Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa joka inhoaa kasvisruokaa?

Vierailija
09.02.2011 |

Tuli mieleen tuosta kasvisruoka keskustelusta, että joka ikinen resepti yökötti minua.

Toki laitan lisukesalaatteja ja kasviksia muun ruuan sekaan, mutta ajatus jostain linssikeitosta, soijanakeista tai kasvispihveistä saa minut kakomaan.

Onko muita jotka eivät ole saaneet ikinä hyvää kasvisruokaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruoka tosiaan on laaja käsite. Mä olen syönyt esim taivaallisen hyvää kasvislasagnea, sienirisottoa, täytettyjä paprikoita.

Tai sellaisia joissa on käytetty jauhelihasijasta soijarouhetta. Täydestä menee esim makaronilaatikossa :)

Vierailija
2/13 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, luulin jo olevani ainut maailmassa. En todellakaan syö mitään soijarouhetta enkä linssejä, ja olen maistanut kiitos. Salaattia raakana juu ja kasviksia keitoissa mutta em. pöperöt jätän kyllä väliin.

Ihminen on tarkoitettu syömään lihaa ja sillä siisti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö sitten koskaan syö muuta kuin lihaa? Lihapullien kanssa paistettuja lihanpalasia?

Eihän noin voi sanoa, että inhoaa kasvisruokaa. Itse söisin mielelläni pelkkää kasvisruokaa joka päivä, jos osaisin sitä kunnolla laittaa ja keksisin aina lihalle korvikkeen.

Vierailija
4/13 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mistään tofusta ja lihankorvikkeista.

t. kasvisruuan rakastaja

Vierailija
5/13 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitsemistasi ainoastaan soija tökkii, mutta se tökkiikin sitten tosi pahasti!

Soijarouheesta saan aivan järkyttävät ilmavaivat! Ettekö te muut saa? Soijajauho on juuri se järkyttävä eineksen maku ja haju, mikä leijuu kaupan lihapullista (joita meillä ei syödä). Soija tuotteista kelpuutan kastikkeen ja tofun, en muuta.

Vierailija
6/13 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se onaivan hirveää. Muuten tykkään kyllä kasvisruoasta. Onneksi sen tarpeellisen proteiinin VOI saada muutenkin.

Sä et ap ole saanut kunnolla maustettua kasvisruokaa, jos et ole saanut hyvää.

Vierailija
7/13 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan on kyse siitä ettet ole saanut hyvää kasvisruokaa. Et voi millään inhota kaikkia maailman kasvisruokia jos kerran kasviksia kuitenkin syöt.

Minä olen syönyt sekä taivaallisen hyvää kasvisruokaa että sellaista mitä ei saanut millään alas. Ja kaikkea siltä väliltä.

Vierailija
8/13 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kasvisgratiineista jne, mutta kotona en ikinä tee mitään ksavissosekeittoja tai muuta vastaavaa! Kaikki soijarouhejutut...yäääk! Oon henkeen ja vereen lihansyöjä, muut voi pistellä ne lissikeitot mun puolesta!

Vierailija
9/13 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa kasvisruuista on mielestäni karmeaa.

Jännää sikäli, että ruuan kylkiäisinä olevista kasvis lisukkeista tykkään.

Vierailija
10/13 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tofusta tai kasvipihveistä. Muuten olen kyllä saanut hyvääkin kasvisruokaa, esim. pastaa ja tomaattikastiketta.

Vierailija
11/13 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan syönyt esim thaimaalaista, kiinalaista tai intialaista ruokaa jossa ei ole lihaa? Japanilaista misokeittoa? Kanttarellikastiketta tai muita sieniherkkuja? Jouluisin porkkana- tai perunalaatikkoa, rosollia? Oletko maistanut linssikeittoa, kasvishernekeittoa tai pataa, jossa juureksia, papuja, tomaatteja, hyviä mausteita?

Kasvisruokia on noin miljoona, ei niitä kaikkia voi inhota. Itse en pidä kasvisruuista, joissa "matkitaan" lihaa, tyyliin soijanakit. Nakki nakkina.

Mutta eihän kasvisruokia tarvitse syödä ellei niitä halua. Ei tartte liittää asiaan mitään hirveitä intohimoja ja tunteita. :)

Vierailija
12/13 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunamuusi, porkkanakeitto, lanttulaatikko, kesäkeitto, pinaattikeitto, gratinoidut vihannekset, kasviswokki, juustokastike jne. Meillä erittäin yleisiä kasvisruokia.

Vierailija
13/13 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noista mainitsemistasi vaihtoehdoista ainoastaan perunalaatikko kelpaa. Ja jouluna sekin syödään kinkun ja kalan kanssa. En pidä suurimmasta osasta kasviksista kypsennettyinä, salaatteina ja raasteina kyllä syön. Tofu ja sienet ovat ihan pahimmasta päästä. Mutta kullakin on omat mieltymyksensä.

koskaan syönyt esim thaimaalaista, kiinalaista tai intialaista ruokaa jossa ei ole lihaa? Japanilaista misokeittoa? Kanttarellikastiketta tai muita sieniherkkuja? Jouluisin porkkana- tai perunalaatikkoa, rosollia? Oletko maistanut linssikeittoa, kasvishernekeittoa tai pataa, jossa juureksia, papuja, tomaatteja, hyviä mausteita? Kasvisruokia on noin miljoona, ei niitä kaikkia voi inhota. Itse en pidä kasvisruuista, joissa "matkitaan" lihaa, tyyliin soijanakit. Nakki nakkina. Mutta eihän kasvisruokia tarvitse syödä ellei niitä halua. Ei tartte liittää asiaan mitään hirveitä intohimoja ja tunteita. :)