Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: ketä vihaat?

Vierailija
08.02.2011 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista ihmisistä en pidä, mutta vihaa en ketään.

Vierailija
2/33 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata vihaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvettiä, tai ainakin yrittää. aikoinaan hakkasi mua. vihaan sitä apinaa..

Vierailija
4/33 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain siksi koska ei halua tavata lapsiaan, koska nyxänsä ei halua että tapaa ne.

Ja exä tossun alla pelkää nyxänsä veljiä.....

Vierailija
5/33 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
6/33 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-tyttöystävääni, koska hän on minua niin paljon parempi ihminen, ja sitten hänellä vielä on niin paljon onnellisempi elämä kuin minulla. Kateus riipii sisuskaluja, ja vaikka yritän hirveästi esittää välinpitämätöntä, tiedän oikeasti olevani läpinäkyvä ja naurettava.

Vierailija
7/33 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtovat muille pahaa ja/tai eivät välitä muista ja/tai ajavat vain omaa etuaan.

Vierailija
8/33 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi petti luottamukseni.

Vihaan myös naapuriani, joka tekee isännöitsijälle valituksen, jos lapsemme itkee klo 21 jälkeen.

Yleisesti ottaen kuitenkin suhtaudun ihmisiin positiivisesti. Enää en edes osaa vihata koulukiusaajiani, lähinnä säälin heitä.

Vierailija
9/33 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja muutamia muita urpoja

Vierailija
10/33 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen nuorena aikuisena vihannut mielistelijoita, jotka puhuvat pahaa selan takana Erehdyin joskus luulemaan sellaisia ystavikseni. Nykyisin eivat enaa hairitse - pidan sellaisten ihmisten kanssa seurustelun taysin muodollisena ja minimissa. Toimii.

Vierailija
11/33 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-isäpuoltani, yhtä entistä poikaystävää, välillä nykyistäkin, ja myös itseäni joskus.

Ja kadehdin niitä, jotka eivät vihaa ketään.

Vierailija
12/33 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttanut niin paljon pahaa. Ja välillä, kun ajattelee, ettei vihaisikaan, niin aina lentää uusi paskalasti niskaan...

Vierailija
13/33 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

megatiivista ja hukkanheitettyä energiaa. Kukaan sinua paskasti kohdellut ei ansaitse sitä, että kulutat energiaasi hänen vihaamiseensa.

Näin ajattelen itse. Ja kyllä minuakin ovat muutamat aika vittumaisesti kohdelleet. En vain jaksa kanavoida energiaani vihaamisen. Olen mieluiten välinpitämätön ja mainitut ihmiset ovat minulle vain ilmaa.

M41

Vierailija
14/33 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Mussolinia. Mubarakia myös.

Vierailija
15/33 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

megatiivista ja hukkanheitettyä energiaa. Kukaan sinua paskasti kohdellut ei ansaitse sitä, että kulutat energiaasi hänen vihaamiseensa. Näin ajattelen itse. Ja kyllä minuakin ovat muutamat aika vittumaisesti kohdelleet. En vain jaksa kanavoida energiaani vihaamisen. Olen mieluiten välinpitämätön ja mainitut ihmiset ovat minulle vain ilmaa. M41

Vierailija
16/33 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ihmisiä, joilla ei ole omaa elämää (eli puuttuvat muiden asioihin)

- ihmisiä, jotka kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken

- ihmisiä, jotka nostavat itsensä muiden yläpuolelle

- tyhmiä ja rumia ihmisiä.

Vierailija
17/33 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin yritän esiintyä ikäänkuin vihaamani ihmiset olisivat minulle ilmaa, mutta en pysty huijaamaan sillä edes itseäni, saati sitten niitä joille yritän tätä esittää. Naurettavaksi vain teen itseni aina uudestaan ja uudestaan. Se, että kovasti yrittää esiintyä välinpitämättömänä, vain alleviivaa sitä miten paljon todellisuudessa asia riipii. Terv. Se ex-tyttöystäväänsä vihaava vastaaja ketjun alkupäästä

megatiivista ja hukkanheitettyä energiaa. Kukaan sinua paskasti kohdellut ei ansaitse sitä, että kulutat energiaasi hänen vihaamiseensa. Näin ajattelen itse. Ja kyllä minuakin ovat muutamat aika vittumaisesti kohdelleet. En vain jaksa kanavoida energiaani vihaamisen. Olen mieluiten välinpitämätön ja mainitut ihmiset ovat minulle vain ilmaa. M41

Vierailija
19/33 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin kyllä muuten noteeraamatta hänet, mutta paskanpuhuminen ei vain lopu. Jatkaisi elämäänsä ja jättäisi muut rauhaan.

Vierailija
20/33 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta exä aiheuttaa toistuvasti raivoisia vihan tunteita tekemisillään. Yritän olla välittämättä ja suhtautua neutraalisti, mutta kun äijä on niin mulkku, niin mulkku... että vaikeaa on. Ei väliä mitä minulle tekee tai sanoo, mutta toistuvat oharit lapselle on jotain, mikä saa mut näkemään punaista. Niinä hetkinä toivon hänelle jotain ihan hirveää tapahtuvaksi... En tiedä toivonko oikeasti, nyt tuntuu että en (kun mörkö on kolossaan...), mutta jotenkin saan siitä ajatuksesta voimaa.

Pelottavaa ja inhottavaa tuntea näin vahvasti negatiivisesti.