***HEINÄSIRKAT viikonloppuna***
Ihan ensimmäiseksi: [color=EE00EE]Onnea axuliina :))[/color]
Ihana lukea plussauutisia, kukas on seuraava?? :)
Itsellä huono aamu, flunssa taitaa olla tulossa ja pitäisi lähteä shoppailee :(
piipaa: toivottavasti joku suostuis listaemo hommiin, itse periaatteessa voisin, mutta olen niin epäsäännöllisen säännöllisesti täällä ettei se varmaan onnistuis. Lisäksi ens viikolla todennäkösesti tulee täti, joten se sitten vetää matalaks ettei huvita täällä edes olla.
Hyvä viikonloppua!
nellariina kp20/24
Kommentit (42)
[color=FF34B3]Megaonnittelut!![/color]
Näitä plussiahan alkaa ropista ihan kunnolla :))
Minä vielä kärvistelen täällä vatsakipujen kanssa, kp 22/n. 26-28.
testaan ensi viikon perjantaina ellei menkat yllätä sitä ennen, silloin olis kp 28. Outoja oireita kyllä on, huimaa ja ihan sumuinen olo. Ja siis vatsakipuja. Vatsa tuntuu jotenkin turvonneelta, tosin voi kai johtua miljoonasta muustakin asiasta. Väsyttää. Toivottavasti nämä ei nyt sitten ole mitään kuviteltuja oireita :0
Kuonokas kävi aamupäivällä pinoutumassa, mutta näköjään keskiviikon listaan...Huh.
No nyt sitten jo ajatukset viikonlopussa, ja ihan hyvä fiilis. Kierron puoliväliä siis mennään, joten periaatteessa otollista aikaa. Mutta pupuhommat tuli hoideltua jo eilen, ja nyt odotellaan vieraita...sänkyyn siis turha pyrkiä ennen maanantaita. No, jospa ne simpat elelisi pari päivää, vaikka tarkkaa ovisaikaa en tiedäkään.
Varhaista tai ei, raskausoirekin on - suklaanhimo. Vedin juuri Tobleronea puoli pötköllistä...
Viikonvaihdeterveisin Kuonokas
laitoin sitten acon tilauksen eilen vetämään vaikka niin vannoin etten tälle kiertoa enää tilaa testejä:o) no ens viikolla sit testaileen nyt kp29/38 nippailuja on mahassa tuntunut ja rinnat arat ja lämmöt koholla mutta oon aivan varma että täti kurvailee paikalle:o( ONNEA PLUSSANNEILLE!!!! Mulla saattaa tuo la muuttua jos onnistaa kun on myöhään ollu ovis kp23/24...ja plussasäteilyjä meille kaikille:)
Herranjumala! Onnea sylin täydeltä plussan saaneille!!! Minä täällä oikein itken kun olen niin onnellinen teidän puolesta! (itkipilli)
Itsellä tänään 26/28-36 ja kamalia vatsakramppeja oli aamulla töissä, ja samalla tuli ihme olo (mikä viime kuussakin) että jaahas, menkat ne sitten näköjään alkaa. Ei ole vielä alkanut, mutta on ihan " tyhjä" olo :(
Maanantaina nyt meinaan kuitenki testata, saa noi testit pois kaapista, ja kun täti nyt tulee niin en osta ovistestejä, harrastetaan 3 päivän välein, se saa riittää :)
Nyt vain toivon että jos ne menkat kertaa alkaa niin alkaisivat sitten ihan pian niin sais kierron lyhyemmäksi, tuo 36 on jo kamalan pitkä kun olen niin kärsimätön..
Mutta tulen illalla vaikka uudestaan kun saan itseni taas rauhoittumaan :D
Moi vaan kaikki piinailijat!
Ensinnäkin onnea plussanneille!
Täällä väsynyt päivä, kp 20. Ei mitään täysin vakuuttavia oireita vielä. Pissahätään olen joutunut heräämään joka aamu tavallista aikaisemmin, väsymystäkin jonkinverran. Täytyy yrittää pitää mielikuvitus kurissa, koska tätsy kuitenkin tulee ensi viikon loppuna/seuraavan alussa vierailulle tavalliseen tapaansa. Päivät matelevat...
Täällä menossa kp 23/28-32 ja aika tuntuu tosiaan matelevan... Mulla on tuntunut alavatsassa oletetusta oviksesta lähtien (kp 13) sellaista ihme arkuutta, koskaan ennen ei oo vastaavaa ollut, ei edes ekassa raskaudessa. Muita " oireita" ei pahemmin oo ilmestynyt, paitsi hirveä väsymys, mutta sen laitan ihan tämän ankean syksyn piikkiin. Viikon päästä vois ehkä testailla jos tarvetta on.... Pikkukakkonen ois kyllä enemmän kuin tervetullut meidänkin perheeseen, mutta katellaan nyt rauhassa. Esikoistakin toivottiin yli vuosi, joten pitkään yritykseen ollaan miehen kanssa jo tavallaan asennoiduttu. Se ois kai jo jonkun sortin ihme jos meillä ekasta kierrosta tärppäis (mulla on gynen mukaan jotain lievää häiriötä ovuloimisessa, ei ilmeisesti onnistu läheskään joka kuukausi, toisaalta tässä kuussa olin kyllä oviksen tuntevinani joten...... toivossa on hyvä elää!)
[color=EE00EE]Tänne ei kuulu mitään uutta, jotain vihlontaa on ollut, varsinkin jos teen jonkun äkkinäisen liikkeen, ajoittain etovaa oloa, mutta ei muuta.
Jenni mulla on kans sellanen tyhjä olo, ihan varma että täti tulee ens viikolla :(
Mies huutelee saunaan, joten onhan se mentävä ;)
nellariina
Vaude, vissiin nyt sitten ainakn 2 plussaa, vai menikö multa ohi joku muukin...voi kun pääsis itsekin hehkuttamaan. En uskalla vielä testata...nyt siis kp 27/30 (+-2). Nyt täytynee mennä, näin pikaisesti tällä kertaa...
ihanaa kun niitä plussiakin alkaa tulemaan.Täällä kp19/27-30 ja unet pyörii testeissä.Kysäsin tossa toisessa heinäsirkkojen pinossa, et onko teil kellään todettu pcos? kun muistin et kun ultrattiin kohdunulkoista raskautta niin gyne ohimennen mainitsi jotain rakkulamunasarjasta.Alko jo pelottaa et saako täs enää oikeesti toista lasta ja masennus pukkas heti.No ens viikonloppuna aion testata jos on enää aihettakaan.
Kiitos kaunis kaikille teille hianille ihmisille onnitteluista. Kyllähän tää vielä niin epätodelliselta tuntuu, kun 10 kuukautta tätä on odottanut ja toivonut. Toivon saavani pian seuraa teistä muista, niin pästään sitten vaihtamaan ajatuksia, iloja ja suruja raskaudesta tuonne odotuspuolelle.
Poju: Mulla gyne kanssa sanoi ennen esikoista kun ultrattii, että voisi olla pco, kun on niin rakkulaiset munasarjat. Mähän tietty itkin silmät päästäni, että lapsettomiksi jäätiin. Mutta niin vaan esikoinen tärppäsi heti tokasta kierrosta. Nyt tämän toisen kanssa sitten kesti hiukan kauemin, tosin yksi ns. kemiallinen raskaus oli tossa välissä. Mutta mulle myöhemmin sanoi toinen gyne, että pco diagnoosi vaatii muutakin kuin rakkulaiset munasarjat. Ja ne rakkulatki pitää olla ryhmittynyt jollain tietyllä tavalla, jotta voidaan pco:sta puhua. Joten älä vielä luovu toivosta. Jos yrittämisen jälkeen ei toivottua tulosta kuuluu, kannattaa tietysti hakeutua tarkempiin tutkimuksiin. Esim. Clomifeneistä voi olla apua, jos kierto on varsin pitkä, jolloin on todennäköistä että munasolu ei irtoa kunnolla. Toivon sinullekkin pikaista plussaa!
ensiksi onnea plussanneille.
aamulla kävin ilmoittamas itseni sirkkoihin.
minulla menossa 23/26-28 ja joka päivä tekis mieli testata.
toivottavasti muuten olen ilmoittanut itseni oikeaan pinoon..
meillä yritystä takana 8kk ja pikkukakkonen olis jo tervetullut.
oireita on lämmöt koholla ja selkä jomotusta alaselässä, mahassa joskus vihlasuja ja pientä painon tuntua...
huomenna ajattelin mielenkiinnosta testailla sillä apteekin halpa testillä.
onko muilla kokemuksia noista halpa testeistä?
Ystäväni testasi Atpeekin omalla raskaustestillä (tarkoititko sitä, on vissiin se halvin?) ja vahvan plussan sai :) Itse olen kuullut niistä lähinnä vain pelkkää hyvää, kaikissa testeissähän saattaa joskus olla jotain " häikkää" , mutta varmasti se oma hormoonin tuotantokin vaikuttaa siihen tulokseen.
Onnea testailuun, toivottavasti plussa pärähtää ruutuun :)
Itsellä on niin heikko " raskaus" olo enää, joten aion huomenna ja maanantaina pissiä nuo testit pois ja odotan maltillisesti(minä maltillinen heh heh) siihen kun kp vähintään 36 ja jos täti ei ole vielä kaahaillut meille niin kokeilen vielä kerran. Nyt siis menossa kp 26/28-36(39)
Jospas minäkin kirjoittelisin välillä tälle puolelle, jos se vaikka auttaisi ton plussan saamiseen!! Ensikoissa on plussia viime aikoina ollut tosi vähän, joten pakko yrittää nyt myös tätä kautta saada tartuntaa!
Ja sitten suoraan omaan napaan ja oireisiin: Kp 23/27-33. Oireina hien paha haju, vatsan vihlominen silloin tällöin, menkkamainen tunne välillä jo muutaman päivän (normaalisti menkkaoireet alkaa n tuntia ennen vuotoa), väsymys... Kaikki tietenkin sellaisia, että muitakin syitä oireille löytyy!
Ensi viikonloppuun ajattelin tätsyä odotella, mutta jos ymmärtää pysyä poissa, niin sitten testataan!
+++ ONNEA KAIKILLE SIRKOILLE +++
- Oon@ -
Heti tietysti onnea plussanneille!
Mulla on kp 23/26-28. Alavatsaa nippailee aika lailla menkkamaisesti. Yleensä menkkakivut vatsanpuolella alkaa korkeintaan edellisenä päivänä, kun vuoto alkaa. Kahtena päivänä on ollut etovaa oloa (sitä mikä mulla on raskauksissa kamalinta.. yök).
Testailla en vielä aio vaikka kovasti mieli tekisi, kun lukee teidän testailuista :) Piti eilen kauppareissulla ostaa testi, mutta unohdin enkä viitsi ihan varta vasten lähteä hakemaan. Katsotaan ens viikolla...
Jospa sitä lähtis nukkumaan niin jaksaa kestitä vieraita huomenissa, kun kuopus täyttää 1v.
Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussa onnea!
Hei kaikille!
Viimeiseen asti yritin olla pinoutumatta mihinkään, mutta pakkohan näitä kuumeilu-fiiliksiä on päästä johonkin purkamaan! Ja mikäs sen parempi paikka kuin tämä.
Pieni esittäytyminen:
Olen 23-vuotias, mies 27 vuotta. Asumme 1,5-vuotiaan tyttömme kanssa Tuusulassa. Nyt on ensimmäinen yrityskierros menossa, kp 20/27-31... joten vielä pitäisi hetken aikaa piinailla ennen tietoa paremmasta tai huonommasta!
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee pian siirtymään odotus-puolen heinäkuun pinoihin!
Kuulette minusta (ja vaivoistani, limoistani jne...) varmasti jatkossakin lisää! :o)
Tällainen tuli mieleen, että mille viikoille asti lasketaan se kliininen(?) raskaus? Onko se rv4?
Kun itsekin olen nyt tikuttanut oviksen ja tiedän aika tarkkaan hedelmöittymisen hetken ja näin ollen mahdoliset (pyh!) raskausviikot ja aloin sitten miettimään että jos plussaan (tupla pyh!) ja pystyn laskemaan raskausviikkoja itse ja jos meneekin kesken, niin mistä lähtien se olisi sitten " oikea" keskenmeno? Eikä vain klininen raskaus? Siis saako tästä kukaan mitään selkoa? En näköjään taas osaa tänään kirjoittaa selvästi ja fiksusti.. Mutta lyhykäisyydessään vielä, mihin asti raskaus on niin sanotusti kliininen (?) ?
Jospa minäkin pinoutuisin välillä tännekkin, kun kerran heinäsirkkoihin olen ilmoittautunut ja koska tosiaan heinävauva enemmänkuin tervetullut meillekkin olisi. Perheessä jo kolme vipeltäjää ennestään (4v, 3v ja 1½v), mutta eipä se kuumeiluja ole estänyt... päinvastoin. Lapset on kamalankauheanihania =) ja vielä se yksi meidän joukkoon mahtuis. Ensin ajateltiin, että nelonen vasta sitten, kun esikoinen menee kouluun, mutta miehen vauvakuume on minuun täysillä tarttunut ja ollaan päätetty, että samassa kaaoksessa se neljäskin menis =). Voi, kun vielä oman pienen nyytin saisi. *Huoh*
Kp. nyt 20/28, eikä mitään oireita. Miehen sain kyllä ajallaan kertaalleen kellistettyä, joten pieniä toiveita on. Toisaalta eipä tässä meillä kiireitä, vaikka tärppäis vasta seuraavilla kierroilla, mutta kesävauvasta tässä vielä toiveita elätellään.
-Iitu- ja lapset -01, -02, -04 (ja ehkä myös -06)
Mä sitte peruin kaikki pyhät valani ja testainkin jo tänään. Ja kyllä se kuulkaa plussa on! Ette usko, miten tätä onkaan odotettu ja toivottu. Toivottavasti nyt päästäs loppuu asti. Viimeksi, alkuvuodesta, raskaus päättyi viikolla 5. Kyllä tää pikkukakkonen ois enemmän kuin tervetullut.
T. mirulii rv 4+0 *pää pyörällä*