Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian väljä?

Vierailija
08.02.2011 |

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Kun mun mielestä vaimollani on liian väljä vagina, kun vaikka mulla seisoo kuinka, niin siinä vaiheessa kun aloitamme yhdynnän niin "SE" vaan lerpsahtaa siksi koska en tunne yhtään mitään....jopa käteenveto tuntuu paremmalta....joten tilanne tuntuu olevan "patti"....ainakin mun mielestä, sillä vaimoni nauttii kyllä ja myös laukee joka kerta!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti tuo tilanne on toisinpäin..

Vierailija
2/6 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean kyllä, jos saan siellä väljässä vaginassa kaluni tarpeeksi jäykäksi. Nyt kun vaimo on taas raskaana, ongelma on korostunut entisestään. Ihan selvästi pillu valmistautuu jo synnytykseen. On yhdyntäkertoja, jolloin pillu ei tunnu YHTÄÄN MILTÄÄN. Masturboinnissa ei ole mitään ongelmia ollut ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä vaimosi on uudelleen raskaana jos kerran väljä jo ennemmin... eikö se nyt ole jo tullut selväksi ettei niitä lapsia saa enää tehdä tähän maailmaan että miehillä säilyy nautinto...

Vierailija
4/6 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se tuosta huonommaksi menee. Jos menee niin eipä paljoa menetä. Olen valmis ottamaan sen riskin. Joskus toinen synnytys on kuulemma tiukentanut paikkoja.

miksi ihmeessä vaimosi on uudelleen raskaana jos kerran väljä jo ennemmin... eikö se nyt ole jo tullut selväksi ettei niitä lapsia saa enää tehdä tähän maailmaan että miehillä säilyy nautinto...

Vierailija
5/6 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden synnytyksen jälkeen paikat saa vielä jumpalla tosi tiukaksikin.

Vierailija
6/6 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden synnytyksen jälkeen paikat saa vielä jumpalla tosi tiukaksikin.

kolmenkin jälkeen jumpalla tosi tiukaks. On omakohtaista kokemusta. Osta ap tän synnytyksen jälkeen vaimolle lahjaksi kuulat apteekista. Lisäävät takuu varmasti myös vaimon nautintoa. Itse pyysin miestäni ostamaan minulle kuulat, et saan synnytyksen jälkeen paikat entistä ehommaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän