkä ikäinen "mies"?
Mutta oudosti tehty tuon ikäiseltä.. Ja miksi ei voinut ilmoittaa?
Se, että kerää ne pullot luonnon taikka pikku lisätienestinkin takia, on musta kyllä aika söpöä :)
500 menee nuorimmaiselle (3kk) ja 500 vanhimmalle (4v). Mun yksiön vuokra on 404ekk. Et kyl mulle rahaa jää käteen ihan kivasti. Tärkeintä on et lapset voi hyvin. Kerään pulloja aina. Kun liikun kaupungilla niin katselen pulloja piukkojen farkkupyllyjen sijaan. Parhaiten pulloja löytyy roskiksista ja lähijunista. Tietysti on sit ihan paikkoja joissa porukka käy dokaa ja yleensä vierailen mestoilla heti LA aamuisin. Viikonloppuisin saatan saada kasaan parhaimmillaan 12-60 euroon. Mut se vaatii sitä että pyöräilen koko viikonlopun ulkosalla. Saahan ihmisillä harrastuksia olla. Pyöräilen tai kävelen. Eihän kävelyä tai pyöräilyä pidetä luusereiden juttuna, mut heti jos kerään matkan varrella pulloja, ni oon teidän mielestä dorka ja luuseri... Mua ai läskimammojen mielipiteet hetkauta. Edelleen, jokainen maksaa omat kahvinsa. Ja Jokaisella on omat tilinsä. LoneRanger
Jos näin on, on arvomaailmasi kyllä ihan kohdallaan jos et lastesi elintasosta nipistä niinkuin minun pihi exäni joka tekee kaikkensa saadakseen elarit niin alas kuin mahdollista...
Jokainen kerätköön pulloja jos haluaa, ei siinä mitään jos arvot muuten on kohdallaan.
500 menee nuorimmaiselle (3kk) ja 500 vanhimmalle (4v). Mun yksiön vuokra on 404ekk. Et kyl mulle rahaa jää käteen ihan kivasti. Tärkeintä on et lapset voi hyvin. Kerään pulloja aina. Kun liikun kaupungilla niin katselen pulloja piukkojen farkkupyllyjen sijaan. Parhaiten pulloja löytyy roskiksista ja lähijunista. Tietysti on sit ihan paikkoja joissa porukka käy dokaa ja yleensä vierailen mestoilla heti LA aamuisin. Viikonloppuisin saatan saada kasaan parhaimmillaan 12-60 euroon. Mut se vaatii sitä että pyöräilen koko viikonlopun ulkosalla. Saahan ihmisillä harrastuksia olla. Pyöräilen tai kävelen. Eihän kävelyä tai pyöräilyä pidetä luusereiden juttuna, mut heti jos kerään matkan varrella pulloja, ni oon teidän mielestä dorka ja luuseri... Mua ai läskimammojen mielipiteet hetkauta. Edelleen, jokainen maksaa omat kahvinsa. Ja Jokaisella on omat tilinsä. LoneRanger
Jos näin on, on arvomaailmasi kyllä ihan kohdallaan jos et lastesi elintasosta nipistä niinkuin minun pihi exäni joka tekee kaikkensa saadakseen elarit niin alas kuin mahdollista...
Jokainen kerätköön pulloja jos haluaa, ei siinä mitään jos arvot muuten on kohdallaan.
Mulla on kyllä ehdot sille. Ne on lapsia varten ja katson joka kuitin tarkkaan. Mua ei kusta silmään. Ihan exällekin tiedoksi, varmasti lukee tätä.
Oon tästä sanonutkin että elarit putoo mikäli tiliotteessa näkyy minkkiturkkeja yms paskaa. Naisten iltoja en maksele. Ne rahat menee, joko lasten tileille tai niillä ostetaan lapsille tarpeellisia asioita.
LoneRanger
Tiedän mihin ne rahat katoaisi, jos makselisin 500e per nulikka. Akka ostelisi vaatteita ja joisi sampanjaa. Ehei. Mulla on ja pysyy se 200e.
Myöhemmin kunhan kasvaa niin saa tililleen enemmän, kuin äitinsä.
Nyt taistellaan oikeudessa elatusmaksuista...
Älkää sekaantuko piheihin miehiin, yleensä ovat myös muuten itsekkäitä ja kykenemättömiä normaaliin perhe-elämään ja yhteen hiileen puhaltamiseen!!!