Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en saa olla hetkeä rauhassa koneella? Lapset hyppivät nykimässä hihasta! :(

Vierailija
08.02.2011 |

Olen taas koko päivän ollut kotona lasten kanssa. Perheessä on koululaisia, leikki-ikäinen ja vauva.

Kun mies tuli kotiin hetki sitten, sanoin että haluan mennä hetkeksi rauhassa koneelle. Tietokone on toisessa kerroksessa kuin oleskelutilat.

Sen sijaan että lapset leikkisivät isänsä kanssa (isä haluaisi!), he tulevat minun perässäni työhuoneeseen ja nykivät hihasta, kun yhtäkkiä on niin maan perusteellisesti asiaa.

Ja jos isä on keittiössä syöttämässä vauvaa ja isommat lapset syövät vieressä, niin miksi he huutavat minulle että äiti, saanko ottaa lisää leipää?! Miksi eivät kysy isältään?! Isä kyllä osaa hommat ihan kuten minäkin.

Aargh

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä! Hauskempaa niiden muksujen kanssa on kuin roikkua täällä. Lue vaikka satuja. Vai eikö niitä kiinnosta - nekin haluavat vain nettiä kanssasi...

Vierailija
2/4 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ja kaipaa hiukan omaakin aikaa...

En ymmärrä! Hauskempaa niiden muksujen kanssa on kuin roikkua täällä. Lue vaikka satuja. Vai eikö niitä kiinnosta - nekin haluavat vain nettiä kanssasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ottaa ohjat ja selittää lapsille että äidillä on nyt töitä tehtävänä ja että hänet pitää jättää rauhaan. tämän ovat meidän(kin) lapset oppineet kun sitä on riittävän monta kertaa tähdennetty!

Vierailija
4/4 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi.