Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauska puhelu äsken :D

Vierailija
08.02.2011 |

nuorehko liittymäkaupustelija naureskeli mulle ivalliseen sävyyn " haluat siis maksaa puheluistas enemmän" kun kerroin etten ole kiinnostunut liittymän vaihdosta nyt. Tokaisin siihen että "juu kato mulla on rahaa kun roskaa mun puhelinkin maksoi enemmän kuin mitä sä saat kuukaudessa palkkaa",,,ooops yleensä mulla ei oo tapana olla ilkeä mut jätkä soitti väärään aikaan ja väärällä tyylillä. Mä oon kuin perseeseen ammuttu karhu jos mulle kenkkuilee menkkojen ekana päivänä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua halpaa liittymää, haluan toimivan liittymän (ja nykyinen liittymäni on sellainen).

Vierailija
2/6 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastalahjaksi Vartiotornin kestoa, ennen kuin tajusin ottaa sen Robinson-palvelun käyttöön ja puhelut loppuivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisempi hyvä vakiovastaus tuohon on: en halua halpaa liittymää, haluan toimivan liittymän (ja nykyinen liittymäni on sellainen).

Tuo on mun vakiovastaus. Joskus se ei kelpaa, vaan jankkaus jatkuu, vaikka sanoisin uudelleen ei. Silloin kohteliaisuus loppuu ja isken luurin korvaan.

Vierailija
4/6 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla vaan sattui olemaan hiukan huono hetki :D

Vierailija
5/6 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mulle soittaessaan kans voi ymmärtää, että olen tyytyväinen nykyiseen liittymääni. Ei voi ymmärtää...jankkaavat ja jankkaavat. Kerran mieheni sanoi kun, vakuuttivat tarjoavansa halvempaa liittymää, "ai halvempi kuin 5,- / kuukausi, no sen mä otan sitten heti". Ei sitä sitten kuitenkaan saanut...

Vierailija
6/6 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä yhdellä operaattorilla on toisaan tuo lausahdus käytössä ja vastaan aina että nykyinen operaattorini on hyvä siksi etteivät he häiritse päivääni noin idioottimaisilla kysymyksillä.