Poistin yhden miehen mun fb-kavereista :-(
se on mun työkaveri, ja meillä on ollut vähän suhdetta, vähän kahvilla käymistä, pitkiä katseita, fb-viestejä jne.
Viikko sitten kyllästyin tohon veivaamiseen, tykätään-ei tykätä. Ja poistin. Niin kauhukseni se ei olekaan kertaakaan kysynyt multa, miksi mä niin tein. Eli tää on tulkittavissa vain yhdellä tavalla: se ei ollutkaan musta kiinnostunut. On varmaan salaa tyytyväinen, että mä poistin sen.
Ja mä kun vaan toimin hetken mielijohteesta.
Mutta lopulta kai parempi, tuli tollekin piste. Eilen ja tänään tehtiin normaalisti töitä yhdessä, sillä ois ollut monta tilaisuutta kysyä, mutta ei kysynyt. Tuntuu tyhmältä. Ja surkealta.
Ei mulla muuta ollut, tahdoin vaan kertoa. Vaikka ei siitäkään tule parempi olo.
Kommentit (6)
koska ollaan pidetty aika tiiviisti fb-yhteyttä.
Tyhmää olla melkein 40 ja tällainen teini.
ehkei hän eka löytänyt sopivaa tilaisuutta tai sopivan "rentoja" sanoja kysyäkseen asiaa, ettei tekisi siitä numeroa, sitten mitä enemmän hetkiä valuu ohi, tuntuu aina epäluontevammalta kysäistä.
Älä ole surkea, eipä tule syötyä kuormasta ja jouduttua sitten jälkeenpäin epämukaviin tilanteisiin. :)
niin kyllä minä sen ymmärtäisin niin, että juuri se nainen ei enään haluaa mitään ja haluaa lopettaa alkavan suhteen. Ja siksi en herrasmiehenä kyselisi enään naiselta asiasta, että miksi poisti minut, koska minusta se olisi aika selvä signaali naiselta kun minut poistaa fb:stä, että naista ei kiinnosta enään koko juttu ja näin luulen teidänkin tilanteessa käyneen. Jos itse olisin tuossa tilanteessa ja olisin naisesta kiinostunut ja nainen poistaisi minut fb:stä, vaikka todellisuudessa haluaisi vielä jotain eli ei haluaisi antaa sellaista signaalia että ei ole enään kiinnostunut, niin toivoisin että nainen ottaa asian puheeksi ja kertoisi että hän vain turhautuneena poisti minut ja halusi herätellä minua. Eli jos vielä toivot että teidän välillä olisi jotain niin otat itse ihmeessä asian puheeksi tämän miehen kanssa ja kerrot miksi poistit hänet, niin ehkä teidän jutullanne on toivoa :)
Mulle meinaan kävi niin....