Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri leuhkii helpolla raskaudella ja synnytyksellä.

Vierailija
09.02.2011 |

Miksi, tietäen, että mulla oli tosi vaikea raskausaika ja synnytyksessä meni kaikki mahdollinen pieleen. Leuhkis jollekin muulle!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sen takia koetkin asian leuhkimiseksi?

Vierailija
2/5 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen leuhkimisena, koska sinulla oli kaikkea muuta kuin helppo synnytys.

Kyllä mullakin kaikki kolme synnytystä olivat helppoja (kuten myös raskausajat), mutta ei se tarkoita sitä, että mun täytyisi aina pitää suuni kiinni koska porukassa on se yksi, jolla moista ei ole ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö saisi kertoa, miten asiat hänen kohdallaan ovat olleet?

En kyllä ymmärrä, miten kukaan voisi leuhkia noilla, koska eipä sitä itse mitenkään ansaita tai onnistuta tekemään. Niin vain on jos on ollakseen.

Vierailija
4/5 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa on ollut raskaana ja synnytys, valivali, niin enhän minä siihen voi sanoa että "joo tiedän se on kauheeta". KUN EN TIEDÄ millaista on.

Voisin empaattisesti mainita että "niin, en voi kuin kuvitella kun minulla oli ihan normaalit raskaudet ja synnytykset".

Eli varmaan olisin sitten hirveästi leuhkinut helpoilla kokemuksillani.

Vierailija
5/5 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppukaneettina heittää vielä 'jotkut vaan kokee synnytyksen eri tavalla kuin toiset'.

Siitä tulikin oikein hyvä mieli kun itsellä oli kokemuksia vain vaikeista synnytyksistä.

Onneksi olen kokenut yhden 'helponkin' synnytyksen, niin tiedän ettei kyse ole pelkästään siitä miten sen kokee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän