Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies petti ihan suhteemme alussa.. yli 3vuotta sitten, eilen

Vierailija
09.02.2011 |

puhuttiin asiasta ja hän sanoi että on todella pahoillaan koko jutusta. Että mä olen se oikea hänelle. Hän on usein sanonut että se on suuri virhe ja katuu aidosti. Meillä on 1 lapsi ja toinen tulossa. Mitäskö mun nyt vaa yrittä oikeesti antaa anteeksi ja unohtaa koko juttu. Välillä tuntuu vieläkin todella pahalta vaikka siitä on tosi kauan!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet onnellinen siita mita sinulla on nyt,iloitset, keskityt tahan paivaan ja hetkeen tai elat menneessa, jaat sinne, ja elama menee ohi.

Valitse siita.

Vai kiristatko tuolla jotain sairasta huomiota itsellesi? Ihmiset tekevat virheita. Get over it. On kanssasi, teilla on lapset. Teot puhuvat puolestaan.

Hoito ei auta tuollaiselle, joka jo etukateen julistaa, ettei niihin usko. Ala usko. Mutta ala myoskaan uikuta.

Vierailija
2/29 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet onnellinen siita mita sinulla on nyt,iloitset, keskityt tahan paivaan ja hetkeen tai elat menneessa, jaat sinne, ja elama menee ohi.

Valitse siita.

Vai kiristatko tuolla jotain sairasta huomiota itsellesi? Ihmiset tekevat virheita. Get over it. On kanssasi, teilla on lapset. Teot puhuvat puolestaan.

Hoito ei auta tuollaiselle, joka jo etukateen julistaa, ettei niihin usko. Ala usko. Mutta ala myoskaan uikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tiedä tästä asiasta. En kyllä mennyt sänkyyn asti, mutta tuli tehtyä kaikenlaista muuta muutamienkin vieraiden miesten kanssa.

Kadun sitä aivan älyttömästi. Olen suorastaan riutunut tuon asian vuoksi tässä nämä vuodet, ja vannonut itsekseni, etten enää koskaan tee noin, en mistään syystä, mikään ei ole sen arvoista.

Joskus tulee vaan tehtyä käsittämättömiä typeryyksiä, joita jälkikäteen katuu hirveästi ja antaisi mitä vaan, jotta saisi tehdyn tekemättömäksi. Valitettavasti se ei ole mahdollista, sitten täytyy vaan jatkaa eteenpäin.

Jos pettämisestä on jo kolme vuotta, ja mies on käyttäytynyt sen jälkeen hyvin (ei ole pettänyt) niin anna miehellesi anteeksi.

Toisten tarvitsee näemmä vaan oppia joitakin asioita "kantapään kautta". Mutta sen jälkeen ei kyllä hevin toista virhettään.

Vierailija
4/29 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Mä ymmärrän sua jotenkin. Tiedän tuon tunteen, että vielä vaan pitkän ajan päästä sattuu ja nousee viha.

Yritä unohtaa. En osaa muuta sanoa, mutta se auttaa sinua että pääset tuosta itsekin. Vaikka ei se helppoa ole.

Jotain se vihaaminen ja sureminen antaa sinulle, et muuten jatkaisi sitä. Jos saat siitä kiinni, se varmaan auttaa.

Itsekin olen yrittänyt selvittää itselleni, että mitä kiksejä oikein saan siitä, että mies on kohdellut väärin ja voin sen tarvittaessa heittää hänen naamalleen. Ainakin oikeutan sillä asioita itselleni ja käytän tekosyynä. Myös voivottelen itsekseni, että miten se saattoi ja maailma on niin paha, tämä on siitä esimerkki, en voi luottaa kehenkään, saan olla vihainen aina halutessani. Että millään ei ole väliä, minun ei tarvtse kohdella häntä hyvin... Tämähän on ihan loputon lista kauheaa p*skaa. Kyllä sitä sietää tovi miettiä, miksi haluan kantaa tällaista sisälläni? Miksi haluan vatvoa tätä??

Vierailija
5/29 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ideana koetella miehen rakkautta tai peräti kostaa hänelle panttaamalla anteeksiantoa? Nouseeko asia kenties esiin aina, kun sinulla on muuten paha mieli tai olet herkässä mielentilassa (kuten nyt raskauden aikana)? Minusta tuo on pahimman laatuista vallankäyttöä! Mies on osoittanut haluavansa olla kanssasi, tehnyt parhaansa sovittaakseen hairahduksensa eikä ole töpeksinyt toiste. Olet varmasti jo aiheuttanut hänelle yhtä paljon pahaa mieltä kuin hän sinulle. Olisikohan jo aika päästä asian yli? Jossain vaiheessa tulee miehelläkin mitta täyteen. Tuletko sitten tänne itkemään, että mies petti JA jätti?

Vierailija
6/29 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen. Jos oikeasti haluaa muutosta, hakee apua. Kun hakee apua, hoitoon pitaa sitoutua. Mutta jos etukateen paattaa, etta "ei se auta kuitenkaan, ei siita ole mitaan hyotya", olet valintasi tehnyt. Ela paatoksesi kanssa.

Ei ole terapeutin tehtava alkaa vakuutella sinua siita, etta hoito on hyva. SInun pitaa sitoutua siihen ja tehda tyota. Jos luovutat ennenkuin olet aloittanut, TUHLAAT VAIN KAIKKIEN AIKAA.

Sina teet hoitoonhakeutumispaatoksen, maksat siita ja sitoudut siihen. Niin se vaan menee.

Vierailija
7/29 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on fakta.

Vierailija
8/29 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteet pintaan?

Mielestäni sillä on iso merkitys kuinka usein asia on ajatuksissasi.

Vierailija
9/29 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein suhteen alussa sattuu noita ääliömäisiä tempauksia, kun ei vielä olla varmoja suhteen vakavuudesta. Ihmettelenpä että miksi olet alkanut tekemään lapsia miehelle, jota et voi rakastaa aidosti ja luottaen. Kuinka kauan hänen pitää vakuutella ja pyydellä anteeksi?? Älä nyt ainakaan kolmatta lasta hälle tee, jos et ole varma suhteenne laadusta.

Vierailija
10/29 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oletko tiennyt jo kauemmin. Ei ole yksi eikä kaksi suhdetta alkanut niin, että jommalla kummalla on muutama säätö siinä samaan aikaan. Ymmärrän toki pettymuksesi ja tunteesi, mutta etteköhän ole päässeet jo hieman pidemmälle parisuhteessanne ja jos muuten olet tyytyväinen yhteiseloonne ja -oloonne, niin yritä vain unohtaa menneet ja jatkaa eteenpäin. Olet raskaana ja tunnemyllerrys on muutenkin kova.

Vierailija
11/29 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olette lasten tekoakin jatkaneet ja ilmeisesti on aikomus yhdessä elää. Outoa edes tuossa vaiheessa miettiä asiaa. Jos et olisi halunnut antaa anteeksi, niin olisitte jo aikaa sitten eronneet ettekä tehneet lisää lapsia!

Vierailija
12/29 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että pahalta tuntuu mutta kyllä sun kannattaisi yrittää antaa anteeksi ja unohtaa. Mikä ei tarkoita etteikö asiasta saisi enää koskaan puhua.

Vierailija
13/29 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ettei tulisi mielenkään pettää toista. Jos jo tuolloin katselee toisia, ei lupaa kovin hyvää tulevaisuutta.

Vierailija
14/29 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt antaa anteeksi, mutta asia vaivaa silti. jospa en ole yrittänyt tosissani?

mies sanoo että rakastaa mua.

mies ei ollut koskaan seurustellut ennen mua, muutama seksisuhde vain. Sanoi ettei ymmärtänyt miten olla yhdessä/seurustella. Katui jo heti seuraavana päivänä.

-ap

Vierailija
15/29 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hyvä jos saisit tuon asian käsiteltyä ja pääsisit siitä yli. EI liittonne toimi pidemmän päälle jos sä aina vaan märehdit tuota.

Vierailija
16/29 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanoin etten halua nähdä enää (nähtiin kyllä ystävinä) ja minulla oli yksi mies jota tapailin, miehellä ei ollut mitään.

sitten eräänä päivänä mies tuli mulle ja sanoi että kyllähän me ollaan nyt yhdessä, me kuulutaan olla.

eli kyllä me oltiin "hulluina" toisiimme vaikka se paska juttu tapahtui.

ap

Vierailija
17/29 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies teki typeryyksiä yli 10 vuotta sitten (ei edes seksiä), mutta vielä jaksan sitä toisinaan miettiä.

Vierailija
18/29 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hyvä jos saisit tuon asian käsiteltyä ja pääsisit siitä yli. EI liittonne toimi pidemmän päälle jos sä aina vaan märehdit tuota.

olen joskus ollut koulukiusaamisen takia ammatti-ihmisellä eikä auttanut ollenkaan. JA eihän mitään terapeutti voi tietää syitä miksi näin tapahtui, tai mitä me tunnemme nyt mieheni kanssa toisiamme kohtaan.

ap

Vierailija
19/29 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo asia pitäis jo unohtaa, tottahan se nostaa sun negat fiilikset jatkuvasti pintaan, jos _vieläkin_ vatvotte sitä pettämistä. Tuntuu, ettette anna sulle edes mahdollisuutta jatkaa tavallista elämää.

Mene puimaan asiaa terapeutin kanssa, jollei muuten onnistu, miehesi kanssa ette saa sun ajatuksia kasaan.

Vierailija
20/29 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtämään itseäsi ja tunnereaktioitasi, käsittelemään niitä ja pääsemään yli.

Ei terapeutti annakaan sulle valmiita vastauksia, vaan auttaa sua löytämään ne itse. Vaikka sulla on tuo yksi huono kokemus, se ei tarkoita etteikö tällä kertaa ammattiapu voisi auttaa.

olen joskus ollut koulukiusaamisen takia ammatti-ihmisellä eikä auttanut ollenkaan. JA eihän mitään terapeutti voi tietää syitä miksi näin tapahtui, tai mitä me tunnemme nyt mieheni kanssa toisiamme kohtaan. ap