Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HEINÄSIRKAT viikonloppuna***

22.10.2005 |

Ihan ensimmäiseksi: [color=EE00EE]Onnea axuliina :))[/color]

Ihana lukea plussauutisia, kukas on seuraava?? :)

Itsellä huono aamu, flunssa taitaa olla tulossa ja pitäisi lähteä shoppailee :(

piipaa: toivottavasti joku suostuis listaemo hommiin, itse periaatteessa voisin, mutta olen niin epäsäännöllisen säännöllisesti täällä ettei se varmaan onnistuis. Lisäksi ens viikolla todennäkösesti tulee täti, joten se sitten vetää matalaks ettei huvita täällä edes olla.

Hyvä viikonloppua!

nellariina kp20/24

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille :) Tänne ei mitään uutta. Kp 11?/28-? menossa joten en vielä pääse piinailemaan tai oireita tutkiskelemaan. Päivät kuluvat yksi kerrallaan :) Ja nyt tutkimaan pesukoneiden tarjontaa kun eilen oma sanoi sopimuksen irti. Mahtaakohan kannattaa korjata??

Viikonlopun jatkoja ja plussa onnea heille jotka uskaltautuvat testaamaan :)

Vierailija
22/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tämä kyllä varsinainen kuume...

joka aamu toivoo et ei täti tulis ja pilais päivää...

mä innokas rouva odotan et neitin kummitäti tulee ja tuo

testin ku tulee kylään. pyysin eilen tuomaan ku itse en apteekkiin pääse (noloa pyytää tuomaan muiden testejä) hätäilijä vähä olen.

toivottavasti on muitakin jotka uskaltaa huomen testailla....

tänään yritän vielä olla testaamata...

onnea jo etukäteen niille jotka plussan saa pian...

tulipa sekavaa tekstiä mutta toivottavasti saitte jonkun selvyyden..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pystyin olemaan tänään testaamatta, joten huomenna siis aikaisintaan, kun olen päättänyt että aamupissistä sen teen. Muuten nimittäin miettisin koko päivän, että olisikohan näkynyt jos olisin pidättänyt pissiä yön yli.. :)

Eilen olin katselevinani, että toinen nänni olisi tummunut, mutta ei kyllä niin paljoa että sen ihan vilkaisemalla huomaisi. Muuten on ihan oireeton olo, ei tiedä hyvää se, ei.. :/

Tänään kp 27/28-36, joten odotellaan kauhulla tuleeko ferrari pihaan vaiko ei..

Vierailija
24/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mirulii.Kun luin sun viestin niin parani olo kyllä välittömästi.Ehdin jo menettää toivon...päiväks.Tänään mulla kp20/27-30 eikä siis mitään ihmeellistä vielä.Toivottavasti ei tule ainakaan mitään ikäviä pms oireita mitkä helposti olen sekottanut raskaus oireisiin.Esikoinen on hillunut koko aamun niin että tekis mieli tunkee se hoitoon johonkin vähäks aikaa että saatais siivottua täällä.Plussia toivotellen!!!

Vierailija
25/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onhan se pian puolipäivä jo! Kauheesti onnea plussanneille!

Tällä kierrolla on kyllä toiveet tosi korkealla plussan suhteen! Alkuviikosta pelkäsin, että jos ovis onkin ennen viikonloppua niin siinä menee taas tämä kuukausi hukkaan, kun vasta viikonloppuna nähdään. Mutta joku kuuli toiveeni ja ovis tapahtu viikonlopun aikana! (ei testejä käytös) Jes! *tuulettaa* Lämmöt on noussu 36,9´ ja pupuiltu ollaan niin, että on se kumma jos ei tärppää!! Moni on toki sitä mieltä, että kannattai joka toinen päivä " siementää" , mutta meiän tapauksessa ei ole aikaa siihen, alkuviikko ollaan taas erillään. :(

Nyt kp 18/32 eli parin viikon päästä pääsee piinailemaan ja testailemaan! Ketäs muita täällä on suunnilleen samoilla kp:llä?

Tuntuu nyt niin hyvältä, kun ei voi ainakaan ajoituksesta jäädä kiinni!

Tärppi- ja plussaonnea kaikille!!!

Vierailija
26/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut kiireinen viikonloppu ja kohta taas mennään. Pitäis käydä yhessä asuntoesittelyssä, tuskinpa ollaan ostamassa, kunhan mielenkiinnosta käydään :)

Jenni huomenna sitten testaat! *ei painosta yhtään, mutta..*

Toivotaan että sieltä plussa tärähtää :)

Kiitos Axelara kun otit tuon listaemon homman ittelles, sinulla siitä kokemustakin niin hyvä näin :)

Omaa napaa sen verran että illalla oli sellasta ovimaista kipuilua, en muista että aikaisemmin olis ollut ennen menkkoja, mutta mitään muuta ei ole paitsi sitä vihlomista välillä. Ota tästä nyt sitten selvää mikä tarkottaa menkkoja mikä ei.. ;) Edelleen olen asennoitunut niin että täti tulee, jos ei tule on se sitten iloinen yllätys.

nellariina kp21/24

Vierailija
27/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

loin kyselemään, että kuinka mones kierto teillä on menossa?

Itsellä viides, parin viikon sisällä tulee puoli vuotta yiritystä takana, ei varsinaisesti ole vielä aika eikä mikään, mutta joskus tuntuu jo pitkältä ajalta.. :/

Kolme vuotta sitten jolloin aloin odottamaan esikoistani, tärppäsi ensimmäisestä kierrosta, joten nyt olen ollut vähän huuli pyöreänä aina kun täti on kaahaillut kyläilemään..

Huomenna IHAN viimeistään pitäisi olla se 11 päivää ovulaatiosta jolloin aion testata, muta huomasinpa tuossa äsken että kun tilasin sellaisen paketin johon kuului 7ovistikkua ja 2 Acon10 raskaustestiä, niin ne raskaustestit eivä tolekaan Acon10, vaan Acon25! Himputti! Reklamaation tein, joten katsotaan mitä siellä sanotaan. Harmittaa vietävästi, mutta toisaalta voin sitten lohduttautua sillä että jos ei tulekaan plussaa, että jos ei näykään niissä vielä ;) :D:D

Vierailija
28/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse uskaltaudut seuraavan kerran testaamaan? Ja millä testillä testaat?

Entä te muut, minä päivinä pidän peukuja erityisen lujasti pystyssä? :D

Vierailija
29/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, oli eilen pikkasen hätäset viestit...no nyt paremmalla ajalla. Olen ihan kissa pistoksessa. En ole vielä tosiaan uskaltanut testailla, nyt kp 28/30 (+-2). Rinnat on arat, mutta en tiedä johtuisko se nyt sit vaan siitä, että esikoinen teki totaalisen itsevieroituksen viime viikolla. Tosin tämä " imetys" oli hyvin pieni muotoista, eikä sellaista pakkautumisen tunnetta ole ollut. Muut oireet pysyneet samoina (huono-olo, alavatsa turvotus, nipistelyt, kaamoittava väsymys).

Missäs Moonagirl?!?! Oletkohan jo testaillut?!?! Toivon onnea matkaan! Uskaltaisinkohan minäkin nyt ensi viikolla (viime viikolla ajattelin, että viikon loppuna ja nyt olen siirtänyt ensi viikkoon...).

ONNEA TESTAILIJOILLE!!! Plussia ajatellen

Vierailija
30/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä testailen tossa viikon päästä acon 10:llä jotka tuli tossa samassa paketissa mistä jenni puhuit (7ovistestiä ja 2 acon10).Jos nyt sit edes tarvii testaa.Mulle tuli kumma mahakipu tos pari tuntia sitten.Ei alavatsa vaan koko maha ja sit tuli oksennus ihan paineella.Ei mitenkään kipee olo mutta ei toi nyt ihan normaaliakaan ole.Täytyy kattoo onko täs joku vatsatauti pukkaamas.Muksu saatiin mummin kans pihalle kun piti siivoo tulevia synttäreitä varten poika täyttää 4.Isi alko siivoo ja mä menin sänkyyn ton ykäämisen takii...vähän lusmusin ehkä kumminki.Mistä jenni tiedät että ne on acon 25?lukeeko siel jossain.Ne testit on mul kuitenkin punasis paketeis.

Vierailija
31/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedämpäs itsekkin korteni kekoon. Eli täällä on kp20/28 mut ovis oli kp14 sijasta kp16 joten kierto on pari päivää pitempi kuin normaalisti. Ajattelin kertoo et viimeksi kun sain keskenmenon eli pari kiertoo sitten. Ensin testasin acon10 niin oli pelkka haamu mut tuo acon25 näytti kunnon plussaa. Mulle jäi muutenkin sellainen kuva et acon25 on herkempi ja varmempi. Kympillä saa vain haamuja jotka ei vahvistu. Jos jatkossa tilaan testejä niin aion ottaa aina tuon acon25.

Täällä ei muuten ole oireita kuin menkka jomotuksia alavatsalla ja vihlaisuja. Eilen kun kävin saunassa niin tuntui et jalat lähtee alta kun vihlaisi kunnolla. Muistelen et eka raskaudessa oli näitä ja raskaana oltiin. No sempä näkee sit! Hyvällä mielellä mennään kierron loppuun ja katsotaa mitä tuleman tuo.

Vierailija
32/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin sieltä www.raskaustestit.com sivuilta ja oli kuva noista Acon25 ja oli punaisissa pusseissa, ja se Acon10 minkä tilasin lisäksi, oli ihan erilaisessa pussissa ja sen lisäksi vielä paketissa. Mitään ei lue noissa punaisissa testeissä, joten ihan varma en tietenkään ole. Mutta se toiminta periaatekin on erilainen noissa puna pussisissa kuin siinä yksittäisessä Acon10.

Toivottavasti olen väärässä ja olevat juuri niitä Acon10 mitä halusimmekin, mutta ihmetyttää vaan kun aivan erilainen tikku ja pussi.

Mutta toivottavasti vastaisivat myös pian sieltä sivuilta että saan korjata virheeni ja testata " turvallisin" mielin Acon10 :D

Ilmoitan kun vastaus tulee, että miksi eri pakkaustyyli ja testimuoto!

-Jenni-

Vierailija
33/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipsu-79: Luin niitä käyttöohjeita, sekä Acon10 ja Acon25, ja kummanki pitäisi näyttää 7-11 päivän päästä oviksesta, joten taidan minäkin sitten siirtyä Acon25. Niin paljon haamuista kuullut tuolla kympillä, että josko se 25 olisi kuitenki mielen rauhan saamiseksikin parempi..

Vierailija
34/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnnaMaria (?), täällä on myöskin kp18, tosin /34. Tai no eka kierto oli noin pitkä, eli toinen nyt menossa enkä oo pahemmin mittaillut lämpöjä tai muuta mistä tietäisin oviksen.

Hitsit, nyt kun kaikki " puhutte pahaa" siitä Acon10:stä, niin jäin miettimään että entä jos ne Apteekin Omilla saadut haamut pari päivää ennen Acon10 viivanpaikkoja oliskin ollut jotain?! En kyllä viitsis alkaa testaamaan taas, mieskin repii pelihousunsa tähän rahan tuhlaamiseen.. Eilen muuten loppui pari viikkoa kestänyt tuhruilu, muuta vuotoa ei sit oo ollutkaan pillereiden lopetuksen jälkeen.

Täs tietokoneella istues tuntuu painontunnetta alavatsalla, mut mahtaisko johtua vaan lysyssä istumisesta ja makkaroiden litistymisestä yhteen..? ;)

Tarkotuksena oli testailla viikon välein, aina loppuviikosta, kunnen oikein oo varma vieläkään onko tää uutta vai vanhaa kiertoa...

+++++++++++Onnea kaikille!++++++

Vierailija
35/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lämmöt tippui tänään eli menkkoja odotellessa.

JOs ne alkaa esim huomenna niin pysyn vielä heinäkuulla :) mutta jos alkaa tiistaina niin tipun elokuulle...

tämmöstä kivaa...

Vierailija
36/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jenni kyseli tuolla aiemmin miten kauan on yritystä takana.

meillä on nyt menos kahdeksas kierto..

kp on nyt se 24/26-28

lämmöt on ainakin vielä kohollaan ja alaselkää jomottaa.

mahassa ei kyl tunnu mitään mikä kyl on aika epänormaalia tässä vaiheessa kiertoa. etova tunne on aina joskus.. enimmäkseen illalla.

onko jollakin enemmän tietoa unistep raskaustestistä?

sellaisella meinaan kokeilla huomenna aamulla..

entä niistä mammaks sivuilta tilattavista testeistä?

iloista päivän jatkoa..

Vierailija
37/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=00FF00]Jennikö se kysyi milloin testaan..? No aikaisintaan keskiviikkona, yritän sinnitellä torstaihin jos ei oo täti silloin vielä tullut.Yritystä meillä ollut heinäkuusta, en enää aikoihin laskenut montako kiertoo siihen mahtuu :)

Mieli on vähän apeana, en jaksa uskoa raskautumiseen. Jospa tästä vähän piristyis kun lähen likan kanssa ulos.

nellariina

Vierailija
38/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulosairaus taitaa iskeä :) kuvittelen kaikenlaisia oireita, nyt on kp 27/28-29 kai? osaakohan täällä joku sanoa tuosta kierron pituudesta clomifeniä käytettäessä? pitäiskö menkojen alkaa milloin / onko piinailijoilla milloin alkanut menkat clomikierroissa? tekis mieli tehdä testi, mutta vasta edellisestä pahasta mielestä toenneena en taida uskaltaa.. mielummin odottelen kunnolla niitä menkojen myöhästelyä. alavatsa on jotenki outo.. ei kipeä muttei ihan ok:kaan. valkovuoto on aika runsasta.. en tiiä onkohan se edes mikään oire.. piinailu jatkuu..

Vierailija
39/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo niin suhtautunut siihen, että menkat alkaa mutta nyt on tullut taas kamala jännitys päälle ja todella " vekkuli" olo.. Ei hyvä..

Ihan siinä mielessä kun tiedän etten ole raskaana ja tulee taas jätti suuri jysäys vasten kasvoja kun menkat alkaa, ellen sitä ennen saa tätä oloa taottua pois mielestäni.. :(

Milloinkahan sitä oppii, ettei liikoja toivo joka kuukausi, huoh, ei kait ikinä..

Tänään siis huono päivä, kuten varmaan huomaa..

Huomenna ja tiistaina meinaan tehdä nuo testit pois tuolta kaapista, ja jos kierto menee yli 36-39 niin testaan sitten vasta uudelleen. Sillä teen nuo testit pois etten taas ensi kierrossa ala testailemaan raskautta suurinpiirtein ovulaation aikana jo..

Vierailija
40/42 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin just itä-suomesta ja oon nyt ihan pihalla mitä kaikkea täällä on tapahtunu viikonlopun aikana. Pari plussaa on ainakin tullu ja heille sylintäydeltä onnea!!!

Mulla menossa kp20/27. Perjantaina alkoi aivan älytön jano ja sit vessassa juokseminen. Ihan outoa. Pelkäsin ekaks että virtsatulehdus on iskemässä mutta ei kutita eikä kirvele. Mä tietysti toivon hulluna että ois raskausoire:) Ja valkovuotoa on kanssa aivan älyttömästi, sekin ihan uutta...ja mahassa ihme tuntemuksia.No ne on ainaki kuvittelua varmasti.

Ens viikon maanantaina testaan acon 10:llä, jos täti ei oo vielä kaahannu paikalle. Toivon plussaa niin kovasti ja odotan lisää oireita:)

Oli mummon 85-vuotis synttärit viikonloppuna ja täti jo kyseli että odotanko ja mummoki sano että voikun hän eläisi niin kauan että menisimme naimisiin ja saisimme lapsen. No häät on 1.7 ellei plussaa tuu tässä kierrossa.Ois ihanaa hänelle kertoa raskausuutinen, hän tulisi siitä niiiin onnelliseksi.

No, pidän peukkuja kaikille jotta plussia tulisi lisää!!!